Бортовий напівпричіп Krone SZ - 2 AXLE BPW + STEERING + ZEPRO Z 2500-150 MA LIFT





























Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця
































Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Ladebordwand: ZEPRO Z 2500-150 MA, Heckklappe, 2500 kg
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Læssebagsmæk: ZEPRO Z 2500-150 MA, læssebagsmæk, 2500 kg
derived from the information on the website.
= More information =
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Tail lift: ZEPRO Z 2500-150 MA, tail lift, 2500 kg
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Trampilla elevadora: ZEPRO Z 2500-150 MA, válvula de cierre trasera, 2500 kg
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Trappe de chargement: ZEPRO Z 2500-150 MA, soupape arrière, 2500 kg
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Laadklep: ZEPRO Z 2500-150 MA, achtersluitklep, 2500 kg
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Klapa załadunkowa: ZEPRO Z 2500-150 MA, klapa tylna, 2500 kg
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Monta-cargas: ZEPRO Z 2500-150 MA, monta-cargas, 2500 kg
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Заднее подъемное устройство: ZEPRO Z 2500-150 MA, заднее подъемное устройство, 2500 kg
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Baklucka: ZEPRO Z 2500-150 MA, baklucka, 2500 kg