Бортова вантажiвка Renault Kerax 430 6X4 EURO 5 + FASSI F210AC.25 + REMOTE + RETARDER - FUL



































































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Камера за заден ход
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Kamera couvání
- Odpružení listovými pružinami
- PTO
- Připojení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Rückwärtsfahrkamera
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 13R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Abmessungen des Laderaums: 650 x 250 x 80 cm
Kran: FASSI F210AC.25, Baujahr 2010, hinten am Fahrgestell
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bakkamera
- Bladaffjedring
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 13R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: navreduktion
Mål for lastrum: 650 x 250 x 80 cm
Kran: FASSI F210AC.25, produktionsår 2010, bag på chassiset
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Power take-off (PTO)
- PTO
- Remote central locking
- Reversing camera
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 13R22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: hub reduction
Dimensions of cargo space: 650 x 250 x 80 cm
Crane: FASSI F210AC.25, year of manufacture 2010, on rear of chassis
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cámara de visión trasera
- horquilla
- PTO
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 13R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción de cubo
Dimensiones espacio de carga: 650 x 250 x 80 cm
Grúa: FASSI F210AC.25, año de fabricación 2010, detrás en el chasis
- Etäkeskuslukitus
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Peruutuskamera
- Voimanotto
- Attraper taupe
- Caméra de recul
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 13R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: moyeux réducteurs
Dimensions espace de chargement: 650 x 250 x 80 cm
Grue: FASSI F210AC.25, année de construction 2010, derrière sur le châssis
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Kamera za vožnju unatrag
- Lisnata opruga
- Priključno vratilo
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Kihajtás
- Rugós felfüggesztés
- Tolatókamera
- Távirányításos központi zár
- Presa di forsa
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Videocamera per retromarcia
- Achteruitrijcamera
- Aftakas (PTO)
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- PTO
- PTO
- Vangmuil
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 13R22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: naafreductie
Afmetingen laadruimte: 650 x 250 x 80 cm
Kraan: FASSI F210AC.25, bouwjaar 2010, achter op het chassis
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Kobling
- Kraftuttak
- Ryggekamera
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kamera do tyłu
- Pilot do zamka centralnego
- Resory
- Sprzęg
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 13R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja piasty
Wymiary ładowni: 650 x 250 x 80 cm
Żuraw: FASSI F210AC.25, rok produkcji 2010, z tyłu podwozia
- Acoplamento
- Camara de marcha-atràs
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Suspensão de molas
- Tomada da força
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 13R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução do cubo
Dimensões do espaço de carga: 650 x 250 x 80 cm
Grua: FASSI F210AC.25, ano de fabrico 2010, na parte traseira do chassis
- Cuplă
- Decuplare motor
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Închidere centralizată de la distanță
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Камера заднего хода
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 13R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: редуктор ступицы
Размеры грузового отсека: 650 x 250 x 80 cm
Кран: FASSI F210AC.25, год выпуска 2010, в задней части шасси
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Spojka
- Backkamera
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- PTO
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 13R22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: minskning av nav
Lastutrymmets mått: 650 x 250 x 80 cm
Kran: FASSI F210AC.25, byggnadsår 2010, bakre delen av chassit
- Geri vites kamerası
- Kaplin
- PTO
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Yaprak yaylı süspansiyon