Локомотив ЧМЄ-3








































































≈ 20 740 000 грн
Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця


з Електричною передачею, 3-й тип. З осьовою формулою Зо−3о
Робили для себе.
Зробив кілька ходок. Як нова машина, яку опкатали. Особливо й навантаження не відчув. Продаємо тому, що у нас елеватор на кордоні, дуже ризиковано тримати там такий актив.
Недостатня потужність та зчіпна вага ЧМЕ2 для маневрової роботи з вантажними поїздами привели до необхідності проектування та спорудження на заводах ČKD Praha потужніших тепловозів ЧМЕ3 з електричною передачею
Потужність 1350 к.с
Зроблений капітальний ремонт за нормами КР-2 в 2020 року
Відповідно до отриманого технічного рішення про подовження терміну служби, експлуатація локомотива продовжено по 2026 рік.(можемо подовжити)
Виробник - ЧКД Прага, ЧСР ( Чехія )
Рік виготовлення - 1989
Тип останнього ремонту - КР-2
Розмір бандажу КП - 75-80 мм ( нові)
Розмір гребнів КП - 32 мм ( нові)
Величина прокату КП - 0 ( нові)
Технічний стан екіпажів - після КР
Технічний стан інших агрегатів - після КР
Комплектація - серійна + система АЛСН
Акумуляторні батареї - нові
Тех. документація - повна
Марка дизель генератора - дизель К6831ООК + генератор Т0-802
Робота дизеля - агрегат випробувано, без зауважень
Підписанний сервісний контракт.
Будь-які зауваження до обладнання локомотива - відсутні
Якщо не дозвонилися, пишіть будь ласка на мессенджер:
Viber, Telegram, WhatsApp