Напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU

PDF
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 2
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 3
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 4
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 5
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 6
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 7
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 8
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 9
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 10
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 11
напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU зображення 12
Зацікавилися оголошенням?
1/12
PDF
Ціна:
за запитом
Запитати ціну
Зв'язатися з продавцем
Марка:  D-Tec
Модель:  LZV COMBI 3 TEU
Тип:  напівпричіп контейнеровоз
Рік випуску:  12/2009
Перша реєстрація:  2009-12-08
Місце розташування:  Нідерланди Meer
Дата розміщення:  20 черв. 2024 р.
Номер у стоці продавця:  2469
Осі
Марка:  BPW ECO Plus
Кількість осей:  7
Поворотна вісь: 
Перша вісь:  385/55R22.5
Друга вісь:  385/55R22.5
Третя вісь:  385/55R22.5
Четверта вісь:  385/55R22.5
П'ята вісь:  385/55R22.5
Гальма
ABS: 
Стан
Стан:  уживані
Додаткова інформація
Колір:  сірий
Реклама

Додаткова інформація — Напівпричіп контейнеровоз D-Tec LZV COMBI 3 TEU

Англійська
We do our best to keep the data as accurately as possible.
No rights derived from the data given

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 5: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 6: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2024

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

показати контакти
Wir tun unser Bestes, um die Daten so genau wie möglich zu geben.
Keine Rechte aus den Daten abgeleitet.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 5: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 6: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2024

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

показати контакти
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 5: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 6: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2024

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

показати контакти
Hacemos nuestro mejor esfuerzo para mantener los datos con la mayor precisión posible dar.
No hay derechos derivados de los datos.

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 5: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 6: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2024

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

показати контакти
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 5: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 6: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2024

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

показати контакти
EXPORT ONLY
D-Tec LZV met combi-trailer oftewel 3-teu

apk 08-12-2024 Voorstuk met dolly, liftas op 1e as, stuuras, 3e as
apk 08-12-2024 Combitrailer 4-asser, 1e as liftas, 2e as liftas, achterste liftbaar en sturend
BPW assen Trommelremmen
ABS/EBS
geschikt voor 1x 20 + 1 x 40 highcube of 3 x 20 ft

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven.
Er kunnen geen rechten ontleent worden aan deze gegevens.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 5: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 6: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2024

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

показати контакти
Dokładamy wszelkich starań, aby dane były jak najdokładniej, aby dać.
Nr prawa wynikające z tych danych.

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 5: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 6: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2024

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

показати контакти
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 5: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 6: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Manutenção
APK (MOT): testado até dec. 2024

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

показати контакти
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 5: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 6: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2024

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

показати контакти
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
Зв'язатися з продавцем
4 250 € UAH ≈ 192 700 грн
Рік 06/2004 Пробіг Вантажопід. 37700 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
6 500 € UAH ≈ 294 800 грн
Рік 06/2008 Пробіг Вантажопід. 37700 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
24 500 € UAH ≈ 1 111 000 грн
Рік 04/2010 Пробіг Вантажопід.
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
7 500 € UAH ≈ 340 100 грн
Рік 01/2008 Пробіг Вантажопід. 37700 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
2 750 € UAH ≈ 124 700 грн
Рік 01/1983 Пробіг Вантажопід. 26980 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
9 500 € UAH ≈ 430 800 грн
Рік 04/2016 Пробіг Вантажопід. 35600 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
3 500 € UAH ≈ 158 700 грн
Рік 06/1985 Пробіг Вантажопід. 29870 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
17 500 € UAH ≈ 793 600 грн
Рік 06/2019 Пробіг Вантажопід. 37900 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
12 750 € UAH ≈ 578 200 грн
Рік 03/2018 Пробіг Вантажопід. 35380 кг
Нідерланди, Meer
Зв'язатися з продавцем
4 850 € UAH ≈ 219 900 грн
Підвіска пневмо/пневмо
Рік 2000 Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Wingene
Зв'язатися з продавцем
4 000 € UAH ≈ 181 400 грн
Рік 2000 Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Genk
напівпричіп контейнеровоз Desot Skelet 20-30 ft
1
Зв'язатися з продавцем
3 850 € UAH ≈ 174 600 грн
Підвіска пневмо/пневмо
Рік 2001 Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Wingene
Зв'язатися з продавцем
22 490 € UAH ≈ 1 020 000 грн
Рік Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Hooglede
The Truck Company
18 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 850 € UAH ≈ 673 400 грн
Рік Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Hooglede
The Truck Company
18 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
2 950 € UAH ≈ 133 800 грн
Рік 06/1998 Пробіг Вантажопід. 12680 кг
Бельгія, Willebroek
Зв'язатися з продавцем
14 900 € UAH ≈ 675 700 грн
Рік 2020-07-14 Пробіг Вантажопід. 32060 кг
Бельгія, Hooglede
The Truck Company
18 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
26 500 € UAH ≈ 1 202 000 грн
Рік Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Hooglede
The Truck Company
18 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
28 950 € UAH ≈ 1 313 000 грн
Рік Пробіг Вантажопід.
Бельгія, Hooglede
The Truck Company
18 років на Autoline