Новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники

PDF
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 2
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 3
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 4
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 5
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 6
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 7
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 8
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 9
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 10
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 11
Зацікавилися оголошенням?
Зв'язатися з продавцем
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 13
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 14
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 15
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 16
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 17
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 18
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 19
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 20
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 21
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 22
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Раздвижной трал для перевозки спецтехники зображення 23
Зацікавилися оголошенням?
Зв'язатися з продавцем
1/23
PDF
76 500 €
Ціна з ПДВ, ПДВ – 20%
≈ 3 098 000 грн
63 750 €
Ціна без ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка BODEX
Модель Раздвижной трал для перевозки спецтехники
Рік випуску 2021
Вантажопідйомність 46880 кг
Власна вага 15120 кг
Повна маса 62000 кг
Місце розташування Україна Путрівка
Дата розміщення понад 1 місяць
Autoline ID TY24032
Опис
Висота сідла 1150 мм
Габаритні розміри 13.6 м × 2.55 м × 0.9 м
Кузов
Рама сталева
Запасне колесо
Скринька для інструментів
Кронштейн під запасне колесо
Розсувна рама
Осі
Марка SAF
Кількість осей 4
Підвіска ресора/пневмо
Поворотна вісь
Спарена гума
Розмір гуми 245/70 R17.5"
Гальма барабанні
Гальма
ABS
EBS
Енергоакумулятори
Стан
Стан новий
Додаткова інформація
Колір синій
Додаткова інформація
Українська
* В залежності від конструкції і компелектаціі даної техніки ціна може бути знижена до 67 800 євро.

1) Загальні характеристики та розміри:
Зовнішня довжина балкону: 4 000 мм
Зовнішня довжина нижньої частини: 9 200 мм (+ 6000 мм розсувна частина)
Зовнішня ширина: 2 550 мм
Висота сідла: 1 150 мм
Висота для завантаження в задній частині: 900 мм
Навантаження на сідло: 21 000 кг
Навантаження на осьовий агрегат: 41 000 кг
Вантажопідйомність: 46 880 кг
Загальна допустима вага: 62 000 кг
Власна вага: 15 120 кг (без запаски та додаткового обладняння)

2) Рама та шасі:
Матеріал рами: сталь S 700 (Німеччина). Край рами підсилений.
Опорні ноги: стальні, JOST (Німеччина), навантаження - 25 000 кг
З’єднувальний штифт (шкворень): JOST (Німеччина), діаметр 2’’ (50,8 мм)

3) Осьовий агрегат:
Чотирьохосний, на пневматичній підвісці SAF-HOLLAND (Німеччина), INTRADRUM (подвійна ресора, 11 тонн)
Передня вісь підйомна. Третя та четверта осі самопідкермовуються.

4) Рама та шасі:
Рама складається з двох зварних поздовжніх лонжеронів, з'єднаних траверсами та балками;
Основна рама шасі зварена із низьколегованої сталі S 700. Край рами підсилений;
Сідельний зчепний пристрій - плита зчепки з шкворнем діаметром 50,8 мм (2") JOST (Німеччина);
Зчепна плита приварена до поздовжньої балки;
Королівський шкворень 2-ох дюймовий (два місця кріплення), заміна виконується знизу, виготовлений згідно з нормами DIN та SAE;
Радіус повороту у відповідності до вимог Європейського Союзу (R≤ 2,040 мм);
Опорний пристрій - дводіапазонний, телескопічний, вантажопідйомність – 25 000 кг, з ручним одностороннім приводом, JOST (Німеччина);
Задня частина напівпричепа похила. Нижня частина платформи без бортів;

Пересувна платформа під колеса накладається на розсувну частину (близько 700 мм), з блокуванням кожні 0,5 метра бічним розширювачем;
В нижній платформі, перед 1-ю віссю, та між 2-ю і 3-ю осями виконано поглиблення під колеса, що заповнюються досками;

5) Підвіска та шини:
Трьохосна пневматична підвіска на барабанних гальмах, з клапаном для підйому і спуску HEBEN/SENKEN;
Конструкційна вантажопідйомність - 11 000 кг на одну вісь, SAF-HOLLAND (Німеччина);
Перша вісь оснащена 2-х стороннім підйомним механізмом WABCO (Німеччина);
Третя та четверта осівісь самопідкермовуються та автоматично блокуються при швидкості 40 км/год;
Функція швидкого спуску повітря з пневмобалонів підвіски при розвантаженні напівпричепа;
Ошиновка двохсхила, кількість коліс - 17 шт (включаючи запаску на передній стінці);
Диски сталеві. Шини GOODYEAR, розмірності 245/70 R17.5 з індексом навантаження 141/143 J – вантажопідйомність одного колеса у здвоєній системі: 2 500 кг/10 000 кг на одну вісь.

6) Гальмівна система:
Двохпровідна повітряна система WABCO (Німеччина);
Система стабілізації RSS;
Гальмо стоянки - пневматичний з приводом від енергоакумуляторів на дві осі;
Антиблокувальна система гальм EBS 4S/3M з діагностичним з’єднанням CAN System 4S/3M;
Оцинкована передня консоль для підключення пневматичних, електричних і гідравлічних з'єднань від сідлового тягача;
Повітряний фільтри, встановлені на вході в гальмівні клапани;

7) Підлога, балкон, апарелі:
Підлога на балконі товщиною 27 мм виготовлена з водостійкої багатошарової плити;
Підлога в нижній частині платформи виготовлена з екзотичного дерева BONGOSSI товщиною близько 40 мм;
10-тонні вантажні тримачі, зховані в нижній частині рами;
Додаткові стрижні з боків у нижній частині з боків напівпричепа для кріплення ременів безпеки вантажу;
Стальна передня стінка висотою 600 мм із скошеними кутами;
Бічні стінки з алюмінієвих анодованих панелей, висота бортів 600 мм;
Стійки бортів зйомні з замками. Борти відкриваються вниз, зйомні;
Дві задні сталеві ломані апарелі довжиною близько 3 810 мм і шириною близько 800 мм.

8) Покриття та колір:
Всі сталеві елементи перед лакуванням були двічі піддані дрібоструменевій обробці, нанесення лаку проводиться в лакувальній камері, застосовуються емалі фірми PPG (Італія), з товщиною шару 150-200 мікрон. Колір синій;
Крила з чорного пластику. Передня стінка, стійки бортів та передні опорні лапи пофарбовані в колір шасі. Задні апарелі оцинковані (не фарбовані). Колесні диски сріблясті.

9) Освітлення, електрика та інше:
Електрична установка ERMAX (24 вольт, Австрія);Задні ліхтарі світлодіодні ERMAX (LED), передні, габаритні – білі, світлодіодні, бічні – помаранчеві світлодіодні лампи;
Задній захисний пристрій (противідкатний брус, складаний) і бічний захисний пристрій відповідають ГОСТ Р 41.58-2001 (Правила ЄЕК ООН № 58);
Електричні з’єднання 2х7 та 1х15 відповідають стандартам DIN та ISO;
Вся металева фурнітура виготовлена фірмами TOSI та SIRIT (Італія).

10) Додаткове оснащення:
Додаткові опорні лапи;
Ящик для інструментів;
Ємність для води;
Антикорозійний захист;
Противідкатні башмаки;
Манометр.

Термін поставки:
За наявності на території України: 1-2 робочі дні (з торгових майданчиків продавця);
Під замовлення: 14-21 календарних днів від дати передоплати (з торгових майданчиків продавця).

Умови оплати:
100% передплата;
15% передоплата та 85% по факту поставки;
Додаткові умови – за домовленістю сторін. Можливий лізинг.

З повагою,
ТОВ «Дельта- 2015»
Показати весь коментар
* В залежності від конструкції і компелектаціі даної техніки ціна може бути знижена до 67 800 євро.

1) Загальні характеристики та розміри:
Зовнішня довжина балкону: 4 000 мм
Зовнішня довжина нижньої частини: 9 200 мм (+ 6000 мм розсувна частина)
Зовнішня ширина: 2 550 мм
Висота сідла: 1 150 мм
Висота для завантаження в задній частині: 900 мм
Навантаження на сідло: 21 000 кг
Навантаження на осьовий агрегат: 41 000 кг
Вантажопідйомність: 46 880 кг
Загальна допустима вага: 62 000 кг
Власна вага: 15 120 кг (без запаски та додаткового обладняння)

2) Рама та шасі:
Матеріал рами: сталь S 700 (Німеччина). Край рами підсилений.
Опорні ноги: стальні, JOST (Німеччина), навантаження - 25 000 кг
З’єднувальний штифт (шкворень): JOST (Німеччина), діаметр 2’’ (50,8 мм)

3) Осьовий агрегат:
Чотирьохосний, на пневматичній підвісці SAF-HOLLAND (Німеччина), INTRADRUM (подвійна ресора, 11 тонн)
Передня вісь підйомна. Третя та четверта осі самопідкермовуються.

4) Рама та шасі:
Рама складається з двох зварних поздовжніх лонжеронів, з'єднаних траверсами та балками;
Основна рама шасі зварена із низьколегованої сталі S 700. Край рами підсилений;
Сідельний зчепний пристрій - плита зчепки з шкворнем діаметром 50,8 мм (2") JOST (Німеччина);
Зчепна плита приварена до поздовжньої балки;
Королівський шкворень 2-ох дюймовий (два місця кріплення), заміна виконується знизу, виготовлений згідно з нормами DIN та SAE;
Радіус повороту у відповідності до вимог Європейського Союзу (R≤ 2,040 мм);
Опорний пристрій - дводіапазонний, телескопічний, вантажопідйомність – 25 000 кг, з ручним одностороннім приводом, JOST (Німеччина);
Задня частина напівпричепа похила. Нижня частина платформи без бортів;

Пересувна платформа під колеса накладається на розсувну частину (близько 700 мм), з блокуванням кожні 0,5 метра бічним розширювачем;
В нижній платформі, перед 1-ю віссю, та між 2-ю і 3-ю осями виконано поглиблення під колеса, що заповнюються досками;

5) Підвіска та шини:
Трьохосна пневматична підвіска на барабанних гальмах, з клапаном для підйому і спуску HEBEN/SENKEN;
Конструкційна вантажопідйомність - 11 000 кг на одну вісь, SAF-HOLLAND (Німеччина);
Перша вісь оснащена 2-х стороннім підйомним механізмом WABCO (Німеччина);
Третя та четверта осі самопідкермовуються та автоматично блокуються при швидкості 40 км/год;
Функція швидкого спуску повітря з пневмобалонів підвіски при розвантаженні напівпричепа;
Ошиновка двохсхила, кількість коліс - 17 шт (включаючи запаску на передній стінці);
Диски сталеві. Шини GOODYEAR, розмірності 245/70 R17.5 з індексом навантаження 141/143 J – вантажопідйомність одного колеса у здвоєній системі: 2 500 кг/10 000 кг на одну вісь.

6) Гальмівна система:
Двохпровідна повітряна система WABCO (Німеччина);
Система стабілізації RSS;
Гальмо стоянки - пневматичний з приводом від енергоакумуляторів на дві осі;
Антиблокувальна система гальм EBS 4S/3M з діагностичним з’єднанням CAN System 4S/3M;
Оцинкована передня консоль для підключення пневматичних, електричних і гідравлічних з'єднань від сідлового тягача;
Повітряний фільтри, встановлені на вході в гальмівні клапани;

7) Підлога, балкон, апарелі:
Підлога на балконі товщиною 27 мм виготовлена з водостійкої багатошарової плити;
Підлога в нижній частині платформи виготовлена з екзотичного дерева BONGOSSI товщиною близько 40 мм;
10-тонні вантажні тримачі, зховані в нижній частині рами;
Додаткові стрижні з боків у нижній частині з боків напівпричепа для кріплення ременів безпеки вантажу;
Стальна передня стінка висотою 600 мм із скошеними кутами;
Бічні стінки з алюмінієвих анодованих панелей, висота бортів 600 мм;
Стійки бортів зйомні з замками. Борти відкриваються вниз, зйомні;
Дві задні сталеві ломані апарелі довжиною близько 3 810 мм і шириною близько 800 мм.

8) Покриття та колір:
Всі сталеві елементи перед лакуванням були двічі піддані дрібоструменевій обробці, нанесення лаку проводиться в лакувальній камері, застосовуються емалі фірми PPG (Італія), з товщиною шару 150-200 мікрон. Колір синій;
Крила з чорного пластику. Передня стінка, стійки бортів та передні опорні лапи пофарбовані в колір шасі. Задні апарелі оцинковані (не фарбовані). Колесні диски сріблясті.

9) Освітлення, електрика та інше:
Електрична установка ERMAX (24 вольт, Австрія);Задні ліхтарі світлодіодні ERMAX (LED), передні, габаритні – білі, світлодіодні, бічні – помаранчеві світлодіодні лампи;
Задній захисний пристрій (противідкатний брус, складаний) і бічний захисний пристрій відповідають ГОСТ Р 41.58-2001 (Правила ЄЕК ООН № 58);
Електричні з’єднання 2х7 та 1х15 відповідають стандартам DIN та ISO;
Вся металева фурнітура виготовлена фірмами TOSI та SIRIT (Італія).

10) Додаткове оснащення:
Додаткові опорні лапи;
Ящик для інструментів;
Ємність для води;
Антикорозійний захист;
Противідкатні башмаки;
Манометр.

Термін поставки:
За наявності на території України: 1-2 робочі дні (з торгових майданчиків продавця);
Під замовлення: 14-21 календарних днів від дати передоплати (з торгових майданчиків продавця).

Умови оплати:
100% передплата;
15% передоплата та 85% по факту поставки;
Додаткові умови – за домовленістю сторін. Можливий лізинг.

З повагою,
ТОВ «Дельта- 2015»
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
новий напівпричіп низькорамна платформа TAD Mega 40-4 Новий TAD Mega 40-4 ціна за запитом Напівпричіп низькорамна платформа 01/2022 40000 кг Україна, Волочиск