Новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м)

PDF
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м)
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 2
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 3
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 4
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 5
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 6
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 7
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 8
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 9
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 10
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 11
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 12
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 13
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 14
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 15
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 16
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 17
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 18
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 19
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 20
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 21
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 22
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 23
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 24
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 25
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 26
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 27
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 28
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 29
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 30
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 31
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 32
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 33
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 34
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 35
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 36
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 37
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 38
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 39
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 40
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 41
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 42
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 43
Зацікавилися оголошенням?
Зв'язатися з продавцем
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 45
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 46
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 47
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 48
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 49
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 50
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 51
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 52
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 53
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 54
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 55
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 56
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 57
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 58
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 59
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 60
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 61
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 62
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 63
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 64
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 65
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 66
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 67
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 68
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 69
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 70
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 71
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 72
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 73
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 74
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 75
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 76
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 77
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 78
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 79
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 80
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 81
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 82
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 83
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 84
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 85
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 86
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Трал низкорамный (раздвижка - 6м) зображення 87
Зацікавилися оголошенням?
Зв'язатися з продавцем
1/87
PDF
71 500 €
Ціна з ПДВ, ПДВ – 20%
≈ 2 896 000 грн
59 583,33 €
Ціна без ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка BODEX
Модель Трал низкорамный (раздвижка - 6м)
Рік випуску 2021
Вантажопідйомність 33800 кг
Власна вага 14200 кг
Повна маса 48000 кг
Місце розташування Україна Путрівка
Дата розміщення понад 1 місяць
Autoline ID NM22217
Опис
Висота сідла 1150 мм
Габаритні розміри 14 м × 2.55 м × 0.9 м
Кузов
Рама сталева оцинкована
Запасне колесо
Скринька для інструментів
Кронштейн під запасне колесо
Розсувна рама
Осі
Марка SAF
Кількість осей 3
Підвіска ресора/пневмо
Поворотна вісь
Спарена гума
Розмір гуми 245/70 R17.5"
Гальма барабанні
Гальма
ABS
EBS
Енергоакумулятори
Додаткова комплектація
Лічильник кілометражу
Стан
Стан новий
Додаткова інформація
Колір сріблястий
Додаткова інформація
Українська
* В залежності від конструкції і компелектаціі даної техніки ціна може бути знижена до 57 000 євро.

1) Загальні характеристики та розміри:
Зовнішня довжина балкону: 4111 мм
Зовнішня довжина нижньої частини: 8823 мм (+ 6000 мм розсувна частина)
Зовнішня ширина: 2 550 мм
Висота сідла: 1 150 мм
Висота для завантаження в задній частині: 900 мм
Навантаження на сідло: 18 000 кг
Навантаження на осьовий агрегат: 24 000 кг
Вантажопідйомність: 33 800 кг
Загальна допустима вага: 48 000 кг
Власна вага: 14 200 кг (без запаски та додаткового обладняння)

2) Рама та шасі:
Матеріал рами: сталь QSTE 690 (Німеччина). Край рами підсилений.
Опорні ноги: стальні, JOST (Німеччина), навантаження - 25 000 кг
З’єднувальний штифт (шкворень): JOST (Німеччина), діаметр 2’’ (50,8 мм)

3) Осьовий агрегат:
Трьохосний, на пневматичній підвісці SAF-HOLLAND (Німеччина), INTRADRUM (подвійна ресора, 11 тонн)
Передня вісь підйомна. Третя вісь самопідкермовується

4) Рама та шасі:
Рама складається з двох зварних поздовжніх лонжеронів, з'єднаних траверсами та балками;
Основна рама шасі зварена із посиленої сталі QSTE 690. Край рами підсилений;
Сідельний зчепний пристрій - плита зчепки з шкворнем діаметром 50,8 мм (2") JOST (Німеччина);
Зчепна плита приварена до поздовжньої балки;
Королівський шкворень 2-ох дюймовий (два місця кріплення), заміна виконується знизу, виготовлений згідно з нормами DIN та SAE;
Радіус повороту у відповідності до вимог Європейського Союзу (R≤ 2,040 мм);
Опорний пристрій - дводіапазонний, телескопічний, вантажопідйомність – 25 000 кг, з ручним одностороннім приводом, JOST (Німеччина);
Задня частина напівпричепа похила. Нижня частина платформи без бортів;
Кріплення TWIST-LOCK для морських контейнерів 1х20 футовий та 1х40 футовий (кріплення в нижній частині платформи і на балконі);
Нахил нижньої платформи пристосований до закріплення завантажених та порожніх морських контейнерів;
Пересувна платформа під колеса накладається на розсувну частину (близько 500 мм), з блокадою кожні 0,5 метра бічним розширювачем;
В нижній платформі, перед 1-ю віссю, та між 2-ю і 3-ю осями виконано поглиблення під колеса;
Перед ящиком для інструментів на балконі встановлено лебідку вантажопід’ємністю 8 000 кг.

5) Підвіска та шини:
Трьохосна пневматична підвіска на барабанних гальмах, з клапаном для підйому і спуску HEBEN/SENKEN;
Конструкційна вантажопідйомність - 11 000 кг на одну вісь, SAF-HOLLAND (Німеччина);
Перша вісь оснащена 2-х стороннім підйомним механізмом WABCO (Німеччина);
Третя вісь самопідкермовується;
Функція швидкого спуску повітря з пневмобалонів підвіски при розвантаженні напівпричепа;
Ошиновка двохсхила, кількість коліс - 13 шт (включаючи запаску на передній стінці);
Диски сталеві. Шини GOODYEAR, розмірності 245/70 R17.5 з індексом навантаження 141/143 J – вантажопідйомність одного колеса у здвоєній системі: 2 500 кг/10 000 кг на одну вісь.

6) Гальмівна система:
Двохпровідна повітряна система WABCO (Німеччина);
Гальмо стоянки - пневматичний з приводом від енергоакумуляторів на дві осі;
Антиблокувальна система гальм EBS 4S/3M з діагностичним з’єднанням CAN System 4S/3M;
Оцинкована передня консоль для підключення пневматичних, електричних і гідравлічних з'єднань від сідлового тягача;
Повітряний фільтри, встановлені на вході в гальмівні клапани;
Без з'єднувальних проводів з сідловим тягачем.

7) Підлога, балкон, апарелі:
Підлога на балконі товщиною 27 мм виготовлена з водостійкої багатошарової плити;
Підлога в нижній частині платформи виготовлена з екзотичного дерева BONGOSSI товщиною близько 40 мм.
Стальна передня стінка висотою 600 мм із скошеними кутами;
Бічні стінки з алюмінієвих анодованих панелей, висота бортів 600 мм;
Стійки бортів зйомні з замками. Борти відкриваються вниз, зйомні;
Дві задні сталеві ломані апарелі довжиною близько 3 810 мм і шириною близько 800 мм.

8) Покриття та колір:
Всі сталеві елементи перед лакуванням були двічі піддані дрібоструменевій обробці, нанесення лаку проводиться в лакувальній камері, застосовуються емалі фірми PPG (Італія), з товщиною шару 150-200 мікрон. Колір згідно каталогу - RAL 9006 срібний;
Крила з чорного пластику. Передня стінка, стійки бортів та передні опорні лапи пофарбовані в колір шасі. Задні апарелі оцинковані (не фарбовані). Колесні диски сріблясті.

9) Освітлення, електрика та інше:
Електрична установка ERMAX (24 вольт, Австрія);Задні ліхтарі світлодіодні ERMAX (LED), передні, габаритні – білі, світлодіодні, бічні – помаранчеві світлодіодні лампи;
Задній захисний пристрій (противідкатний брус, складаний) і бічний захисний пристрій відповідають ГОСТ Р 41.58-2001 (Правила ЄЕК ООН № 58);
Електричні з’єднання 2х7 та 1х15 відповідають стандартам DIN та ISO;
Вся металева фурнітура виготовлена фірмами TOSI та SIRIT (Італія).

10) Додаткове оснащення:
Додаткові опорні лапи;
Ящик для інструментів;
Ємність для води;
Антикорозійний захист;
Противідкатні башмаки;
Манометр.

Термін поставки:
За наявності на території України: 1-2 робочі дні (з торгових майданчиків продавця);
Під замовлення: 10-14 календарних днів від дати передоплати (з торгових майданчиків продавця).

Умови оплати:
100% передплата;
15% передоплата та 85% по факту поставки;
Додаткові умови – за домовленістю сторін. Можливий лізинг.

З повагою,
ТОВ «Дельта- 2015»
Показати весь коментар
* В зависимости от конструкции и компелектации данной техники цена может быть снижена до 57 000 Евро.

1) Общие характеристики и размеры:
Внешняя длина балкона: 4111 мм
Внешняя длина нижней части: 8823 мм (+ 6000 мм раздвижная часть)
Внешняя ширина: 2550 мм
Высота седла: 1150 мм
Высота для загрузки в задней части: 900 мм
Нагрузка на седло: 18 000 кг
Нагрузка на осевой агрегат: 24000 кг
Грузоподъёмность: 33800 кг
Общий допустимый вес: 48000 кг
Собственный вес: 14200 кг (без запаски и дополнительного оборудования)

2) Рама и шасси:
Материал рамы: сталь QSTE 690 (Германия). Край рамы усиленный.
Опорные ноги: стальные, JOST (Германия), нагрузка - 25000 кг
Соединительный штифт (шкворень): JOST (Германия), диаметр 2 '' (50,8 мм)

3) Осевой агрегат:
Трёхосный, на пневматической подвеске SAF-HOLLAND (Германия), INTRADRUM (двойная рессора, 11 тонн)
Передняя ось подъёмная. Третья ось самоподруливается механическим методом

4) Рама и шасси:
Рама состоит из двух сварных продольных лонжеронов, соединённых траверсами и балками;
Основная рама шасси сварены из усиленной стали QSTE 690. Край рамы усиленный;
Седельное сцепное устройство - плита сцепки с шкворнем диаметром 50,8 мм (2") JOST (Германия);
Сцепная плита приварена к продольной балке;
Королевский шкворень 2-х дюймовый (два места крепления), замена выполняется снизу, изготовлен согласно нормам DIN и SAE;
Радиус поворота в соответствии с требованиями Европейского Союза (R≤ 2,040 мм);
Опорное устройство - двухдиапазонное, телескопическое, грузоподъёмность - 25000 кг, с ручным односторонним приводом, JOST (Германия);
Задняя часть полуприцепа наклонная. Нижняя часть платформы без бортов;
Крепления TWIST-LOCK для морских контейнеров 1х20 футовый и 1х40 футовый (крепления в нижней части платформы и на балконе)
Наклон нижней платформы приспособлен к креплению груженых и пустых морских контейнеров;
Передвижная платформа под колёса накладывается на раздвижную часть (около 500 мм), с блокадой каждые 0,5 метра боковым расширителем;
В нижней платформе, перед 1-й осью, и между 2-й и третьей осями выполнено углубления под колёса;
Перед ящиком для инструментов на балконе установлена лебёдка грузоподъёмностью 8000 кг.

5) Подвеска и шины:
Трёхосная пневматическая подвеска (двойная рессора) на барабанных тормозах, с клапаном для подъёма и спуска HEBEN / SENKEN;
Конструкционная грузоподъёмность - 11000 кг на одну ось, SAF-HOLLAND (Германия);
Первая ось оснащена 2-х сторонним подъёмным механизмом WABCO (Германия);
Третья ось самоподруливается;
Функция быстрого спуска воздуха из пневмобалонив подвески при разгрузке полуприцепа;
Ошиновка двухсскатная, количество колёс - 13 шт (включая запаску на передней стенке)
Диски стальные, штампованные. Шины GOODYEAR, размер 245/70 R17.5 с индексом нагрузки 141/143 J
Грузоподъёмность одного колеса в сдвоенной системе: 2500 кг (10000 кг на одну ось).

6) Тормозная система:
Двухпроводная воздушная система WABCO (Германия);
Стояночный тормоз - пневматический с приводом от энергоаккумуляторов на две оси;
Антиблокировочная система тормозов EBS 4S/3M с диагностическим соединением CAN System 4S/3M;
Оцинкованная передняя консоль для подключения пневматических, электрических и гидравлических соединений с седельным тягачём;
Воздушные фильтры, установленные на входе в тормозные клапаны;

7) Пол, балкон, аппарели:
Пол на балконе толщиной 27 мм изготовлена ​​из водостойкой многослойной плиты;
Пол в нижней части платформы изготовлен ​​из экзотического дерева BONGOSSI, толщиной около 40 мм.
Стальная передняя стенка высотой 600 мм со скошенными углами;
Боковые стенки из алюминиевых анодированных панелей, высота бортов 600 мм;
Стойки бортов съёмные с замками. Борта открываются вниз, съёмные;
Две задние стальные ломаные аппарели, длиной около 3810 мм и шириной около 800 мм.

8) Покрытие и цвет:
Все стальные элементы перед лакировкой были дважды подвергнуты дробеструйной обработке, нанесение лака проводится в лакировочной камере, применяются эмали фирмы PPG (Италия), с толщиной слоя 150-200 микрон. Цвет согласно каталога - RAL 9006 серебристый;
Крылья из черного пластика. Передняя стенка, стойки бортов и передние опорные лапы окрашены в цвет шасси. Задние аппарели оцинкованные (не окрашены). Колёсные диски серебристые.

9) Освещение, электрооборудование и прочее:
Электрическая установка ERMAX (Австрия), 24 вольт. Задние фонари светодиодные ERMAX (LED), передние габаритные - белые, светодиодные, боковые - оранжевые светодиодные лампы;
Заднее защитное устройство (противооткатный брус, складной) и боковое защитное устройство соответствуют ГОСТ Р 41.58-2001 (Правила ЕЭК ООН № 58);
Электрические соединения 2х7 и 1х15 соответствуют стандартам DIN и ISO;
Вся металлическая фурнитура изготовлена ​​фирмами TOSI и SIRIT (Италия).

10) Дополнительное оборудование:
Дополнительные опорные лапы сзади;
Ящик для инструментов;
Ёмкость для воды;
Антикоррозийная защита;
Противооткатные башмаки;
Манометр.

Срок поставки:
При наличии на территории Украины: 1-2 рабочих дня (с торговых площадок продавца)
Под заказ: 10-14 календарных дней с даты предоплаты (с торговых площадок продавца).

Условия оплаты:
100% предоплата;
15% предоплата и 85% по факту поставки;
Дополнительные условия - по договорённости сторон. Возможен лизинг.

С уважением,
ООО «Дельта-2015»
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
новий напівпричіп низькорамна платформа BODEX Новий BODEX 65 500 € Напівпричіп низькорамна платформа 2021 25000 кг Україна, Путрівка
напівпричіп низькорамна платформа TAD 40-3 TAD 40-3 70 000 € Напівпричіп низькорамна платформа 2020 40000 кг Україна, пгт. Юбилейное
напівпричіп низькорамна платформа TAD 40-3 TAD 40-3 70 000 € Напівпричіп низькорамна платформа 2020 40000 кг Україна, пгт. Юбилейное