Напівпричіп платформа KWB P-393-STI-HV























Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця


































Kantenprofildicke: 20 mm
Prijs is Nur Anhänger KWB
= Weitere Informationen =
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Schäden: keines
Kennzeichen: OL-24-XG
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Registreringsnummer: OL-24-XG
Edge profile thickness: 20 mm
Price only for the trailer
= More information =
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Damages: none
Registration number: OL-24-XG
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Daños: ninguno
Matrícula: OL-24-XG
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OL-24-XG
Randprofieldikte: 20 mm
Prijs is voor KWB P-393-STI-HV P-393-STI-HV
= Meer informatie =
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Schade: schadevrij
Kenteken: OL-24-XG
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OL-24-XG
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Danos: nenhum
Número de registo: OL-24-XG
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Регистрационный номер: OL-24-XG
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OL-24-XG