Оголошення Новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO продане і не бере участі в пошуку!
Схожі оголошення
напівпричiп штора Berger SAPL24 Berger SAPL24 30 900 € Напівпричiп штора 2022 29430 кг Польща, Słupsk
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO
Продано
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 2
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 3
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 4
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 5
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 6
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 7
новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO зображення 8
1/8
Марка:  Schwarzmüller
Модель:  POWER LINE – CARGO
Тип:  напівпричiп штора
Рік випуску:  2022
Місткість:  33 палет
Місце розташування:  Польща Lubicz
Дата розміщення:  понад 1 місяць
Autoline ID:  LM31694
Можливий лізинг: 
Можлива покупка в кредит: 
Можлива покупка в розстрочку: 
Опис
Габаритні розміри:  13.62 м × 2.48 м × 2.76 м
Кузов
Скринька для інструментів: 
Задні двері: 
Зсувний дах: 
Осі
Марка:  SAF
Кількість осей:  3
Підвіска:  пневмо/пневмо
Розмір гуми:  385/65 R22,5
Залишок гуми:  100 %
Гальма:  дискові
Стан
Стан:  новий
Додаткова інформація
Колір:  сріблястий

Додаткова інформація — Новий напівпричiп штора Schwarzmüller POWER LINE – CARGO

Англійська
New Schwazmuller POWER LINE - CARGO semi-trailer

masses
Gross weight (technical) 39 t
Axle unit load (technical) 27 t
Fifth wheel vertical load (technical) 12 t
Curb weight approx. 6 t

Dimensions
Internal length approx. 13,620 mm
Internal width approx. 2480 mm
Internal width between roof profiles approx. 2430 mm
Loading width at the rear approx. 2,480 mm
Internal height of the load compartment at the front approx. 2760 mm
Internal height of the load compartment at the rear approx. 2760 mm
Side loading height under the running track at the front approx. 2650 mm
Side loading height under the running track at the rear approx. 2650 mm
Rear loading height approx. 2650 mm
Total width max. 2550 mm
Total height without front load approx. 4030 mm
Total height without rear load approx. 4010 mm
Front loading height approx. 1240 mm
Rear loading height approx. 1,220 mm with unladen fifth wheel height approx. 1,110 mm
Horizontal position of the semi-trailer with a fifth wheel height of approx. 1100 mm

Frame
Welded steel frame construction
Lightweight frame made of high-strength, fine-grained steel
Designed for a load of 20 t at the center of gravity with a load length of 6 m
Overall frame height at the front approx. 125 mm
Removable 2" King Pin
Frame for unladen fifth wheel height approx. 1,100 mm - approx. 1,170 mm, for tractor unit with air suspension
Perforated outer frame with a hole spacing of approx. 100 mm, oblong hole 40/25 mm according to DIN EN 12640 and additionally 23 pairs of 2.5 t lashing rings recessed into the load lashing frame.

supports
Mechanical, steel support feet, 2 x 12 t, one-sided operation on the right, adjustable by a mechanical drive, brand according to the manufacturer's choice
No support feet at the back

Axes
SAF Intradisc B9 axles with disc brakes ø 430 mm (22.5" disc), load capacity 9 t/axle, road version
3 axles
Wheelbase 1310 + 1310 mm
Wheelbase 7620 mm
1st axle lift mechanism, lifts and lowers automatically depending on the load, with forced lowering and vehicle speed limited, with traction assist when starting, with push button operation in the driver's cab and start by pressing "3 x brake"
Attention! The vehicle with the 1st axle raised does not move within the permitted radius
swaying, the axle lift can only function as a traction assist system
when moving off
Attention! When the axle is lifted, the loading height or total height increases
by approx. 50 mm, respect the overall height
No axle lift button on the trailer and no axle lift button fitted
in the driver's cabin

Wheels
6 pcs. Tires 385/65 R 22.5, 160K, brand selected by the manufacturer (road profile)
6 pcs. Steel rims 11.75 x 22.5, offset factor 120 mm, silver color
1 pc. Tires 385/65 R 22.5, 160K, brand selected by the manufacturer (road profile)
1 pcs. Steel rims 11.75 x 22.5, offset factor 120 mm, silver color
Without wheel nut covers

Braking system/suspension
Braking system in accordance with EC 71/320 or ECE R13 guidelines, air brake system at the manufacturer's choice
EBS 2S2M, sensors on one axis
RSS/RSP stability program
Parking brake with spring actuators, on 2 axles
Steel air tank
Brake/air connections with 2 single coupling heads, yellow-red
EBS/ABS socket on the front
Pneumatic suspension with raise and lower mechanism, total stroke approx. 200 mm
Automatic adaptation to programmed driving level from 15 km/h
No hoses or connection lines to the tractor

Assistance/safety systems
SWIT - Schwarzmüller Intelligent Telematics, "BASIC" service package
Display of vehicle data and telematics data in the SWIT web portal
- Real-time location determination and position history
- Monitoring of sections and routes with alarm functions (geofencing)
- Fleet management with mileage and loading data
- EBS messages about the state of the braking system
- Vehicle and fleet analysis (data/report presentation)
Data transmission via GPRS
Telematics portal with individual usage options
Integrated power supply with battery level display
Standard reporting frequency
every 15 minutes with the ignition on
every 24 hours with the ignition off
Standard data retention for 12 months
Automatic activation of telematics when the vehicle is delivered from the factory to the customer
final
Axle load detection via EBS CANBUS signal with presentation on the display in the driver's cabin
(truck must be properly adapted, without scaled scale)

Floor
Floor made of 27 mm sandwich panels with aluminum rails over the stringers along the entire length
Without floor plate
Permissible floor load 7200 kg on the axle of the forklift
3/5 mm abrasion-resistant aluminum checker plate at the back, length approx. 3
Показати весь коментар
Neuer Schwazmüller POWER LINE - CARGO Auflieger

Massen
Gesamtgewicht (technisch) 39 t
Achslast (technisch) 27 t
Stützlast Sattelkupplung (technisch) 12 t
Leergewicht ca. 6 t

Maße
Innenlänge ca. 13.620 mm
Innenbreite ca. 2480 mm
Lichte Weite zwischen den Dachprofilen ca. 2430 mm
Ladebreite hinten ca. 2.480 mm
Innenhöhe des Laderaums vorn ca. 2760 mm
Innenhöhe des Laderaums hinten ca. 2760 mm
Seitliche Ladehöhe unter der Laufschiene vorne ca. 2650 mm
Seitliche Ladehöhe unter der Laufschiene hinten ca. 2650 mm
Ladehöhe hinten ca. 2650 mm
Gesamtbreite max. 2550 mm
Gesamthöhe ohne Frontlast ca. 4030 mm
Gesamthöhe ohne Hecklast ca. 4010 mm
Frontladehöhe ca. 1240 mm
Ladehöhe hinten ca. 1.220 mm bei Sattelkupplungshöhe unbeladen ca. 1.110 mm
Horizontale Position des Aufliegers bei einer Sattelkupplungshöhe von ca. 1100 mm

Rahmen
Geschweißte Stahlrahmenkonstruktion
Leichter Rahmen aus hochfestem Feinkornstahl
Ausgelegt für eine Last von 20 t im Schwerpunkt bei einer Ladelänge von 6 m
Gesamtrahmenhöhe vorne ca. 125 mm
Abnehmbarer 2" King Pin
Rahmen für Sattelkupplungshöhe unbeladen ca. 1.100 mm - ca. 1.170 mm, für Zugmaschine mit Luftfederung
Perforierter Außenrahmen mit einem Lochabstand von ca. 100 mm, Langloch 40/25 mm nach DIN EN 12640 und zusätzlich 23 Paar 2,5 t Zurrringe im Ladungs-Zurrrahmen versenkt.

unterstützt
Mechanisch, Stützfüße aus Stahl, 2 x 12 t, einseitige Bedienung rechts, verstellbar durch mechanischen Antrieb, Fabrikat nach Wahl des Herstellers
Keine Stützfüße auf der Rückseite

Achsen
SAF Intradisc B9 Achsen mit Scheibenbremsen ø 430 mm (22,5" Disc), Tragfähigkeit 9 t/Achse, Straßenversion
3 Achsen
Radstand 1310 + 1310 mm
Radstand 7620 mm
1. Achse Liftwerk, lastabhängig automatisch heben und senken, mit Zwangsabsenkung und Geschwindigkeitsbegrenzung, mit Anfahrhilfe beim Anfahren, mit Tasterbedienung im Fahrerhaus und Anfahren durch Betätigen von „3 x Bremse“
Aufmerksamkeit! Das Fahrzeug mit angehobener 1. Achse bewegt sich nicht innerhalb des zulässigen Radius
schwankt, kann der Achslift nur als Traktionsunterstützungssystem fungieren
beim losfahren
Aufmerksamkeit! Bei angehobener Achse wird die Ladehöhe bzw Gesamthöhe nimmt zu
um ca. 50 mm, Bauhöhe beachten
Kein Achslifttaster am Anhänger und kein Achslifttaster verbaut
in der Fahrerkabine

Räder
6 Stk. Bereifung 385/65 R 22,5, 160K, Marke nach Wahl des Herstellers (Straßenprofil)
6 Stk. Stahlfelgen 11,75 x 22,5, Einpresstiefe 120 mm, silberfarben
1 Stk. Bereifung 385/65 R 22,5, 160K, Marke nach Wahl des Herstellers (Straßenprofil)
1 Stk. Stahlfelgen 11,75 x 22,5, Einpresstiefe 120 mm, Farbe silber
Ohne Radmutterabdeckungen

Bremsanlage/Aufhängung
Bremsanlage nach EG 71/320 bzw. ECE R13 Richtlinie, Druckluftbremsanlage nach Wahl des Herstellers
EBS 2S2M, Sensoren auf einer Achse
RSS/RSP-Stabilitätsprogramm
Feststellbremse mit Federspeichern, auf 2 Achsen
Luftbehälter aus Stahl
Brems-/Luftanschlüsse mit 2 Einzelkupplungsköpfen, gelb-rot
EBS/ABS-Buchse auf der Vorderseite
Luftfederung mit Hebe- und Senkmechanismus, Gesamthub ca. 200 mm
Automatische Anpassung an programmiertes Fahrniveau ab 15 km/h
Keine Schläuche oder Verbindungsleitungen zum Schlepper

Assistenz-/Sicherheitssysteme
SWIT - Schwarzmüller Intelligent Telematics, Leistungspaket "BASIC".
Anzeige von Fahrzeugdaten und Telematikdaten im SWIT Webportal
- Echtzeit-Standortbestimmung und Positionsverlauf
- Überwachung von Abschnitten und Strecken mit Alarmfunktionen (Geofencing)
- Flottenmanagement mit Kilometer- und Ladedaten
- EBS-Meldungen über den Zustand des Bremssystems
- Fahrzeug- und Flottenanalyse (Daten-/Berichtspräsentation)
Datenübertragung über GPRS
Telematikportal mit individuellen Nutzungsmöglichkeiten
Integriertes Netzteil mit Batteriestandsanzeige
Standard-Meldehäufigkeit
alle 15 Minuten bei eingeschalteter Zündung
alle 24 Stunden bei ausgeschalteter Zündung
Standarddatenspeicherung für 12 Monate
Automatische Freischaltung der Telematik bei Auslieferung des Fahrzeugs ab Werk an den Kunden
Finale
Achslasterkennung über EBS-CANBUS-Signal mit Darstellung auf dem Display im Fahrerhaus
(LKW muss richtig angepasst sein, ohne skalierte Skala)

Boden
Boden aus 27-mm-Sandwichplatten mit Aluminiumschienen über den Längsträgern auf ganzer Länge
Ohne Bodenplatte
Zulässige Bodenbelastung 7200 kg auf der Achse des Gabelstaplers
3/5 mm abriebfestes Alu-
Nowa naczepa Schwazmuller POWER LINE - CARGO

Masy
Masa całkowita (techn.) 39 t
Obciążenie zespołu osi (techn.) 27 t
Obciążenie pionowe sprzęgu siodłowego (techn.) 12 t
Masa własna ok. 6 t

Wymiary
Długość wewnętrzna ok. 13 620 mm
Szerokość wewnętrzna ok. 2480 mm
Szerokość wewnętrzna między profilami dachu ok. 2430 mm
Szerokość załadunkowa z tyłu ok. 2480 mm
Wysokość wewnętrzna przestrzeni ładunkowej z przodu ok. 2760 mm
Wysokość wewnętrzna przestrzeni ładunkowej z tyłu ok. 2760 mm
Boczna wysokość załadunkowa pod szyną jezdną z przodu ok. 2650 mm
Boczna wysokość załadunkowa pod szyną jezdną z tyłu ok. 2650 mm
Wysokość załadunkowa z tyłu ok. 2650 mm
Szerokość całkowita maks. 2550 mm
Wysokość całkowita bez ładunku z przodu ok. 4030 mm
Wysokość całkowita bez ładunku z tyłu ok. 4010 mm
Wysokość ładunkowa z przodu ok. 1240 mm
Wysokość ładunkowa z tyłu ok. 1220 mm przy wysokości siodła bez obciążenia ok. 1110 mm
Poziome położenie naczepy przy wysokości siodła ok. 1100 mm

Rama
Spawana konstrukcja ramy stalowej
Rama o konstrukcji lekkiej z wysokowytrzymałej stali o strukturze drobnoziarnistej
Zaprojektowana dla obciążenia 20 t w środku ciężkości przy długości ładunku 6 m
Wysokość konstrukcyjna ramy z przodu ok. 125 mm
Wymienny sworzeń królewski 2"
Rama dla wysokości siodła bez obciążenia ok. 1100 mm – ok. 1170 mm, przy ciągniku siodłowym z zawieszeniem pneumatycznym
Perforowana rama zewnętrzna z rozstawem otworów ok. 100 mm, otwór podłużny 40/25 mm wg DIN EN 12640 oraz dodatkowo 23 pary 2,5 t pierścieni mocujących wpuszczonych w ramę do mocowania ładunku.

Podpory
Mechaniczne, stalowe stopy podporowe, 2 x 12 t, jednostronna obsługa po prawej stronie, regulowane napędem mechanicznym, marka według wyboru producenta
Bez stóp podporowych z tyłu

Osie
Osie SAF Intradisc B9 z hamulcami tarczowymi ø 430 mm (tarcza 22,5"), nośność 9 t/oś, wersja drogowa
3 osie
Rozstaw osi 1310 + 1310 mm
Rozstaw kół 7620 mm
Mechanizm podnoszenia 1. osi, podnosi i opuszcza automatycznie w zależności od obciążenia, z wymuszonym opuszczaniem i ograniczonym pod względem prędkości pojazdu, z systemem wspomagania trakcji podczas ruszania, z obsługą za pomocą przycisku w kabinie kierowcy i uruchamianiem poprzez naciśnięcie „3 x hamowanie”
Uwaga! Pojazd z podniesioną 1. osią nie porusza się z dozwolonym prominiem
zataczania, podnośnik osi może jedynie pełnić funkcję systemu wspomagania trakcji
podczas ruszania
Uwaga! Przy podniesionej osi wysokość ładunkowa wzgl. wysokość całkowita zwiększa
się o ok. 50 mm, należy przestrzegać wysokości całkowitej
Bez przycisku podnośnika osi na naczepie oraz bez montażu przycisku podnośnika osi
w kabinie kierowcy

Koła
6 szt. Opony 385/65 R 22,5, 160K, marka według wyboru producenta (profil drogowy)
6 szt. Obręcze stalowe 11,75 x 22,5, współczynnik odsadzenia 120 mm, kolor srebrny
1 szt. Opony 385/65 R 22,5, 160K, marka według wyboru producenta (profil drogowy)
1 szt. Obręcze stalowe 11,75 x 22,5, współczynnik odsadzenia 120 mm, kolor srebrny
Bez osłon nakrętek kół

Układ hamulcowy/zawieszenie
Układ hamulcowy zgodny z wytycznymi WE 71/320 lub ECE R13, pneumatyczny układ hamulcowy według wyboru producenta
EBS 2S2M, czujniki na jednej osi
Program stabilizacji toru jazdy RSS/RSP
Hamulec postojowy z siłownikami sprężynowymi, na 2 osiach
Stalowy zbiornik powietrza
Przyłącza hamulców/powietrza z 2 pojedynczymi głowicami sprzęgającymi, kolor żółtoczerwony
Gniazdo EBS/ABS z przodu
Zawieszenie pneumatyczne z mechanizmem podnosząco-opuszczającym, skok całkowity ok. 200 mm
Automatyczne dostosowanie do zaprogramowanego poziomu jazdy od 15 km/h
Bez węży lub przewodów przyłączeniowych do ciągnika

Systemy wspomagania/bezpieczeństwa
SWIT – Schwarzmüller Intelligent Telematics, pakiet usług „BASIC”
Wyświetlanie danych pojazdu i danych telematycznych w portalu internetowym SWIT
- Określanie lokalizacji w czasie rzeczywistym i historia pozycji
- Monitorowanie odcinków i tras z funkcjami alarmowymi (geofencing)
- Zarządzanie flotą z przebiegiem i danymi dotyczącymi załadunku
- Komunikaty EBS o stanie układu hamulcowego
- Analiza pojazdów i floty (prezentacja danych/raportów)
Transmisja danych przez GPRS
Portal telematyczny z indywidualnymi opcjami użytkowania
Zintegrowany zasilacz z wyświetlaczem poziomu naładowania baterii
Standardowa częstotliwość raportowania
co 15 minut przy włączonym zapłonie
co 24 godziny przy wyłączonym zapłonie
Standardowe przechowywanie danych przez 12 miesięcy
Automatyczna aktywacja telematyki, gdy pojazd jest dostarczany z fabryki do klienta
końcowego
Wykrywanie obciążenia osi za pomocą sygnału EBS CANBUS wraz z prezentacją na wyświetlaczu w kabinie kierowcy
(samochód ciężarowy musi być odpowiednio przystosowany, bez wyskalowanej wagi)

Podłoga
Podłoga z płyt wielowarstwowych 27 mm z aluminiowymi szynami nad podłużnicami na całej długości
Bez płyty nadpodłogowej
Dopuszczalne obciążenie podłogi 7200 kg na osi wózka widłowego
Z tyłu aluminiowa blacha ryflowana, odporna na ścieranie 3/5 mm, długość ok. 300 m
Новый полуприцеп Schwazmuller POWER LINE - CARGO

массы
Полная масса (техническая) 39 т
Нагрузка на осевой агрегат (техническая) 27 т
Вертикальная нагрузка на седельно-сцепное устройство (техническая) 12 т
Снаряженная масса около 6 т

Габаритные размеры
Внутренняя длина около 13 620 мм
Внутренняя ширина около 2480 мм
Внутренняя ширина между профилями крыши около 2430 мм
Погрузочная ширина сзади около 2480 мм
Внутренняя высота грузового отделения спереди около 2760 мм.
Внутренняя высота грузового отделения в задней части около 2760 мм.
Высота боковой загрузки под беговой дорожкой спереди около 2650 мм.
Высота боковой загрузки под ходовой частью сзади около 2650 мм.
Задняя погрузочная высота около 2650 мм
Максимальная общая ширина 2550 мм
Общая высота без фронтальной нагрузки около 4030 мм
Общая высота без задней нагрузки около 4010 мм
Высота передней загрузки около 1240 мм
Задняя погрузочная высота около 1220 мм, высота седельно-сцепного устройства без нагрузки около 1110 мм
Горизонтальное положение полуприцепа с высотой седельно-сцепного устройства около 1100 мм

Рамка
Сварная конструкция стального каркаса
Легкая рама из высокопрочной мелкозернистой стали
Рассчитан на нагрузку 20 т в центре тяжести при длине груза 6 м.
Общая высота рамы спереди около 125 мм.
Съемный 2-дюймовый шкворень
Рама седельно-сцепного устройства без груза высотой около 1100 мм - около 1170 мм, для тягача с пневматической подвеской
Перфорированная внешняя рама с расстоянием между отверстиями около 100 мм, овальное отверстие 40/25 мм в соответствии с DIN EN 12640 и дополнительно 23 пары крепежных колец по 2,5 т, утопленных в раму для крепления груза.

поддерживает
Механические, стальные опорные ножки, 2 x 12 т, одностороннее действие справа, регулируемые механическим приводом, марка по выбору производителя
Нет опорных ножек сзади

Оси
Оси SAF Intradisc B9 с дисковыми тормозами ø 430 мм (диск 22,5"), грузоподъемность 9 т/ось, дорожная версия
3 оси
Колесная база 1310 + 1310 мм
Колесная база 7620 мм
Механизм подъема 1-й оси, автоматический подъем и опускание в зависимости от нагрузки, с принудительным опусканием и ограничением скорости автомобиля, с поддержкой тяги при трогании с места, с управлением кнопкой в ​​кабине водителя и запуском нажатием «3-х кратного тормоза»
Внимание! Автомобиль с поднятой 1-й осью не движется в разрешенном радиусе
при раскачивании подъемная ось может функционировать только как система помощи при трогании
при трогании
Внимание! Когда ось поднята, погрузочная высота или общая высота увеличивается
примерно на 50 мм, учитывая общую высоту
Нет кнопки подъема оси на прицепе и не установлена ​​кнопка подъема оси
в кабине водителя

Колеса
6 шт.Шины 385/65 R 22,5, 160К, марка выбрана производителем (дорожный профиль)
6 стальных дисков 11,75 x 22,5, коэффициент вылета 120 мм, серебристый цвет
1 шт.Шины 385/65 R 22,5, 160К, марка выбрана производителем (дорожный профиль)
1 шт Стальные диски 11,75 x 22,5, коэффициент вылета 120 мм, серебристый цвет
Без колпачков колесных гаек

Тормозная система/подвеска
Тормозная система в соответствии с директивами EC 71/320 или ECE R13, пневматическая тормозная система по выбору производителя
ЭБС 2С2М, датчики на одну ось
Программа стабильности RSS/RSP
Стояночный тормоз с пружинными приводами, на 2 оси

Стальной воздушный бак
Соединения тормоз/воздух с 2 одинарными соединительными головками, желто-красные
Гнездо EBS/ABS спереди
Пневматическая подвеска с механизмом подъема и опускания, общий ход около 200 мм.
Автоматическая адаптация к запрограммированному уровню движения от 15 км/ч
Нет шлангов или соединительных линий к трактору
Системы помощи/безопасности
SWIT - Интеллектуальная телематика Schwarzmüller, пакет услуг "BASIC"
Отображение данных автомобиля и телематических данных на веб-портале SWIT
- Определение местоположения в режиме реального времени и история позиций
- Мониторинг участков и маршрутов с функциями сигнализации (геозона)
- Управление автопарком с данными о пробеге и загрузке
- сообщения EBS о состоянии тормозной системы
- Анализ транспортных средств и автопарка (презентация данных/отчета)
Передача данных через GPRS
Телематический портал с индивидуальными возможностями использования
Встроенный блок питания с индикатором уровня заряда батареи
Стандартная частота отчетов
каждые 15 минут при включенном зажигании
каждые 24 часа при выключенном зажигании
Стандартное хранение данных в течение 12 месяцев
Автоматическая активация телематики при передаче автомобиля с завода клиенту
окончательный
Определение нагрузки на ось по сигналу EBS CANBUS с отображением на дисплее в кабине водителя
(грузовик должен быть правильно адаптирован, без весов)

Пол
Пол из сэндвич-панелей толщиной 27 мм с алюминиевыми рейками над стрингерами по всей длине
Без напольной плиты
Допустимая нагрузка на пол 7200 кг на ось погрузчика
Износостойкая алюминиевая пластина толщиной 3/5 мм сзади, длина около 300 м