Новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П

PDF
новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П
новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П
новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П зображення 2
новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П зображення 3
новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П зображення 4
новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П зображення 5
Зацікавилися оголошенням?
1/5
PDF
43 000 €
Ціна з ПДВ, ПДВ – 20%
≈ 1 978 000 грн
35 833,33 €
Ціна без ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка:  ВАРЗ
Модель:  НПС-2750П
Тип:  напівпричіп зерновоз
Рік випуску:  2022
Об'єм:  50 м³
Вантажопідйомність:  30 000 кг
Власна вага:  11 000 кг
Повна маса:  41 000 кг
Місце розташування:  Україна Верхнеднепровск8185 км від вас
Дата розміщення:  понад 1 місяць
Autoline ID:  DP16155
Кузов
Рама:  сталева
Запасне колесо: 
Задні двері: 
Кронштейн під запасне колесо: 
Осі
Марка:  BPW
Кількість осей:  3
Підвіска:  пневмо/пневмо
Розмір гуми:  385/65 R22.5
Залишок гуми:  100 %
Гальма:  барабанні
Гальма
EBS: 
Енергоакумулятори: 
Додаткова комплектація
Тент: 
Стан
Стан:  новий
Гарантія:  2 роки
Додаткова інформація
Колір:  синій
Реклама

Додаткова інформація — Новий напівпричіп зерновоз ВАРЗ НПС-2750П

Українська
ЦЯ МОДЕЛЬ ПІДЛЯГАЄ ДЕРЖАВНІЙ КОМПЕНСАЦІЇ 25%

Шасі

• Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов)

• Матеріал виготовлення - високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726), а також вітчізняного виробника сталь для зварних конструкцій марки 09Г2С

Агрегат осі

• Посилений осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 12 тонн) BPW / SAF (Німеччина), барабанні (дискові) гальма. Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях;

• Підвіска — пневматична або ресорна.

Колеса і шини

• Розмір шин – 385/65R22.5;

• Кількість запасних коліс – 1.

Гальмівна система

• Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) з EBS, виконано по двопроводній схемі ,яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху;

• Два датчика ABS на одній осі;

• Гальмівна система встановлена ​​у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10.

Електрообладнання

• Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів;

• Електрична система 24В. Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03;

Шкворінь

• 2 дюйма;

Кузов

• Металевий, 50 куб

Фарбування

• Перед фарбуванням всі металеві поверхні напівпричепа піддаються піскоструйній або дробеструйній обробці, що дозволяє не тільки очистити їх від продуктів корозії або окалини, а й надати шерохуватість, завдяки якій забезпечується краще зчеплення з нанесеними поверх матеріалами;

• На оброблену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби. Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість.

Переваги нашої продукції

• Даний напівпричіп розроблений фахівцями нашої компанії і не має імпортних аналогів;

• Міцна, перевірена часом конструкція, яка здатна витримувати великі перенавантаження. Зокрема, для виготовлення рами використовується метал S690, який відрізняється високими характеристиками міцності та експлуатаційними характеристиками;

• Для виготовлення своєї продукції ми використовуємо тільки якісні і оригінальні комплектуючі від кращих європейських виробників;

• Конструкція кожного напівпричепа ретельно опрацьовується інженерами нашої компанії, що дозволяє без проблем перевозити більшість великогабаритних вантажів;

• Вся наша продукція відрізняється високими показниками надійності, а також простотою і зручністю в експлуатації;

• Цілодобова сервісна підтримка і консультація наших фахівців. Наявність 12 сервісних станцій на території України;

• Фахівці нашої компанії підберуть оптимальну модель і комплектацію напівпричепа в залежності від ваших потреб і особливостей вантажу, що перевозиться;

• Вартість нашої продукції на порядок є нижчою за європейські аналоги і вона більш пристосована до вітчизняних умов експлуатації.

• Досвід! Наша компанія виробляє напівпричепи протягом 30 років. Ми маємо великий досвід в проектуванні і створенні якісних напівпричепів, які повністю відповідають всім необхідним стандартам і чудово зарекомендували себе в умовах експлуатації на вітчизняних дорогах.
Показати весь коментар
Тип техники: Полуприцеп
Тип подвески: 3-х осная, пневматическая / рессорная
Тормозная система: KNORR-BREMSE (Германия)
Объем кузова, куб.м: 40; 50

Шасси

• Усиленное шасси из двух продольных лонжеронов двутаврового сечения, соединенных поперечными балками (для сложных дорожных условий);

• Материал изготовления – высококачественная и высокопрочная сталь немецкого производства OVAKO (стандарт ISO 1726), а также отечественного производителя , сталь для сварных конструкций марки 09Г2С

Осевой агрегат

• Усиленный осевой агрегат (рассчитанный на нагрузку в 12 тонн) BPW/SAF (Германия), барабанные (дисковые) тормоза. Такие осевые агрегаты позволяют эксплуатировать полуприцеп без поломок и простоев даже при больших нагрузках;

• Подвеска – пневматическая или рессорная.

Колеса и шины

• Размер шин – 385/65R22.5;

• Количество запасных колес – 1.

Тормозная система

• Тормозная система KNORR-BREMSE (Германия) с EBS выполнено по двухпроводной схеме, которая обеспечивает одновременную подачу тормозного давления во все тормозные камеры и помогает существенно уменьшить длину тормозного пути;

• Два датчика АБС на одной оси;

• Тормозная система установлена в соответствие с Правилами ЕЭК ООН R 13-10.

Электрооборудование

• Электрооборудование от компании ERMAX (Австрия), которая является одним из лидеров на мировом рынке производителей светотехники для автомобилей;

• Электрическая система 24В. Светодиодное боковое освещение 2х7 и 1х15 с контактными разъемами, установленное в соответствие с Правилами ЕЭК ООН R 48-03;

Шкворень

• 2 дюйма;

Кузов

• Алюминиевый, объем кузова 50 куб.м.

Покраска

• Перед покраской все металлические поверхности полуприцепа подвергаются пескоструйной или дробеструйной обработке, что позволяет не только очистить их от продуктов коррозии или окалины, но и придать шероховатость, благодаря которой обеспечивается лучшее сцепление с наносимыми поверх материалами;

• На обработанную поверхность наносится два слоя грунта и два слоя устойчивой к повреждениям краски. Все используемые материалы выпускаются европейскими производителями и имеют высокое качество.

Преимущества нашей продукции

• Данный полуприцеп разработан специалистами нашей компании и не имеет импортных аналогов;

• Прочная, проверенная временем конструкция, которая способна выдерживать большие перегрузы. В частности, для изготовления рамы используется металл S690, который отличается высокими прочностными и эксплуатационными характеристиками;

• Для изготовления своей продукции мы используем только качественные и оригинальные комплектующие от лучших европейских производителей;

• Конструкция каждого полуприцепа тщательно прорабатывается инженерами нашей компании, что позволяет без проблем перевозить большинство крупногабаритных грузов;

• Вся наша продукция отличается высокими показателями надежности, а также простотой и удобством в эксплуатации;

• Круглосуточная сервисная поддержка и консультация наших специалистов. Наличие 12 сервисных станций на территории Украины;

• Специалисты нашей компании подберут оптимальную модель и комплектацию полуприцепа в зависимости от ваших потребностей и особенностей перевозимого груза;

• Стоимость нашей продукции на порядок ниже европейских аналогов и она более приспособлена к отечественным условиям эксплуатации.

• Опыт! Наша компания производит полуприцепы на протяжение 30 лет. Мы имеем большой опыт в проектировании и создании качественных полуприцепов, которые полностью

соответствуют всем необходимым стандартам и прекрасно зарекомендовали себя в условиях эксплуатации на отечественных дорогах.
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
56 500 € ≈ 2 599 000 грн
2024
Вантажопід. 32 400 кг Об'єм 55 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 600 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 250 мм
Україна, с.м.т. Липова Долина
Зв'язатися з продавцем
2 300 000 грн ≈ 50 000 €
2023
1 000 км
Об'єм 55 м³ Власна вага 6 200 кг Кількість осей 3
Україна, Глибочиця
Зв'язатися з продавцем
2 300 000 грн ≈ 50 000 €
2023
Об'єм 55 м³ Власна вага 6 800 кг Кількість осей 3
Україна, Глибочиця
Зв'язатися з продавцем
56 490 € ≈ 2 599 000 грн
2024
Вантажопід. 32 100 кг Об'єм 55 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 900 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 250 мм
Україна, Липова Долина
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2022
Вантажопід. 32 410 кг Об'єм 46 м³ Підвіска гідравлічна Власна вага 6 590 кг Кількість осей 3
Україна, с. Дружня
Зв'язатися з продавцем
52 000 € ≈ 2 392 000 грн
2023
1 000 км
Об'єм 55 м³ Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Україна, Новоселицкий рн, с. Магала
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2023
1 000 км
Об'єм 54 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 350 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 150 мм
Україна, Київ
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2023
Об'єм 50 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 8 000 кг Кількість осей 3
Україна, Київ
Зв'язатися з продавцем
новий напівпричіп зерновоз Wielton NW 3 новий напівпричіп зерновоз Wielton NW 3 новий напівпричіп зерновоз Wielton NW 3
3
56 000 € ≈ 2 576 000 грн
2024
Об'єм 56 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 7 560 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 200 мм
Україна, Копилів
Зв'язатися з продавцем
52 500 € ≈ 2 415 000 грн
2023
1 000 км
Об'єм 60 м³ Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Україна, Новоселицкий рн, с. Магала
Зв'язатися з продавцем
73 000 € ≈ 3 358 000 грн
2023
1 км
Вантажопід. 39 000 кг Об'єм 56,1 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 310 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 200 мм
Україна, Київ
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2024
Об'єм 52 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 5 700 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 200 мм
Україна, Київ
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2024
Вантажопід. 35 000 кг Об'єм 50 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 900 кг Кількість осей 3
Україна, Волочиськ
Зв'язатися з продавцем
новий напівпричіп зерновоз Wielton NW-3 новий напівпричіп зерновоз Wielton NW-3 новий напівпричіп зерновоз Wielton NW-3
3
57 900 € ≈ 2 663 000 грн
2024
1 500 км
Об'єм 55 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 650 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 200 мм
Україна, Копилів
Зв'язатися з продавцем
68 000 € ≈ 3 128 000 грн
2024
Вантажопід. 39 000 кг Об'єм 56,1 м³ Власна вага 6 570 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 150 мм
Україна, Київ
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2024
Вантажопід. 35 000 кг Об'єм 55 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 900 кг Кількість осей 3
Україна, Волочиськ
Зв'язатися з продавцем
57 000 € ≈ 2 622 000 грн
2018
10 000 км
Україна, Здолбунов с. Здовбиця
Зв'язатися з продавцем
45 200 € ≈ 2 079 000 грн
2022
1 000 км
Об'єм 55 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 300 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 150 мм
Польща, Nysa
Зв'язатися з продавцем
44 500 € ≈ 2 047 000 грн
2022
1 000 км
Вантажопід. 33 700 кг Об'єм 50 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 300 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 150 мм
Польща, Nysa
Зв'язатися з продавцем
51 700 € ≈ 2 378 000 грн
2023
Вантажопід. 39 000 кг Об'єм 54,5 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 6 300 кг Кількість осей 3 Висота сідла 1 200 мм
Болгарія, Sofia
Зв'язатися з продавцем