Новий напівпричіп зерновоз Завод Кобзаренка алюмінієвий кузов 55 м3
Зацікавилися оголошенням?
1/5
56 490 €
Ціна з ПДВ, ПДВ – 20%
≈ 2 395 000 грн
47 075 €
Ціна без ПДВ
Марка:
Завод Кобзаренка
Модель:
алюмінієвий кузов 55 м3
Тип:
напівпричіп зерновоз
Рік випуску:
02/2024
Об'єм:
55 м³
Вантажопідйомність:
32100 кг
Власна вага:
6900 кг
Повна маса:
39000 кг
Місце розташування:
Україна Липова Долина
Дата розміщення:
22 квіт. 2024 р.
Autoline ID:
TU32702
Опис
Висота сідла:
1250 мм
Габаритні розміри:
10.95 м × 2.55 м × 3.9 м
Кузов
Алюмінієві борти:
Рама:
сталева
Скринька для інструментів:
Додаткова комплектація
Тент:
Стан
Стан:
новий
Гарантія:
1 рік
Додаткова інформація
Колір:
золотистий
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Полегшена конструкція (6,6 т.) дозволяє перевозити за 1 рейс на 2-3 т більше зерна, ніж аналогічні напівпричепи із сталі - без порушення вагових норм.
Алюмінієва конструкція кузова забезпечує самозахист причепа від корозії.
Встановлено дві шиберні рамки.
Основні характеристики:
Рама - дрібнозерниста конструкційна сталь S355; товщина лонжерону 10мм верх, 8мм низ, 6мм стінка та 16м - підлога із зносостійкого алюмінію FUDICKAR– 7 мм задня частина та 5 мм передня; бортовий профіль 40мм з 3-реберною формою, товщина 2,8 мм; в місці розвантаження внутрішнє ребро алюмінієвої доски 4 мм; фіксатор кузова з рамою HYVA-Hyfix;
тент, що згортається на сторону, підсилений 680 гр/м2
балка, що стягує борти - 2 шт., направляючі для тенту - 3шт
Шасі - тривісний, вісі SAF INTRADISC (9т.) з дисковим гальмом і посиленим підшипниковим вузлом; передня вісь з автоматичним та ручним (рукоятка) підйомом/опусканням; пневматична підвіска SAF-HOLLAND з автоматичним вирівнюванням підлоги; посилені двошвидкісні опорні домкрати SAF, навантаження – 25 т. Можна залишати під навантаженням; плита зчіпки з 2-дюймовим шворнем; алюмінієвий боковий противопідкатний захист відкривний, згідно ECE; задній складаючий бампер згідно з ЕСЕ.
Гарантія на осі SAF 6 років.
Гідравліка - гідроциліндр телескопічний Binotto з кріпленням спереду кузова; фронтальний циліндр низького тиску 170 bar, NW 48 мм муфта зі шлангом і різьбою; шланги Hansaflex
Гальма KNORR BREMSE з системою EBS (електронна блокувальна система); гальма дискові, з пневматичним приводом; двохконтурна пневматична система KNORR-BREMSE згiдно норм ЕС
Колеса 385/65 R22.5 (6 + 1 шт); диски сталеві штамповані 11.75х22,5; пластикові підкрилки коліс 6 шт, задні з гумовими бризговиками
Електрика - електричне обладнання 24V згiдно норм ЕСЕ i ADR; освітлення номерного знаку, LED; передні, бокові, задні LED фонарі; світловідбиваючі таблиці; 2 під'єднувальні розетки і розетки ABS/EBS на передній стіні без з'єднувальних кабелів - дві 7-ми контактні і одна 15-ти контактна
Фарбування - Вci сталеві елементи пiддаються дробеструменевiй обробцi та ґрунтовці; фарбування акриловою фарбою Lankwitzer, товщина шару 150-200 мікрон; рама темно-сірого кольору.
Комплектація - ємність для води (рукомийник), ящик для інструментів, манометр тиску, 2 клина з кріпленням, оглядовий майданчик (металевий або алюмінієвий), алюмінієва драбина 2,5 м., корзина на 1 запасне колесо
Облегченная конструкция (6,6 т.) позволяет перевозить за 1 рейс на 2-3 т больше зерна, чем аналогичные полуприцепы из стали без нарушения весовых норм.
Алюминиевая конструкция кузова обеспечивает самозащиту прицепа от коррозии.
Установлены две шиберные рамки.
Основные характеристики:
Рама – мелкозернистая конструкционная сталь S355; толщина лонжерона 10мм верх, 8мм низ, 6мм стенка и 16м - пол из износостойкого алюминия FUDICKAR – 7 мм задняя часть и 5 мм передняя; бортовой профиль 40мм с 3-реберной формой, толщина 2,8 мм; в месте разгрузки внутреннее ребро алюминиевой доски 4 мм; фиксатор кузова с рамой HYVA-Hyfix;
Свертывающийся на сторону тент усилен 680 гр/м2
балка, стягивающая борта - 2 шт., направляющие для тента - 3шт.
Шасси – трехосный, оси SAF INTRADISC (9т.) с дисковыми тормозами и усиленным подшипниковым узлом; передняя ось с автоматическим и ручным (рукоятка) подъемом/опусканием; пневматическая подвеска SAF-HOLLAND с автоматическим выравниванием пола; опорные домкраты SAF.
Гарантия на оси SAF 6 лет.
Гидравлика – гидроцилиндр телескопический Binotto с креплением спереди кузова
Тормоза KNORR BREMSE с системой EBS (электронная блокировочная система); тормоза дисковые, с пневматическим приводом; двухконтурная пневматическая система KNORR-BREMSE согласно нормам ЕС
Колеса 385/65 R22.5 (6+1 шт); диски стальные штампованные 11.75х22,5; пластиковые подкрылки колес 6 шт, задние с резиновыми брызговиками
Электричество - электрическое оборудование 24V согласно нормам ЕСЕ и ADR; освещение номерного знака; LED; передние, боковые, задние LED фонари; светоотражающие таблицы; 2 подсоединительные розетки и розетки ABS/EBS на передней стене без соединительных кабелей - две 7-ми контактные и одна 15-ти контактная
Покраска - все стальные элементы подвергаются дробеструйной обработке и грунтовке; окрашивание акриловой краской Lankwitzer, толщина слоя 150-200 микрон; рама темно-серого цвета.
Комплектация - емкость для воды (умывальник), ящик для инструментов, манометр давления, 2 клина с креплением, смотровая площадка (металлическая или алюминиевая), алюминиевая стремянка 2,5 м., корзина на 1 запасное колесо