Самоскид GINAF X6 5250 CTSE 10x4

















Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця






















Vorderachse 1: Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Kipper: Hinten
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Styretøj
Foraksel 2: Styretøj
Tiplad: Tilbage
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Michel Derks for yderligere oplysninger
YOM: 2016
KM: 589.466
Automatic Gearbox
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Steering
Front axle 2: Steering
Functional
Tipper: Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Eje delantero 1: Dirección
Eje delantero 2: Dirección
Volquete: Trasera
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Michel Derks para obtener más información.
Essieu avant 1: Direction
Essieu avant 2: Direction
Kipper: Arrière
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Michel Derks pour plus d'informations
BJ: 2016
KM: 589.466
Automaat
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Functioneel
Kipper: Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Oś przednia 1: Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Wywrotka: Tył
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks
Eixo dianteiro 1: Direção
Eixo dianteiro 2: Direção
Camião basculante: Retroceder
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Michel Derks para obter mais informações
Передний мост 1: Рулевое управление
Передний мост 2: Рулевое управление
Самосвал: Сзади
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Michel Derks для получения дополнительной информации
Framaxel 1: Styrning
Framaxel 2: Styrning
Tippbil: Bakom
MOT: besiktigat till feb. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Michel Derks för mer information