
Самоскид TATRA Dumper
PDF
Поділитись
1/12
PDF
Поділитись
18 860 €
Ціна без ПДВ
450 000 CZK
≈ 809 100 грн
≈ 809 100 грн
22 820,60 €
Ціна з ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка
TATRA
Модель
Dumper
Тип
самоскид
Рік випуску
01/1997
Перша реєстрація
1997-01-08
Пробіг
205798 км
Вантажопідйомність
13000 кг
Власна вага
13000 кг
Повна маса
26000 кг
Місце розташування
Чехія
Дата розміщення
понад 1 місяць
Autoline ID
NX30149
Опис
Модель
Dumper
Спосіб розвантаження
задня
Паливний бак
220 л
Кузов
Запасне колесо
Кронштейн під запасне колесо
Двигун
Марка
Tatra 8V turbo
Потужність
310 к. с. (228 кВт)
Паливо
дизель
Турбо
Витрати палива
45 л/100км
Кількість циліндрів
8
Євро
Euro 1
КПП
Тип
механіка
Реверс
Кількість передач
6
Осі
Кількість осей
3
Колісна формула
6x6
Підвіска
ресора/ресора
Спарена гума
Розмір гуми
11/20
Залишок гуми
75 %
Гальма
барабанні
Передня вісь
1
Розмір гуми
11/20
Залишок гуми
75 %
Гальма
барабанні
Друга вісь
1
Розмір гуми
11/2
Залишок гуми
75 %
Гальма
барабанні
Задня вісь
1
Розмір гуми
11/20
Залишок гуми
75 %
Гальма
барабанні
Потрібна доставка?
Розрахувати вартість доставки
Кабіна
Гідропідсилювач керма
Автономний обігрівач
Пневмосидіння
Автомагнітола
Тахограф
Тахометр
Обмежувач швидкості
Сонцезахисний козирок
Стан
Стан
уживані
Техогляд до
2022-12-13
Додаткова інформація
VIN
TNT200R01TK026544
Колір
білий
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Контакти продавця
Схожі оголошення






R.v. 1997 , nosnost 13 t., málo jetou 205798 km, motohodiny 8.071. V posledním roku a půl
najeto 1.856 km a v rámci renovace vyměněno :
zadní světla, držáky a zástěrky + 2 kusy led spátečkové světlo, brzdový válec,
dvě baterie, hrubý a jemný čistič paliva, vzduchový filtr, posilovač řazení, spojka - lamela, přítlačák
a posilovač, spínací skříňka, páčka blinkrů, válec sklápění kabiny, regulátor tlaku, rozdělovač tlaku,
odkalovč vzduch, nezávyslé topení- nové, autoradio USB, další USB zásuvky 2 kusy, 3 kusy maják,
záclonky na suchý zip, stěrače 3 kusy, podtlaková houkačka, bateriový vypínač, celý rozdělovač
cívek včetně cívek a celého hlavního elektrického vedení, 10 kusů kolový šroub komplet,
spodek korby a částečně podvozek ošetřen odrezovačem s taninem, základní a vrchní barva
tvrzený autolak, pojistná skříňka a zbytek jsem zapoměl.
Dobrá spotřeba cca 45 L/ 100 km. Náhradní díly k autu : 20 L motorový olej, 15 L převodový,
15 L hydraolika, 1 guma matador přořezaná, 3 disk kola, límec + duše 8 a 8, starter 1, tachograf 1,
Montážní mýdlo na gumy 4 kg, tažná tyč 1, brzdová kapalina do 4 L.
Tachograf certifikovaný do 12/23