Сміттєвоз Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Зацікавилися оголошенням?
1/29
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
12 750 €
Ціна без ПДВ
≈ 578 800 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка:
Mercedes-Benz
Тип:
сміттєвоз
Рік випуску:
2003-10
Перша реєстрація:
2003-10-21
Пробіг:
425 643 км
Вантажопідйомність:
11 025 кг
Власна вага:
14 975 кг
Повна маса:
26 000 кг
Місце розташування:
Бельгія Gistel (West-Vlaanderen)6132 км від вас
Дата розміщення:
7 вер. 2024 р.
Номер у стоці продавця:
10020
Опис
Модель:
GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Габаритні розміри:
9,65 м × 2,55 м × 3,58 м
Паливний бак:
400 л
Кузов
Скринька для інструментів:
Двигун
Паливо:
дизель
Об'єм:
6 374 см³
Кількість циліндрів:
6
Євро:
Euro 2
КПП
Тип:
напівавтомат
Осі
Кількість осей:
3
Колісна формула:
6x2
Підвіска:
ресора/пневмо
Колісна база:
3 750 мм
Спарена гума:
Перша вісь:
315/80r22.5
Друга вісь:
315/80r22.5
Третя вісь:
315/80r22.5
Гальма
ABS:
Моторне гальмо:
Кабіна
Круїз-контроль (темпомат):
Електрорегулювання дзеркал:
Сонцезахисний козирок:
Додаткова комплектація
Блокування диференціала:
Стан
Стан:
уживані
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Контакти продавця
Підписатися на продавця
Frederik Viaene
Мови:
португальська, іспанська, італійська, німецька, французька, англійська, нідерландська
+32 475 76 ...
Показати
+32 475 76 01 14
+32 59 27 ...
Показати
+32 59 27 77 09
Адреса
Бельгія, Західна Фландрія, 8470, Gistel (West-Vlaanderen), Nieuwpoortsesteenweg 126
Локальний час продавця:
12:12 (CEST)
Надіслати повідомлення
Контакти продавця
Viatra Trucks NV – Vian NV
Бельгія
13 років на Autoline
4.1
10 відгуків
Підписатися на продавця
+32 475 76 ...
Показати
+32 475 76 01 14
+32 59 27 ...
Показати
+32 59 27 77 09
Поставити питання продавцю
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
7 950 €
≈ 360 900 грн
2005
214 518 км
Паливо
дизель
Вантажопід.
6 869 кг
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Herentals
Зв'язатися з продавцем
10 500 €
≈ 476 700 грн
2005
562 113 км
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
6 090 кг
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
12 250 €
≈ 556 100 грн
2006
393 459 км
Потужність
270 к.с. (198 кВт)
Євро
Euro 3
Вантажопід.
17 950 кг
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
12 500 €
≈ 567 500 грн
2008
161 765 км
Потужність
310 к.с. (228 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Вантажопід.
12 200 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
12 500 €
≈ 567 500 грн
2008
232 244 км
Євро
Euro 4
Паливо
дизель
Вантажопід.
10 850 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
6 779 €
29 000 PLN
≈ 307 800 грн
2003
227 553 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 4
Паливо
дизель
Об'єм
21 м³
Марка кузова
Schörling
Спосіб розвантаження
задня
Польща, Sokołów
Зв'язатися з продавцем
12 500 €
≈ 567 500 грн
2006
244 372 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
11 260 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
пневмо/пневмо
Марка кузова
Zoeller
Німеччина, Selm
Зв'язатися з продавцем
10 400 €
≈ 472 200 грн
2004
218 000 км
Потужність
280 к.с. (206 кВт)
Паливо
дизель
Вантажопід.
8 400 кг
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Угорщина, Budapest
Зв'язатися з продавцем
13 500 €
≈ 612 900 грн
2009
230 811 км
Євро
Euro 4
Паливо
дизель
Вантажопід.
10 930 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
7 900 €
≈ 358 700 грн
2003
145 000 км
Потужність
280 к.с. (206 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
11 620 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
пневмо/пневмо
Німеччина, Bovenden
Зв'язатися з продавцем
19 450 €
≈ 883 000 грн
2009
228 549 км
Вантажопід.
10 200 кг
Колісна формула
6x2
Бельгія, Handzame
Зв'язатися з продавцем
5 950 €
≈ 270 100 грн
2002
292 812 км
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
6 900 кг
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/ресора
Бельгія, Herentals
Зв'язатися з продавцем
5 900 €
≈ 267 900 грн
2003
327 169 км
Потужність
108.84 к.с. (80 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Об'єм
3,5 м³
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/ресора
Спосіб розвантаження
бокова
Німеччина, Wendelstein
Зв'язатися з продавцем
13 500 €
≈ 612 900 грн
2009
241 635 км
Євро
Euro 4
Паливо
дизель
Вантажопід.
10 930 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
ресора/пневмо
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
19 450 €
≈ 883 000 грн
2010
263 186 км
Потужність
320 к.с. (235 кВт)
Євро
Euro 5
Колісна формула
6x2
Бельгія, Handzame
Зв'язатися з продавцем
14 900 €
≈ 676 500 грн
2006
153 760 км
Потужність
326 к.с. (240 кВт)
Євро
Euro 4
Паливо
дизель
Вантажопід.
10 940 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
пневмо/пневмо
Німеччина, Bovenden
Зв'язатися з продавцем
7 500 €
≈ 340 500 грн
2002
370 000 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Паливо
дизель
Вантажопід.
12 600 кг
Колісна формула
6x2
Литва, Dievogala
Зв'язатися з продавцем
9 233 €
39 500 PLN
≈ 419 200 грн
2004
170 000 км
Потужність
280 к.с. (206 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
14 990 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
ресора/пневмо
Марка кузова
Zoeller
Спосіб розвантаження
задня
Польща, Bralin k/Kępna
Зв'язатися з продавцем
6 700 €
≈ 304 200 грн
2004
156 398 км
Потужність
230 к.с. (169 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
пневмо/пневмо
Марка кузова
Norba
Спосіб розвантаження
задня
Естонія, Maardu
Зв'язатися з продавцем
7 750 €
≈ 351 800 грн
2004
286 094 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Колісна формула
6x2
Підвіска
пневмо/пневмо
Нідерланди, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Запчастини до сміттєвозів
- Air suspension
- Double passenger seat
- Heavy duty engine brake
- PTO
- PTO
- PTO Hydraulics
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: EPS, Semi-automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Make of bodywork: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Robustní motorová brzda
- Vzduchové odpružení
- Bremskraftverstärker
- Doppel Beifahrer sitz
- Luftfederung
- PTO Hydraulik
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: EPS, Halbautomatisches Getriebe
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Marke des Aufbaus: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: EPS, Halvautomatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Karosserifabrikat: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Freno de motor reforzado
- PTO
- PTO
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: EPS, Semiautomático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Marca carrocería: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Raskaan käytön moottorijarru
- Voimanotto
- Frein moteur renforcé
- Prise de force
- PTO
- PTO Hydraulique
- Siege double passager
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: EPS, Semi-automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Marque de construction: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Presa di forsa
- Sospensioni pneumatiche
- Dubbele bijrijderstoel
- Luchtvering
- PTO
- PTO
- PTO Hydrauliek
- Versterkte motorrem
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: EPS, Semi-automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Merk opbouw: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: EPS, Półautomat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: EPS, Semiautomática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Marca da carroçaria: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
- PTO
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: EPS, Полуавтоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Марка кузова: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- PTO
- Havalı süspansiyon
- PTO