Agronetto » Запчастини » Запчастини МТЗCNHCase IHClaasDeutz-FahrDronningborgFendtJohn DeereMassey FergusonNew HollandUnior » Зчеплення МТЗ » Зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025

Зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025

PDF
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025 зображення 2
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025 зображення 3
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025 зображення 4
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025 зображення 5
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025 зображення 6
зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025 зображення 7
Зацікавилися оголошенням?
1/7
PDF
19 000 грн
≈ 446,50 €
Зв'язатися з продавцем
Тип:  зчеплення
Номер за каталогом:  633308710, Luk Original
Каталожний номер оригіналу:  633308710 Luk Original
Місце розташування:  Україна Черновцы
Дата розміщення:  понад 1 місяць
Agronetto ID:  QF27446
Стан
Стан:  новий

Додаткова інформація — Зчеплення МТЗ 633308710 Luk до трактора колісного МТЗ 80 /82/ 892/1025

Українська
Комплект пелюсткового зчеплення МТЗ-80/82/892 633308710 LUK, (ORIGINAL) Великобританія
кошик+диск+відведення (в комплекті 3 найменування)
Характеристики та опис

Комплект пелюсткового зчеплення МТЗ-80/82 (Диск ведучий+Диск ведомий) 633308709 LUK (Великобританія) - це чудова альтернатива звичайному зчепленню для трактора МТЗ. Натискний диск з діафрагмовою пружиною (пелюстковий) забезпечує м'який і плавний вичавлювання, ідеальне балансування, немає потреби регулювання лапок, реальне погашення вібрацій та коливань.

Ресурс зчеплення LUK перевищує звичайне зчеплення у 5-10 разів (залежно від умов експлуатації).

Захищає деталі трансмісії від поломок при динамічних навантаженнях за рахунок використання спеціальних видів сталі.

Вся продукція LuK виготовляється на високотехнологічному виробництві із застосуванням власних запатентованих інноваційних технологій та з використанням тільки якісних матеріалів.
Застосування: МТЗ-80/82, МТЗ-821, МТЗ-822, МТЗ-826, МТЗ-892, МТЗ-900, МТЗ-921, МТЗ-922, МТЗ-923, МТЗ-920.4, МТЗ-852 1021.3.

Даний комплект зчеплення ідеально підходить для тракторів при роботі з підвищеними навантаженнями такими як ПКУ, КУН, ПНФ.

Металокерамічний ведений диск:

зносостійкі фрикційні накладки (св-ва матеріалу, товщина накладок)

високий коефіцієнт тертя

термостійкість матеріалу

Рекомендації щодо встановлення комплектів зчеплення

Для коректного монтажу зчеплення необхідно використовувати пристрій для роз'єднання трактора (розкочування) рейкового типу. Не рекомендується використовувати для цього кран-балку! Для забезпечення тривалої роботи зчеплення необхідно суворо дотримуватися вказаних у цій інструкції рекомендацій. Максимальний ресурс досягається тільки при одноразовій заміні всіх елементів, що зношуються, як системи зчеплення, так і системи вимикання зчеплення.

• Очистити «дзвін» трансмісії від забруднень та усунути причини їхньої появи.

• Очистивши первинний вал КПП, переконатися у відсутності критичного зношування шліцевої частини. Методика перевірки: встановлений на первинний вал для перевірки новий ведений диск зчеплення повинен мати труднощів при переміщенні на шлицах і у своїй виключати надмірний люфт.

• Рекомендується заміна сальника первинного валу КПП зі зняттям напрямної втулки та одночасним контролем зношування опорного підшипника первинного валу. У разі виявлення явних ознак зносу напрямної втулки та підшипника замінити деталі!

• При знятті валу з вилками приводу вичавного підшипника звернути увагу на зношування точок механічного контакту деталей. За наявності зносу необхідна заміна приводного валу з вилками. Обов'язково нанести на всі пари тертя "метал - метал" системи вимикання зчеплення та шліцеве з'єднання первинного валу високотемпературне консистентне мастило,
видаливши надлишки.

• Увага! Занадто велика кількість мастила на шліцях первинного валу КПП та веденого диска зчеплення веде до його потрапляння на фрикційні накладки під час роботи трактора та їх пошкодження!

Перед встановленням нового зчеплення, маховик перевірити на глибину зношування, відсутність слідів перегріву та мікротріщин. Якщо технічний стан маховика дозволяє продовжити його експлуатацію, зачистити поверхню тертя наждачним папером середньої зернистості, тим самим позбувшись так званої "заполірованості" поверхні. | 4

• Очистити від забруднень або консерваційного мастила поверхні тертя маховика та натискного диска зчеплення.

• Встановлення веденого диска зчеплення необхідно проводити відповідно до позначення на маточині (FW/side– Flywheel side – сторона маховика), використовуючи центрувальну оправку.

• Протягування корпусу натискного диска виконувати строго за схемою «зірка», дотримуючись моменту затягування, вказаного в інструкції з ремонту трактора.

Транспортувальні дужки (3 шт.) необхідно видалити при повному прикручуванні корпусу зчеплення на маховик.

• Оригінальний вичавний підшипник МТЗ перед установкою необхідно через штуцер прошприцювати мастилом, вказаним виробником трактора. Вижимний підшипник виробництва LuK необслуговуваний та попередньо змащений.

• При скочуванні трактора забезпечити максимальну співвісність КПП та ДВЗ та виключити ударні навантаження на шліци веденого диска під час стикування трансмісії. • Після складання трактора забезпечити вільний хід педалі зчеплення в діапазоні 40 – 45 мм, а також зазор між вижимним підшипником та пальцями діафрагмової пружини 3 мм.

• Перед створенням максимальних навантажень на трактор і вузол зчеплення його необхідно «обкатати» не менше 30 мотогодин з малими навантаженнями, тільки після цього можна розраховувати на максимально силові діапазони експлуатації.
Показати весь коментар
Комплект лепесткового сцепления МТЗ-80 /82 /892 633308710 LUK, Великобритания
корзина+диск+отводка
Характеристики и описание

Комплект лепесткового сцепления МТЗ-80/82 (Диск ведущий+Диск ведомый) 633308709 LUK (Великобритания) - это прекрасная альтернатива обычному сцеплению для трактора МТЗ. Нажимной диск с диафрагменной пружиной (лепестковый) обеспечивает мягкий и плавный выжим, идеальную балансировку, нет надобности регулирования лапок, реальное погашение вибраций и колебаний.

Ресурс сцепления LUK превосходит обычное сцепление в 5-10 раз (в зависимости от условий эксплуатации).

Предохраняет детали трансмиссии от поломок при динамичных нагрузках за счет использования особых видов стали.

Вся продукция LuK изготавливается на высокотехнологичном производстве, с применением собственных запатентованных инновационных технологий и с использованием только качественных материалов.
Применяемость: МТЗ-80/82, МТЗ-821, МТЗ-822, МТЗ-826, МТЗ-892, МТЗ-900, МТЗ-921, МТЗ-922, МТЗ-923, МТЗ-920.4, МТЗ-852, МТЗ-1021.3.

Данный комплект сцепления идеально подходит для тракторов при работе с повышенными нагрузками такими как ПКУ, КУН ,ПНФ.

Металлокерамический ведомый диск:

износостойкие фрикционные накладки (св-ва материала, толщина накладок)

высокий коэффициент трения

термостойкость материала

Рекомендации по установке комплектов сцепления

Для корректного монтажа сцепления необходимо использовать приспособление для разъединения трактора (раскатка) рельсового типа. Не рекомендуется использовать для этих целей кран-балку! Для обеспечения длительной работы сцепления необходимо строго соблюдать указанные в данной инструкции рекомендации. Максимальный ресурс достигается только при единовременной замене всех изнашиваемых элементов как системы сцепления, так и системы выключения сцепления.

• Очистить «колокол» трансмиссии от загрязнений и устранить причины их появления.

• Очистив первичный вал КПП, убедиться в отсутствии критического износа шлицевой части. Методика проверки: установленный на первичный вал для проверки новый ведомый диск сцепления не должен иметь затруднений при перемещении на шлицах и при этом исключать чрезмерный люфт.

• Рекомендуется замена сальника первичного вала КПП со снятием направляющей втулки и одновременным контролем износа опорного подшипника первичного вала. В случае обнаружения явных признаков износа направляющей втулки и подшипника заменить детали !

• При снятии вала с вилками привода выжимного подшипника, обратить внимание на износ точек механического контакта деталей. При наличии износа необходима замена приводного вала с вилками. Обязательно нанести на все пары трения "металл – металл" системы выключения сцепления и шлицевое соединение первичного вала высокотемпературную консистентную смазку,
удалив излишки.

• Внимание! Слишком большое количество смазки на шлицах первичного вала КПП и ведомого диска сцепления ведет к ее попаданию на фрикционные накладки во время работы трактора и их повреждению!

Перед установкой нового сцепления, маховик проверить на глубину износа, отсутствие следов перегрева и микротрещин. Если техническое состояние маховика позволяет продолжить его эксплуатацию, зачистить поверхность трения наждачной бумагой средней зернистости, тем самым избавившись от так называемой "заполированности" поверхности. | 4

• Очистить от загрязнений или консервационной смазки поверхности трения маховика и нажимного диска сцепления.

• Установку ведомого диска сцепления необходимо проводить в соответствии с обозначением на ступице (FW/side– Flywheel side – сторона маховика), используя центровочную оправку.

• Протяжку корпуса нажимного диска производить строго по схеме «звезда», соблюдая момент затяжки, указанный в инструкции по ремонту трактора.

Транспортировочные скобки (3 шт.) необходимо удалить при полном прикручивания корпуса сцепления на маховик.

• Оригинальный выжимной подшипник МТЗ перед установкой необходимо через штуцер прошприцевать смазкой, указанной производителем трактора. Выжимной подшипник производства LuK необслуживаемый и предварительно смазан.

• При скатывании трактора обеспечить максимальную соосность КПП и ДВС и исключить ударные нагрузки на шлицы ведомого диска при стыковке трансмиссии. • После сборки трактора обеспечить свободный ход педали сцепления в диапазоне 40 – 45 мм, а также зазор между выжимным подшипником и пальцами диафрагменной пружины 3 мм.

• Перед созданием максимальных нагрузок на трактор и узел сцепления, его необходимо «обкатать» не менее 30 моточасов с малыми нагрузками, только после этого можно рассчитывать на максимально силовые диапазоны эксплуатации.
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!