Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Яку вантажівку вибрати — найкращі малотонажні, середньотонажні, високотонажні вантажівки

Рентабельність для вантажоперевезень — основне завдання, яке ставлять перед собою не тільки керівники великих автопарків, а й підприємці в малому бізнесі. Вибір вантажівки залежить не стільки від її надійності та економічності, скільки від адаптації під вантаж, який найчастіше перевозять.

Потенціал, ефективність і собівартість перевезення визначається чітким розумінням характеру вантажу, способу завантаження і розвантаження, часу доставки, а також об’єму, технічних характеристик, ціни та періодичності обслуговування автомобіля. Що вибрати при різноманітті пропозицій на ринку вантажного транспорту — важливе і принципове питання для кожного перевізника.

Як вибрати малотоннажну вантажівку

Згідно із загальноприйнятою класифікацією, малотоннажкою вважається вантажівка, здатна перевозити вантаж до 3,5 тонни. Втім, такі моделі часто перевозять не більше 2 тонн вантажу, тому виробники поступово адаптували свої автомобілі саме під таке навантаження. Це пов’язано з оптимізацією витрат на обслуговування, економією палива. Також знизилася стартова ціна на таку техніку.

Будь-яку складність із пошуком вантажної та будь-якої іншої комерційної техніки просто вирішити за допомогою каталогу готових пропозицій, скомпільованих на сайті Autoline

Малотоннажна вантажівка: типи та критерії вибору

Виходячи з технічних характеристик базового шасі, такі вантажівки дуже рідко використовуються для далеких перевезень. Принаймні, без шкоди рентабельності максимальна дальність пробігу — в межах 500-700 км. Цього цілком достатньо, щоб організувати оперативну логістику в межах області або кількох областей у регіоні.

Вантажі до трьох тонн найчастіше належать до категорій продуктів харчування, меблів, великої побутової техніки, рідше — це будматеріали або спеціальні вантажі малих габаритів. Для перевезення в міських умовах краще вибрати автомобіль вантажопідйомністю близько півтори тонни, або менше. Насамперед це пов’язано з габаритами вантажівки, а також з особливостями руху в умовах міста.

Сучасні малотонажки мають безліч варіантів надбудов для будь-яких завдань. Який вибрати — залежить від роду цих завдань. Ось тільки основні з видів:

  • вантажне шасі, розраховане на встановлення особливих надбудов або механізмів (маніпулятор, ліфт, лебідка з лафетом для перевезення техніки та багато інших);
  • бортова платформа з відкидними бортами;
  • тентована бортова платформа;
  • звичайний суцільнометалевий фургон;
  • ізотермічний фургон або рефрижератор;
  • самоскид на базі малотоннажної вантажівки зустрічається вкрай рідко.

Звісно, це не всі критерії, за якими вирішують, яку вантажівку обрати. Дуже важливими є тип пального і його витрата, потужність і тип двигуна, його ресурс і ремонтопридатність, вартість ремонту та обслуговування. Велику увагу виробники зараз приділяють умовам роботи водіїв, комфорту в салоні, наявності засобів безпеки та допомоги водієві.

Яку малотонажну вантажівку краще купити

Європейський ринок малотонажної техніки надзвичайно багатий на моделі будь-якого сегмента — від недорогих китайських фургонів і вантажівок, до автомобілів з європейським або корейським корінням. У цьому разі заплатити доведеться більше. Проте саме підприємець вирішує, який автомобіль купити. Ось кілька найкращих, за відгуками водіїв і бізнесменів.

  1. Citroen Jumper

Незважаючи на французьке походження бренду, модель виробляють на заводі в Італії. До плюсів відносять комфортну кабіну, чимало модифікацій (три варіанти за висотою і чотири за колісною базою) і чудову якість збірки. Щоправда, за все це доведеться платити доволі високою стартовою ціною і дорожнечею запчастин.

  1. Volkswagen Crafter

Один із чемпіонів за кількістю модифікацій і готових надбудов. Volkswagen Crafter можна купити як з бортовою платформою, тентом, у форматі суцільнометалевого фургона або на базовому шасі, надбудовою від стороннього виробника. Також у продажу є вантажопасажирські фургони та бортові вантажівки зі здвоєною кабіною. Залежно від року випуску, кількість опцій і силових агрегатів змінюється (дизель, від 120 до 177 сил).

  1. Ford Transit

Також має безліч модифікацій, зокрема бортову, суцільнометалевий фургон із заднім мостом зі спареними колесами. Це найбільш популярна модель, оскільки уживана вантажівка 2017-2019 року обійдеться близько 11-15 тисяч євро. Плюси ㅡ доступні недорогі запчастини, нескладний ремонт, невисока стартова ціна та експлуатаційні витрати порівняно з VW, Mercedes Sprinter або Renault Master.

Як вибрати середньотоннажну вантажівку: базові критерії

Для деяких видів бізнесу стає тісно в рамках малотоннажних вантажівок, а великовантажівки вимагають зовсім інших умов експлуатації, обслуговування та оподаткування. Якраз ця категорія підприємців думає, як правильно вибрати вантажівку середнього тоннажу.

У цю категорію входять вантажівки з вантажопідйомністю до 7 тонн. Є моделі і більш витривалі, але найкраще для потреб цільової аудиторії підходять вантажівки повною масою близько 10 тонн з вантажопідйомністю плюс-мінус 5 тонн.

Будь-яка середньотоннажна вантажівка має всі ті самі типи кузовів, надбудов і обладнання, як і малотоннажні. Відмінність тільки в технічних характеристиках, розмірах і низці деталей. Наприклад, їх часто використовують під час перевезень на відстані до 800-1000 км, але водночас вони чудово почуваються і в міському середовищі.

До переваг середньотонажної техніки сміливо можна віднести:

  • помірні габарити, що дає змогу спокійно працювати в обмежених умовах;
  • висока маневровість;
  • універсальність застосування;
  • помірні експлуатаційні витрати.

Ось найбільш затребувані представники цього сімейства.

Найкращі середньотонажні вантажівки

Усі автомобілі, представлені нижче, розташовані не в порядку рейтингу, а як найбільш затребувані в різних регіонах. Регіональні умови сильно впливають на попит, тому й уподобання підприємців різні.

  1. Mercedes-Benz Atego

Одна з найпопулярніших середньотонажок у Європі. Універсальне рішення як для далекобою, так і для вирішення питань міської та приміської логістики. Крім того, Mercedes-Benz Atego має масу модифікацій, комплектацій кабіни і надбудов —  від тентованого або суцільнометалевого фургона, до комунального спецобладнання або обладнання для екстрених служб.

  1. ISUZU Elf

За функціональністю та кількістю модифікацій (колісна база, двигуни, коробки передач) ISUZU Elf поступається Атего, натомість його конкурентна перевага — ціна. Втім, уже з конвеєра японська вантажівка надходить не просто  у вигляді шасі, а й зі встановленою бортовою платформою, ізотермічним фургоном, каркасним тентованим кузовом або маніпулятором. Проста в обслуговуванні, недорога в експлуатації.

  1. Hyundai Mighty

Найбільш затребувані недорогі версії корейського Hyundai Mighty — бортова платформа або голе шасі, на яке вже на місці встановлюють необхідне обладнання. Одна з переваг автомобіля — надійний і економічний дизель D4GA потужністю 142 к.с., який відповідає нормам Євро5.

Як вибрати вантажівку високої вантажопідйомності

На відміну від попередніх категорій вантажівок, великовантажні автомобілі, як правило, мають чітко визначену спеціалізацію. Вона і визначає основні параметри великотоннажних вантажівок — вантажопідйомність, тип вантажної платформи або надбудови та багато інших.

Все ж найпопулярнішими залишаються вантажівки для звичайних перевезень вантажів — це сідельні тягачі, бортові машини, фургони великої вантажопідйомності. Їх усіх об’єднує можливість перевозити вантажі від 10 до 20 тонн на великі відстані, швидко і безпечно. Залишаючись при цьому економічними, надійними і рентабельними для перевізників. На їхню думку, найкращими у своєму класі залишаються такі автомобілі.

  1. DAF XF 450

Неодноразово був визнаним одним із найкращих сідельних тягачів як самими перевізниками, так і водіями та експертами. Вирізняється яскравим дизайном, високим рівнем комфорту для водія і безпеки на дорозі. Максимальна вантажопідйомність на сідлі 10,3 тонни. На ньому встановлено економічний дизель Паккар МХ11 потужністю 450 сил. При цьому споживання палива знизилося до 21 літра на сотню км. 

  1. MAN TGX

Його полюбили не тільки за комфортну та ергономічну кабіну, а й за мінімальні витрати на обслуговування та експлуатацію. Тягач може буксирувати напівпричіп масою до 27 тонн, споживаючи при цьому від 30 літрів солярки залежно від умов роботи. Потужність дизеля — від 500 до 650 к.с. залежно від виконання з обертовим моментом до 3000 Н∙м, машина оснащена всіма сучасними засобами безпеки та допомоги водієві.

  1. Scania S730

Дуже надійна й економічна техніка. Бере на сідло до 10,4 тонни вантажу, при цьому маса причепа може досягати від 22 до 40 тонн. Витрата палива становить від 27 до 42 л на сотню завдяки продуманій аеродинаміці та ідеально сконструйованій трансмісії. Водії відзначають високий рівень комфорту в кабіні, навіть у базовій комплектації машина має круїз-контроль, клімат контроль і цифрову приладову панель.Кожна з цих вантажівок займає свою нішу на ринку в кожному конкретному регіоні. А щоб вибір став простішим, достатньо скористатися каталогом сайту https://autoline.ua/, де зібрані актуальні та найвигідніші пропозиції для водіїв, перевізників і великих підприємств.

Залишити коментар