Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Особливості доставки техніки та запчастин у 2022 році

На початку квітня, за оцінками Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодору), по всій території України було пошкоджено близько 13% доріг, що суттєво ускладнило перевезення. Області, що тимчасово перебували в окупації, досі не розміновані, тому більшість водіїв відмовляються від деяких маршрутів.

ДО УВАГИ!

Однією з найбільших проблем під час перевезень в безпечні регіони – висока ціна на пальне. 

Уряд запропонував ряд заходів для забезпечення АЗС необхідною кількістю пального, але щодня ця ситуація то поліпшується, то погіршується. Черги на заправках суттєво ускладнюють логістику, оскільки водії мають простояти від 4 до 6 годин, аби заправитися. Якщо у 2021 році більшість вантажів, наприклад зерно, перевозили залізницею, зараз виникла нагальна проблема у мобільності перевезень. 

На початку 2022 року Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) скасувала пости для зважування. Проте з 16 травня 2022 року їх було поновлено.

Екологічні вимоги до ввезення вантажівок

Верховна Рада 12 травня 2022 року прийняла Закон України №2260-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану”, відповідно до якого змінюються правила ввезення вантажних автомобілів і автобусів в Україну. Зміни стосуються екологічних вимог ввезення комерційних автомобілів. 

ДО УВАГИ!

Відтепер юридичні особи можуть ввозити вантажівки або автобуси за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня «Євро-3» (раніше ввезення було обмежено нормами «Євро 5»), а також за умови, що такі транспортні засоби ввозяться на митну територію України юридичними особами для власного використання та не можуть бути відчужені такими особами протягом 1095 днів з дня їх першої державної реєстрації в Україні.

Норми закону поширюються тільки на вантажні автомобілі та автобуси (окрім вироблених чи привезених з РФ та Білорусі) за кодами товарних позицій 8702 (автобуси), 8704 (вантажівки), 8705 (спецтранспорт та тягачі). 

Для фізичних осіб, як і раніше, діє обмеження – не нижче «Євро 5».

За прогнозами автомобільних аналітиків, такі автівки не стануть дешевшими, адже на них не діє «нульове розмитнення». Адже відповідно до цього ж Закону, ввезти авто без ПДВ, мита та акцизу можуть лише фізичні особи. А юридичні особи мають подібні пільги лише за умови переходу на спрощену систему оподаткування.

Сервіс та поставка запчастин

Проте всі автомобілі потребують технічного обслуговування та своєчасної заміни зношених запасних частин і комплектуючих. За даними Auto-Consulting на сьогодні підприємства активно  звертаються за гарантійним обслуговуванням до офіційних дилерів техніки. Проте, за нашими даними, близько 25% ремонтно-відновлювальних (не гарантійних) робіт виконують самостійно на підприємстві, замовляючи лише запчастини.

Критичну ситуацію, яка була в березні, спричинило розірвання внутрішніх логістичних маршрутів. Проте вже станом на квітень її вдалося виправити  і наразі дефіциту запчастин до вантажівок немає.

Так, на сьогодні наповненість запчастин на складах України достатня, проте не повна, адже з березня не було можливості щось завезти в Україну морем через блокування морських шляхів. За умови наявності запчастин на складі всі дилери вантажних автомобілів пропонують термін доставки від 1 до 3 днів.

Компанія Autoline завжди готова допомогти! 

  1. Для того щоб знайти необхідну запчастину, перейдіть на сайт autoline.ua
  2. Знайдіть запчастину за номером чи маркою автомобіля.
  3. Зв’яжіться з продавцем та домовтеся про доставку.

З Autoline продавайте швидко – купуйте легко!

Залишити коментар