Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Штрафи для вантажних автомобілів

Сучасність вимагає суттєвих змін у логістиці: закриття морських портів збільшило навантаження на дороги України. Перевезення гуманітарних вантажів, зерна, нафтопродуктів, техніки… Усе це зараз відбувається автошляхами. У перші два місяці весни була призупинена дія європейських стандартів щодо габаритно-вагових обмежень. 

Проте для того щоб мінімізувати ризики навантажень на дорогу з 3 травня Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) поновила контроль за вантажівками.

УВАГА!

 Із 17 лютого 2022 року діють європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень.

Так, відповідно до норм, максимальна фактична вага вантажівок встановлена відповідно до навантаження на вісь залежно від кількості осей та міжосьової відстані:

  • для двохосних вантажівок – 18 тонн;
  • для трьохосних – 25 тонн;
  • для чотирьохосних – 32 тонни.

Також встановлено норми для тягачів з напівпричепами чи причепами. Максимальна завантаженість на них не має перевищувати: 

  • для двохосних тягачів з двохосним напівпричепом – 36 тонн;
  • для двохосних тягачів з трьохосним напівпричепом – 40 тонн;
  • для трьохосних тягачів з двохосним або трьохосним напівпричепом – 40 тонн;
  • для двохосних тягачів з трьохосним напівпричепом, що перевозить один чи більше контейнерів або змішаних кузовів максимальною довжиною 13,716 м (контейнеровози) – 42 тонни;
  • для трьохосних тягачів з двохосним, трьохосним напівпричепом, що перевозить один чи більше контейнерів або змішаних кузовів максимальною довжиною 13,716 м (контейнеровози) – 44 тонни.

Так, відповідно до чинного законодавства з 23 травня поновлено штрафи за порушення при перевезенні вантажів. Так, за перевищення габаритно-вагових обмежень призначено таку адміністративну відповідальність:

  • від 5% до 10% – 8500 грн;
  • від 10% до 20% – 17000 грн;
  • від 20% до 30% – 34000 грн;
  • понад 30% встановленої норми – 51 000 грн.

Зауважуємо, що інспектори Укртрансбезпеки під час виконання службових обов’язків повинні здійснювати фільмування дій з використанням бодікамер. А водій може знімати зважування вантажівки та оформлення документів.

Пересування техніки при високій температурі повітря

Сезонні обмеження для вантажівок: бути чи не бути?

Цього літа Укравтодор не вводить літні обмеження для пересування вантажівок при високій температурі повітря. Усе для того, аби не було перебоїв з постачанням важливих товарів. 

Таким чином вантажівки до 40 тонн можуть вдень за підвищеної температури повітря без обмежень рухатися дорогами України.

Сільськогосподарський негабарит: як бути цього сезону?

Цього літа знято обмеження переміщення великогабаритної техніки за межами населених пунктів. Так, згідно пункту 3 Розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України №2296-IX, із 17 червня 2022 року рух (переміщення) сільськогосподарської техніки за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст здійснюється без обмеження за габаритами таких транспортних засобів у супроводі автомобіля прикриття суб’єкта господарювання. 

Зазначаємо, що така техніка та автомобілі прикриття мають бути обладнані проблисковими маячками оранжевого кольору (без дозволу на їх використання).

Отже, сільськогосподарські виробники не будуть притягуватися до адміністративної відповідальності за рух техніки, габарит якої перевищує 2,6 м за шириною.

Ви й досі в пошуку тягачів, сільськогосподарської техніки чи напівпричепів? Переходьте на наші портали та обирайте прямо зараз!

Autoline (комерційний транспорт, вантажівки та запчастини) – autoline.ua

Agriline (сісльськогосподарська техніка, обладанання та запчастини) – agriline.ua

Залишити коментар