Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Скільки вантажівок купували українці у червні?

 Перший місяць літа 2023 року показав високу позначку продажів вантажівок. Уже зараз ринок поступово виходить на рівень 2022 року. Продажі виросли у всіх сегментах ринку. Причин цього декілька. По-перше, ринок стабілізувався після минулорічних суттєвих коливань, оператори налагодили логістику та замовлення запчастин. По-друге, бізнеси потребують вантажівок для формування логістики через західний кордон. А ще – дилери, імпортери та клієнти вже адаптувалися до нових умов та обмежень. Проте наразі ще не час говорити про повне насичення ринку.

Продаж вантажівок за червень 2023 року
Діаграма 1

Розглянемо кожен сегмент детальніше.

Комерційні вантажівки повною масою до 3,5 тонн

5,4 тисячі – стільки вантажівок повною масою до 3,5 тонн придбали українці в червні 2023 року. Це на 12,5 % більше, ніж у 2022 році і майже на 4% більше, ніж у травні 2023 року. Серед них близько 74% придбано на внутрішньому ринку (4 000 одиниць), решта (931 одиниця) – це вживана техніка з-за кордону.

З усього масиву вантажівок нових імпортних – 436 одиниці, 37 – зареєстровані як легкі вантажівки з імпортними шасі чи машинокомплектами, переобладнані на українських підприємствах.

Розглянемо найбільш затребувані одиниці вживаної та нової техніки (за даними Інституту досліджень авторинку).

Найбільш затребувані одиниці вживаної легкої автотехніки на внутрішньому ринку
Діаграма 2
Найбільш затребувані одиниці вживаної легкої автотехніки на імпорт
Діаграма 3

Серед найбільш актуальних вантажівок загальною масою до 3,5 тонн у червні відзначаємо трійку:

  • Renault Master – 228 шт.;
  •   Mercedes-Benz Sprinter – 221 шт.;
  • Volkswagen Crafter – 76 шт.
Найбільш затребувані одиниці нової легкої автотехніки
Діаграма 4

У цьому сегменті найбільш затребуваними у червні стали:

  • Renault Master – 159 шт.;
  • Renault Express – 64 шт.;
  • Peugeot Partner – 27 шт.
Комерційна вантажівка масою до 3.5 тон

Вантажівки масою понад 3,5 тонни

Літо 2023 року почалося з потужного розвитку сегменту вантажівок повною масою понад 3,5 тонн. Тут, як і в легкій техніці, присутні європейські виробники.

Так, у червні придбано 2,7 тисячі таких вантажівок (окрім сідлових тягачів). Цей показник більший на 22,7% за червень 2022 року і на стільки ж відносно травня 2023 року.

Більшість вживаних вантажівок придбали на внутрішньому ринку – 2,3 тис. (85,1%), з-за кордону імпортовано – 218 вживаних одиниць техніки (8,1%), нових одиниць – 6,8% (43 імпортних та 138 одиниць – переобладнаних в Україні).

Розглянемо найбільш затребувані одиниці.

Найбільш затребувані одиниці вживаної важкої автотехніки на внутрішньому ринку
Діаграма 5

Лідерами продажів на внутрішньому ринку серед вживаної техніки повною масою понад 3,5 тонни є:

  • Mercedes-Benz T1/T2;
  • КамАЗ 5320;
  • Mercedes-Benz Sprinter.

Варто зазначити, що ринок вантажівок починає старіти. За даними Укравтопрому, середній вік вантажівок повною масою понад 3,5 тонни становить майже 25 років.

Незважаючи на те що моделі Mercedes-Benz T1/T2 вже більше 20 років як зняті з виробництва, вони все ж користуються великою популярністю в Україні. Причин цього декілька – довіра до перевіреного часом та економічна ситуація та неможливість купити новішу техніку.

Далі розглянемо найбільш затребувані імпортовані вантажівки, придбані в червні.

Найбільш затребувані одиниці вживаної важкої автотехніки на імпорт
Діаграма 6

Лідерами цього сегменту є:

  • Mercedes-Benz Atego;
  • MAN TGL;
  • Mercedes-Benz Sprinter.

Їх середній вік – близько 9 років.

Нові вантажівки представлені такими одиницями:

Найбільш затребувані одиниці нової важкої автотехніки на імпорт
Діаграма 7

Усі вони завезені з-за кордону.

Найпопулярніші моделі цього місяця:

  • Volkswagen Crafter;
  • Renault Master;
  • Scania G-Series.

Частина нових вантажівок, які в червні отримали номерні знаки, переобладнані в Україні.

Найбільш затребувані одиниці нової важкої автотехніки на внутрішньому ринку
Діаграма 8

Лідерами продажу стали:

  • Reform 0201022G (фургон на базі Citroen Jumper) від компанії Реформ;
  • Reform 0405032G від компанії Реформ;
  • СКС MNTGS33.480-14CC (фургон на базі самоскид на базі MAN TGS) від компанії СпецКомСервіс

Сідлові тягачі

Кількість проданих сідлових тягачів (3,4 тисячі) у червні 2023 року показує зростання порівняно з аналогічним періодом минулого року (на 6,3%) і травнем 2023 року (на 13,3%).

Внутрішні продажі мають найвищий показник – перевищують половину (50,3%). Подібні показники були лише у 2021 році.

Імпортовані вживані вантажівки становлять 43,3% від загального обсягу проданих сідлових тягачів. Нових – 6,3%.

Так, українські покупці віддають перевагу таким одиницям:

  • вживані, куплені на внутрішньому ринку – DAF XF, Renault Magnum;
  • вживані, пригнані з-за кордону – MAN TGX, DAF XF, Volvo FH;
  • нові тягачі – Scania G-Series, Scania R-Series, DAF XF.

Поки ми стежимо за ринком і тримаємо руку на пульсі, рекомендуємо вам обрати вантажівки під ваші потреби! На порталі Autoline – широкий асортимент вантажівок від провідних виробників світу.

Купити вантажівку ー легко та зручно! Обирайте з великої кількості оголошень, порівнюйте ціни, характеристики та переглядайте фотографії. У кожному оголошенні – контакти продавця.

Залишити коментар