Новый цементовоз OMEPS CM











Если вы решили покупать технику по низкой цене, убедитесь, что вы общаетесь с реальным продавцом. Узнайте как можно больше информации о владельце техники. Один из способов обмана – это представлять себя за реально существующую компанию. В случае возникновения подозрений сообщите об этом нам для дополнительного контроля, через форму обратной связи.
Прежде чем вы решите совершить покупку, внимательно изучите несколько предложений по продаже, чтобы понять среднюю стоимость выбранной вами модели техники. Если цена понравившегося предложения намного ниже аналогичных предложений, задумайтесь. Значительная разница в цене может говорить о скрытых дефектах или о попытке продавца совершить мошеннические действия.
Не покупайте товары, цена которых слишком отличается от средней цены на аналогичную технику.
Не давайте согласия на сомнительные залоги и предоплаты товара. В случае сомнений не бойтесь уточнять детали, просите дополнительные фотографии и документы на технику, проверяйте подлинность документов, задавайте вопросы.
Самый распространенный тип мошенничества. Нечестные продавцы могут запрашивать определенную сумму аванса для «брони» вашего права на покупку техники. Таким образом мошенники могут собрать большую сумму и пропасть, больше не выходить на связь.
- Перевод предоплаты на карту
- Не вносите предоплату без оформления документов, подтверждающих процесс передачи денег, если во время общения продавец вызывает сомнения.
- Перевод на счет «доверенного лица»
- Подобная просьба должна настораживать, скорее всего, вы общаетесь с мошенником.
- Перевод на счет компании с похожим именем
- Будьте бдительны, мошенники могут маскироваться под известные компании, внося незначительные изменения в название. Не переводите средства, если название компании вызывает сомнения.
- Подстановка собственных реквизитов в инвойс реальной компании
- Прежде чем делать перевод, убедитесь в правильности указанных реквизитов и относятся ли они к указанной компании.
Контакты продавца


























- Напірний резервуар, виготовлений цілком з алюмінію, відповідно до Директиви ЄС з напірного обладнання PED
2014/68/UE
- Робочий тиск 2.0 бара
- Робоча температура - 40° + 80°
Опції завантаження:
- 2 завантажувальних люки DN450 з поворотними і шарнірними кришками, що швидко знімаються.
- Кожний люк зачиняється герметично за допомогою 4 болтів з нержавіючої сталі.
Розвантаження матеріалу:
- 2 розвантажувальні воронки, оснащені спеціальним синтетичним аерополотом для прискореного розванта-ження
FLUITEX,
- Подача повітря в кожну воронку для вентилювання при розвантаженні .
- Заглушка вмонтована під кожним люком як система очистки.
- 2 пережимні пневматичні клапани марки AKO.
- Трубопровід для виходу матеріалу розташований над вісями - вихід позаду над бампером (високий дорожній
просвіт) з патрубком STORZ А.
Повітропровід:
- Повітропровід розташований з лівого боку зі з'єднувальним шлангом для компресора (*гумовий повітряний
шланг зі сталевим стрижнем DN75, що витримує температуру 240°С, підключений до повітропроводу з одного
боку і схильний до з'єднання з компресором з іншого боку).
- Кульові клапани, що регулюють подачу повітря по шлангах для вентилювання розвантажувальної воронки
(флюїдифікація продукту) та шлангів для прискорення руху продукту при розвантаженні.
- Шланги для прискорення руху продукту під час розвантаження.
- Запобіжний клапан марки HEROSE (забезпечує автоматичне скидання повітря у разі надмірного тиску)
Шланги і пенали для шлангів :
- 2 пенали 5м довжиною для розвантажувальних шлангів з 2 розвантажувальними шлангами DN 100 зі з'єднаннями STORZ А (надміцні шланги із щільної гуми для нехарчових продуктів DN100 довжиною 5 м кожен).
- шланг для під ’єднання до компресора включено.
Вісі:
- 3і посилені осі SAF INTRADISK 3x9 тон з дисковими гальмами, діаметром 430 мм. ET 120 мм.
- Відстань між осями 1310 мм.
- перша вісь автоматично підйомна
- SAF інтегрована пневматична підвіска з пристроєм піднімання – опускання і манометром навантаження
Гальма:
- Гальмівна система WABCO EBS 2S/2M + RSS з системою антиблокування і роздільними контурами
відповідно до стандарту 98/12/CE - ECE R13/09
Колеса і шини:
- 6 сталевих дисків розміром 11.75x22,5 з шинами PIRELLI розміром 385/65 R 22,5
- 6 бризковиків, виготовлених з чорного полівінілхлориду з щитком для захисту від бруду на задній осі
відповідно до стандарту 91/226/CEE
- кронштейн для запасного колеса (запасне колесо включено)
Опційне обладнання:
в комплектацію напівпричепа може бути включено:
- алюмінієвa консоль у передній частині напівпричепа:
- компрессор електричний або дизельний.