Новий заливальник швів Ticab Crack Sealing Machine BPM-500 Umplutură pentru cusături / Zalewa
Зацікавилися оголошенням?
1/7
Марка:
Ticab
Модель:
Crack Sealing Machine BPM-500 Umplutură pentru cusături / Zalewa
Тип:
заливальник швів
Рік випуску:
01/2024
Перша реєстрація:
2024-01
Власна вага:
1500 кг
Місце розташування:
Польща Rzeszów
Дата розміщення:
вчора
Machineryline ID:
NB14232
Можливий лізинг:
Опис
Габаритні розміри:
4.6 м × 2.2 м × 2.4 м
Двигун
Марка:
Lamborghini
Потужність:
5.5 кВт (7.48 к. с.)
Паливо:
дизель
Стан
Стан:
новий
Оригінальне фарбування:
Техогляд до:
2024-01
Гарантія:
1 рік
Додаткова інформація
Колір:
чорний
Потрібна доставка?
Розрахувати вартість доставки
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Контакти продавця
Trade Industrial Company AB
У продажу:
20 оголошень
6 років на Machineryline
4.8
5 відгуків
Телефони перевірені
Specifications:
Heating with a diesel burner by indirect method;
Heated mastic feeding under pressure;
Automatic temperature control;
Electrical heating system for the hose;
Tank volume: 500 l;
Stirring system (mixer);
Engine type: diesel;
Method of heating: indirect
(diesel burner made in Italy);
Burner power: 40 Kw;
Hose length: 4 m;
Compressor for blowing system: available;
Working temperature: 120° - 210°C;
Heating of mastic less than 2 hours;
Fuel tank volume: 70 l;
Pump capacity — up to 10 l/min;
Overload protection for bitumen pump and mixer.
Specjalnie zaprojektowany system mocowania węża, co znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo jego awarii.
Charakterystyka:
Podgrzewanie palnikiem dieslowym metodą pośrednią;
Podawanie podgrzewanej masy uszczelniającej pod ciśnieniem;
Automatyczna kontrola temperatury;
Elektryczny system podgrzewania węża zasilającego;
Pojemność zbiornika: 500 l;
System mieszania (mikser);
Typ silnika: diesel;
Metoda grzania: pośrednia (palnik diesel Włochy);
Moc palnika: 40 kW;
Długość węża doprowadzającego materiał: 4 m;
Sprężarka do przedmuchiwania systemu: obecna;
Temperatura pracy: 120° - 210°C;
Podgrzewanie masy uszczelniającej: nie więcej niż 2 godz;
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l;
Wydajność pompy: do 10 l/min.