Новый полуприцеп низкорамная платформа Onder Trailer AGRICULTURE LOWBED SEMI-TRAILER





















































Если вы решили покупать технику по низкой цене, убедитесь, что вы общаетесь с реальным продавцом. Узнайте как можно больше информации о владельце техники. Один из способов обмана – это представлять себя за реально существующую компанию. В случае возникновения подозрений сообщите об этом нам для дополнительного контроля, через форму обратной связи.
Прежде чем вы решите совершить покупку, внимательно изучите несколько предложений по продаже, чтобы понять среднюю стоимость выбранной вами модели техники. Если цена понравившегося предложения намного ниже аналогичных предложений, задумайтесь. Значительная разница в цене может говорить о скрытых дефектах или о попытке продавца совершить мошеннические действия.
Не покупайте товары, цена которых слишком отличается от средней цены на аналогичную технику.
Не давайте согласия на сомнительные залоги и предоплаты товара. В случае сомнений не бойтесь уточнять детали, просите дополнительные фотографии и документы на технику, проверяйте подлинность документов, задавайте вопросы.
Самый распространенный тип мошенничества. Нечестные продавцы могут запрашивать определенную сумму аванса для «брони» вашего права на покупку техники. Таким образом мошенники могут собрать большую сумму и пропасть, больше не выходить на связь.
- Перевод предоплаты на карту
- Не вносите предоплату без оформления документов, подтверждающих процесс передачи денег, если во время общения продавец вызывает сомнения.
- Перевод на счет «доверенного лица»
- Подобная просьба должна настораживать, скорее всего, вы общаетесь с мошенником.
- Перевод на счет компании с похожим именем
- Будьте бдительны, мошенники могут маскироваться под известные компании, внося незначительные изменения в название. Не переводите средства, если название компании вызывает сомнения.
- Подстановка собственных реквизитов в инвойс реальной компании
- Прежде чем делать перевод, убедитесь в правильности указанных реквизитов и относятся ли они к указанной компании.
Контакты продавца






























Önder Trailer designs and manufactures high-performance lowbed semi-trailers specifically engineered for the safe and efficient transport of heavy and oversized agricultural machinery — including combine harvesters, tractors, sprayers, balers, silos, and more.
Our agricultural lowbed trailers are available in configurations up to 4 axles and support gross vehicle capacities of up to 44 tons, offering optimal flexibility for farms, cooperatives, and contractors moving large-scale equipment across varying terrains and distances.
Key Specifications & Features:
Axle configuration: 2 to 4 axles (mechanical or air suspension)
GVW capacity: Up to 44,000 kg
Low loading height for safe machinery transport
Optional extendable chassis for longer agricultural units
Self-steering axles available for tight maneuvering
Hydraulic ramps / manual ramps for smooth loading and unloading
Custom deck lengths and widths available upon request
Why Choose Önder Trailer?
Located in the Konya Industrial Zone, we operate a 5,000 m² facility (3,000 m² enclosed) dedicated to the production of lowbed and heavy-duty transport trailers. As a direct manufacturer, we offer:
Tailor-made trailer solutions
Competitive ex-works pricing
International shipping support
After-sales and spare parts availability
Whether you're transporting modern agricultural equipment or traditional machinery, Önder Trailer provides robust, road-compliant, and field-proven trailer solutions — built to work as hard as you do.
Contact us today for technical documentation, detailed offers, and lead times.
TECHNICAL SPECIFICATIONS — Agricultural Lowbed Semi-Trailer (Up to 4 Axles / 44 Tons GVW)
Dimensions:
Loading platform height (unloaded): 1,360 mm
Loading platform length (including beaver tail): 9,300 mm
Total length: 13,600 mm
Total width: 2,550 mm + 2 × 8-side extension flags (250 mm + 250 mm)
Rear ramp length: 2,700 mm
Rear ramp width: 900 mm
Capacity & Weight:
Axle group technical capacity: 24,000 kg
King pin technical capacity: 20,000 kg
Gross vehicle weight (GVW): 44,000 kg
Empty weight: 8,000 kg
Permissible payload: 23,000 kg
Technical payload capacity: 44,000 kg
Chassis
Heavy-duty, extra durable I-beam chassis made from high tensile steel ST52.3 A, welded with automatic submerged-arc welding.
Main chassis:
Top flange: 20 mm thickness, 150 mm width
Middle web: 10 mm thickness, 500 mm height
Bottom flange: 20 mm thickness, 150 mm width
Cross members: 200 mm and 160 mm height NPI profile
Side chassis: 260 mm, made of ST52 steel
Axles
Optional Turkish brand axles, available in 2, 3, or 4 axles configurations
Axle capacity: 12 tons per axle
Suspension
Air suspension system for optimal ride and load distribution
Brake System
Two-line air brake system acting on all wheels
Brake chambers:
2 axles equipped with T 30/30 emergency brake chambers
2 axles equipped with T 30 service brake chambers
Electrical System
2 × 6-pin sockets, 24V
Lighting according to SAE standards, including:
Rear stop lamps
Side marker lamps
Brake safety warning lamps
Signal lights at the rear
2 tail and stop combined lamps (red)
2 turn signal combined lamps (orange)
1 license plate lamp (white)
Tires
Size: 243/70 R17.5
Landing Gear
Front jack feet are telescopic, parallel working, double-speed jointed with wide shoes
Static capacity: 50 tons
Dynamic capacity: 25 tons
Models: OMS or GOS type
Rear Ramp
Hydraulic operated rear ramps with electro pump
Remote control via cable push-button
Dimensions: 2,700 mm length × 900 mm width
Accessories
2 × 7-bolt type lashing rings
2 × wheel chocks with holders
2 × 6-side extension flags (300 mm + 300 mm)
2 × tool boxes
1 × spare wheel carrier with one tire