Бортовий напівпричіп Nooteboom uitschuifbaar / 19 mtr / Nooteboom Remote














Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Registrační číslo: OF-15-RD
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OF-15-RD
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OF-15-RD
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Technical condition: average
Visual appearance: average
Registration number: OF-15-RD
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OF-15-RD
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OF-15-RD
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Rendszám: OF-15-RD
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Numero di immatricolazione: OF-15-RD
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OF-15-RD
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OF-15-RD
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OF-15-RD
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OF-15-RD
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Registračné číslo: OF-15-RD
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OF-15-RD
Kontakta Algemeen för mer information