Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN

PDF
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 1 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 2 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 3 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 4 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 5 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 6 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 7 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 8 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 9 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 10 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 11 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 12 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 13 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 14 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 15 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 16 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 17 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 18 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 19 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 20 - Autoline
Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN | Зображення 21 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/21
PDF
31 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 1 511 000 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: Pacton
Модель: HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN
Рік випуску: 2003-02
Перша реєстрація: 2003-02-27
Вантажопідйомність: 41 400 кг
Власна вага: 8 600 кг
Повна маса: 50 000 кг
Місце розташування: Нідерланди Groot-Ammers6499 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: PA047572-G
Дата розміщення: 12 квіт. 2025 р.
Опис
Габаритні розміри: Довжина - 13,75 м, ширина - 2,55 м
Осі
Марка: SAF
Кількість осей: 4
Колісна база: 9 920 мм
Поворотна вісь
Перша вісь: 385X65X22.5
Друга вісь: 385X65X22.5
Третя вісь: 385X65X22.5
Четверта вісь: 385X65X22.5
Гальма
ABS
Додаткова комплектація
Центральна змазка
Кран-маніпулятор
Стан
Стан: уживані
Реклама

Додаткова інформація — Бортовий напівпричіп Pacton HIAB ROLLER 220 F5, 4 ASSIGE, 2 LIFT + 2 STUUR ASSEN

Англійська
3,8 M 5400 KG
5,1 M 3700 KG
6,7 M 3700 KG
8,3 M 2200 KG
10,1 M 1760 KG
11,9 M 1480 KG

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 385X65X22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Kennzeichen: OH-84-DY
Dækstørrelse: 385X65X22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Registreringsnummer: OH-84-DY
3,8 M 5400 KG
5,1 M 3700 KG
6,7 M 3700 KG
8,3 M 2200 KG
10,1 M 1760 KG
11,9 M 1480 KG

= More information =

Tyre size: 385X65X22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Registration number: OH-84-DY
3,8 M 5400 KG
5,1 M 3700 KG
6,7 M 3700 KG
8,3 M 2200 KG
10,1 M 1760 KG
11,9 M 1480 KG

= Más información =

Tamaño del neumático: 385X65X22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Matrícula: OH-84-DY
3,8 M 5400 KG
5,1 M 3700 KG
6,7 M 3700 KG
8,3 M 2200 KG
10,1 M 1760 KG
11,9 M 1480 KG

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 385X65X22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Numéro d'immatriculation: OH-84-DY
3216068359
3,8 M 5400 KG
5,1 M 3700 KG
6,7 M 3700 KG
8,3 M 2200 KG
10,1 M 1760 KG
11,9 M 1480 KG

= Meer informatie =

Bandenmaat: 385X65X22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Kenteken: OH-84-DY
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 385X65X22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Numer rejestracyjny: OH-84-DY
Tamanho dos pneus: 385X65X22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Número de registo: OH-84-DY
Размер шин: 385X65X22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Регистрационный номер: OH-84-DY
Däckets storlek: 385X65X22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Registreringsnummer: OH-84-DY
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
15 950 € ≈ 754 400 грн
2005
Вантажопід. 41 340 кг Власна вага 8 660 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2006
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 4
Нідерланди, Raalte
Зв'язатися з продавцем
27 900 € ≈ 1 320 000 грн
2001
Вантажопід. 34 400 кг Власна вага 10 600 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Veghel
BAS World
21 рік на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 800 € ≈ 368 900 грн
1999
Власна вага 9 800 кг
Нідерланди, Veldhoven
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2002
Вантажопід. 38 200 кг Власна вага 8 800 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
4 950 € ≈ 234 100 грн
2003
Вантажопід. 33 280 кг Власна вага 8 720 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Oss
Зв'язатися з продавцем
8 900 € ≈ 421 000 грн
1998
Власна вага 10 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Heeswijk-Dinther
Зв'язатися з продавцем
18 950 € ≈ 896 300 грн
2005
Вантажопід. 41 540 кг Власна вага 8 460 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2003
Вантажопід. 41 300 кг Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 8 700 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Oirschot
Зв'язатися з продавцем
9 900 € ≈ 468 300 грн
2004
Вантажопід. 38 560 кг Власна вага 8 440 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Beuningen
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2002
Вантажопід. 38 200 кг Власна вага 8 800 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Meerkerk
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2000
Вантажопід. 41 320 кг Власна вага 8 680 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
1988
Вантажопід. 24 240 кг Власна вага 7 760 кг Кількість осей 2
Нідерланди, Buitenpost
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2002
Вантажопід. 21 660 кг Власна вага 16 340 кг Кількість осей 2
Нідерланди, Meerkerk
Зв'язатися з продавцем
29 750 € ≈ 1 407 000 грн
1997
Вантажопід. 34 560 кг Власна вага 10 440 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
17 950 € ≈ 849 000 грн
2006
Вантажопід. 41 530 кг Власна вага 8 470 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
8 950 € ≈ 423 300 грн
2000
Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Вантажопід. 19 120 кг Власна вага 12 880 кг Кількість осей 2
Нідерланди, Nieuwerkerk aan den IJssel
Зв'язатися з продавцем
5 900 € ≈ 279 100 грн
2004
Вантажопід. 31 800 кг Власна вага 7 200 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Vuren
Kleyn Trucks
21 рік на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2005
Вантажопід. 37 320 кг Власна вага 7 680 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Woudenberg
Зв'язатися з продавцем