Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig

PDF
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 1 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 2 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 3 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 4 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 5 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 6 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 7 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 8 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 9 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 10 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 11 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 12 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 13 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 14 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 15 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 16 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 17 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig | Зображення 18 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/18
PDF
14 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 733 300 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: Schmitz Cargobull
Модель: Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig
Рік випуску: 2013-04
Перша реєстрація: 2013-04-25
Вантажопідйомність: 32 457 кг
Власна вага: 9 543 кг
Повна маса: 42 000 кг
Місце розташування: Нідерланди SLIEDRECHT6501 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: 20958
Дата розміщення: 21 черв. 2025 р.
Опис
Габаритні розміри: Довжина - 14 м, ширина - 2,6 м
Кузов
Розміри кузова: 13,34 м × 2,46 м × 2,6 м
Задні двері
Осі
Кількість осей: 3
Колісна база: 8 910 мм
Гальма
ABS
Додаткові опції
Запасне колесо
Стан
Стан: уживані

Додаткова інформація — Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig

Англійська
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking

= Anmerkungen =

5 Stuck auf Lager, gleich,
Mehere Fleishauflieger auf Lager
Wir laden Sie ein unsere Websie zu besuchen: показати контакти

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: показати контакти
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (23353 Betriebsstunden Diesel; 3681 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-54-YL

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (23353 driftstimer diesel; 3681 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-54-YL

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarks =

5 x pieces on stock/Identical
More meattrailers available Schmitz 2013/2014 with Carrier,
Visit our webisteпоказати контакти

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: показати контакти
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (23353 operating hours diesel; 3681 electric)
Wall thickness: 7 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OL-54-YL

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (23353 horas de funcionamiento diésel; 3681 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OL-54-YL

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (23353 heures de fonctionnement diesel; 3681 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-54-YL

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Mono temp/ single temp
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: показати контакти
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (23353 draaiuren diesel; 3681 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OL-54-YL

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (23353 godziny pracy olej napędowy; 3681 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-54-YL

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (23353 horas de funcionamento diesel; 3681 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OL-54-YL

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (23353 часы работы дизельное топливо; 3681 электрический)
Толщина стенки: 7 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-54-YL

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (23353 körtimmar diesel; 3681 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-54-YL

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
12 950 € ≈ 635 200 грн
2016
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 950 € ≈ 439 000 грн
2014
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 250 € 69 000 PLN ≈ 797 100 грн
2013
Кількість осей 3
Польща, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
13 310 € 56 500 PLN ≈ 652 700 грн
2015
Вантажопід. 30 410 кг Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 7 595 кг Кількість осей 3
Польща, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
5 950 € ≈ 291 800 грн
2005
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
11 300 € 47 970 PLN ≈ 554 200 грн
2012
Об'єм 92,79 м³ Кількість осей 3
Польща, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull AG SKO 24 ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull AG SKO 24 ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull AG SKO 24
3
10 900 € ≈ 534 600 грн
2008
Вантажопід. 30 000 кг Об'єм 94 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 8 000 кг Кількість осей 3
Італія, Brescia
MULTISERVICE srl
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2006
Вантажопід. 27 800 кг Власна вага 11 200 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
9 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
23 320 € 99 000 PLN ≈ 1 144 000 грн
2019
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Польща, Modliborzyce
Davidson Company Sp. z o.o.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
15 290 € 64 900 PLN ≈ 749 800 грн
2017
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3 Висота сідла 1 150 мм
Польща, Słotwina
MASTER-CAR MARCIN KALEMBA
1 рік на Autoline
Зв'язатися з продавцем
2 900 € ≈ 142 200 грн
2006
Вантажопід. 21 940 кг Власна вага 8 060 кг Кількість осей 2
Нідерланди, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
43 150 € ≈ 2 117 000 грн
2025
Польща, Józefów k.Grójca
"Agratrans" Daniel Beblowski
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
5 900 € ≈ 289 400 грн
2012
Вантажопід. 24 000 кг Об'єм 103 м³ Підвіска ресора/пневмо Власна вага 7 500 кг Кількість осей 3
Литва, Panevėžys
Dajurema, UAB
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
41 220 € 175 000 PLN ≈ 2 022 000 грн
2011
Кількість осей 3
Польща, Niwy
TRUCK POLAND
12 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем