Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026

PDF
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 1 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 2 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 3 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 4 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 5 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 6 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 7 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 8 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 9 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 10 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 11 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 12 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 13 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 14 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Зображення 15 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/15
PDF
13 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 681 500 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: Schmitz Cargobull
Модель: SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026
Рік випуску: 2012-02
Перша реєстрація: 2012-02
Вантажопідйомність: 33 378 кг
Власна вага: 8 622 кг
Повна маса: 42 000 кг
Місце розташування: Нідерланди Groot-Ammers6498 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: RHT / SC094115
Дата розміщення: понад 1 місяць
Опис
Габаритні розміри: Довжина - 14 м, ширина - 2,6 м
Кузов
Розміри кузова: 13,31 м × 2,5 м × 2,64 м
Задні двері
Осі
Кількість осей: 3
Колісна база: 8 910 мм
Перша вісь: 385/65R22.5
Друга вісь: 385/65R22.5
Третя вісь: 385/65R22.5
Гальма
ABS
Стан
Стан: уживані
Додаткова інформація
Колір: білий

Додаткова інформація — Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026

Російська
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkční
Maximální teplota chlazení: -30 °C
Značka karoserie: THERMO KING SLX 300
Chlazení motoru: dieselové a elektrické

Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026

Identifikace
Registrační číslo: OL-65-NY
Kühlgerät Marke: Thermo King

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Maximale Kühltemperatur: -30 °C
Marke des Aufbaus: THERMO KING SLX 300
Kühlmotor: Diesel und elektrisch

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Identifikation
Kennzeichen: OL-65-NY

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Maks. køletemperatur: -30 °C
Karosserifabrikat: THERMO KING SLX 300
Afkøling af motor: diesel og elektrisk

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026

Identifikation
Registreringsnummer: OL-65-NY
Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%

Functional
Maximum cooling temperature: -30 °C
Make of bodywork: THERMO KING SLX 300
Cooling engine: diesel and electric

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Identification
Registration number: OL-65-NY

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Temperatura máxima de refrigeración: -30 °C
Marca carrocería: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026

Identificación
Matrícula: OL-65-NY
Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Température de refroidissement maximale: -30 °C
Marque de construction: THERMO KING SLX 300
Moteur frigorifique: diesel et électrique

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-65-NY
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Funkcionális
Maximális hűtési hőmérséklet: -30 °C
Karosszéria gyártmánya: THERMO KING SLX 300
Hűtőmotor: dízel és elektromos

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026

Azonosítás
Rendszám: OL-65-NY
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 40%

Funzionale
Temperatura massima di raffreddamento: -30 °C
Marca della carrozzeria: THERMO KING SLX 300
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026

Identificazione
Numero di immatricolazione: OL-65-NY
Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Maximale koeltemperatuur: -30 °C
Merk opbouw: THERMO KING SLX 300
Koelmotor: diesel en elektrisch

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Identificatie
Kenteken: OL-65-NY

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Maksymalna temperatura chłodzenia: -30 °C
Marka konstrukcji: THERMO KING SLX 300
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-65-NY
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Temperatura máxima de refrigeração: -30 °C
Marca da carroçaria: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeração: diesel e elétrico

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026

Identificação
Número de registo: OL-65-NY
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Максимальная температура охлаждения: -30 °C
Марка кузова: THERMO KING SLX 300
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026

Идентификация
Регистрационный номер: OL-65-NY
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkčné
Maximálna teplota chladenia: -30 °C
Značka karosérie: THERMO KING SLX 300
Chladiaci motor: dieselové a elektrické

Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026

Identifikácia
Registračné číslo: OL-65-NY
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Maximal kylningstemperatur: -30 °C
Fabrikat av karosseri: THERMO KING SLX 300
Motor för kylning: diesel och el

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026

Identifiering
Registreringsnummer: OL-65-NY
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
13 950 € ≈ 681 500 грн
Ізотермічний напівпричіп
2012
Вантажопід. 33 378 кг Власна вага 8 622 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
12 950 € ≈ 632 600 грн
Ізотермічний напівпричіп
2010
Вантажопід. 30 085 кг Власна вага 8 915 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 950 € ≈ 730 300 грн
Ізотермічний напівпричіп
2014
Вантажопід. 33 242 кг Власна вага 8 758 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 950 € ≈ 730 300 грн
Ізотермічний напівпричіп
2014
Вантажопід. 33 041 кг Власна вага 8 959 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
12 450 € ≈ 608 200 грн
Ізотермічний напівпричіп
2014
Вантажопід. 33 418 кг Власна вага 8 582 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 280 € 69 000 PLN ≈ 795 400 грн
Ізотермічний напівпричіп
2013
Кількість осей 3
Польща, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 950 € ≈ 339 500 грн
Ізотермічний напівпричіп
2011
Вантажопід. 33 660 кг Власна вага 9 340 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 750 € ≈ 476 300 грн
Ізотермічний напівпричіп
2013
Вантажопід. 14 070 кг Власна вага 7 930 кг Кількість осей 1
Бельгія, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
9 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
13 330 € 56 500 PLN ≈ 651 300 грн
Ізотермічний напівпричіп
2015
Вантажопід. 30 410 кг Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 7 595 кг Кількість осей 3
Польща, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO24L-13.4 FP45 COOL ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO24L-13.4 FP45 COOL ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO24L-13.4 FP45 COOL
3
9 900 € ≈ 483 600 грн
Ізотермічний напівпричіп
2010
Вантажопід. 30 650 кг Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 8 352 кг Кількість осей 3
Естонія, Aluvere küla, Sõmeru vald, Sõmeru vald
Antrena OU
12 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 500 € ≈ 806 000 грн
Ізотермічний напівпричіп
2017
Кількість осей 3
Польща, Wieluń
EURO-SERVICE Łukasz Smorawa
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
13 900 € ≈ 679 000 грн
Ізотермічний напівпричіп
2018
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Польща, Bieszewo
Rokpasz
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
12 200 € ≈ 596 000 грн
Ізотермічний напівпричіп
2017
481 083 км
Вантажопід. 31 730 кг Об'єм 91,2 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 7 270 кг Кількість осей 3
Польща, Sikory-Pawłowięta
A&S Camion-Trans Sp. z o.o.
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Ізотермічний напівпричіп
2006
Вантажопід. 27 800 кг Власна вага 11 200 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
4 100 € ≈ 200 300 грн
Ізотермічний напівпричіп
2007
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Чехія, Praha - Horní Počernice
PALDUS s.r.o.
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 900 € ≈ 434 800 грн
Ізотермічний напівпричіп
2013
550 000 км
Підвіска ресора/пневмо Кількість осей 3
Польща, Cieszyn
Pion-trans
1 рік на Autoline
Зв'язатися з продавцем
41 300 € 175 000 PLN ≈ 2 017 000 грн
Ізотермічний напівпричіп
2011
Кількість осей 3
Польща, Niwy
TRUCK POLAND
12 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
21 710 € 92 000 PLN ≈ 1 061 000 грн
Ізотермічний напівпричіп
2019
Вантажопід. 24 000 кг Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Польща, Szczawin
WoźTrans
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
23 360 € 99 000 PLN ≈ 1 141 000 грн
Ізотермічний напівпричіп
2019
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3
Польща, Modliborzyce
Davidson Company Sp. z o.o.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
15 320 € 64 900 PLN ≈ 748 200 грн
Ізотермічний напівпричіп
2017
Підвіска пневмо/пневмо Кількість осей 3 Висота сідла 1 150 мм
Польща, Słotwina
MASTER-CAR MARCIN KALEMBA
1 рік на Autoline
Зв'язатися з продавцем