Новий напівпричіп низькорамна платформа Bull Trailers Taurus Evo



































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




























Ready for delivery – Viewable in Frosinone – European Type Approved
Chassis: 225079
General Overview:
Gooseneck lowbed semi-trailer with electrohydraulic rear ramps, designed for loading aerial platforms and wheeled vehicles.
Technical Features:
• 3 ROR axles (STEFEN – Italy) with 11-ton air suspension, drum brakes
• 1st liftable axle – 3rd self-steering axle
• High-strength steel chassis S 420 / S 500 – Hot-dip galvanized with grey-painted side beams
• Total length: 13.70 m – Lower deck: 10.00 m – Width: 2.54 m
• Deck height: 88 cm – Kingpin height: 120 cm
• GVW: 39,000 kg – Payload: 27,800 kg – Tare: 11,200 kg
Systems and Equipment:
• EBS + ASR anti-rollover braking system (Knorr Bremse)
• MultiLED II lighting system (Aspock)
• Pneumatic valve for adjustable deck height
• OMS/SAF front landing legs – Manual rear legs
Anchoring and Setup:
• 6 ring hooks (3 per side)
• 16 recessed lashing slots on deck (8 per side)
• Additional slots on side rails
• Prepped for winch and ramps on gooseneck
• Steel-covered recesses between neck and axles (20 cm deep)
Installed Accessories:
• Two-piece electrohydraulic rear ramps (3600 x 1000 mm – 2400 + 1200 mm), in perforated steel
• Manually adjustable inner width from 50 cm to 4 cm – Ideal for aerial platform and rubber-tyred vehicle loading
• Blue-painted steel rims
• 12 Continental 235/75 R 17.5 tyres
• 2 toolboxes on gooseneck
Warranty and Support:
• Warranty per current regulations
• Structural support available in Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• Full nationwide support for ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock
For information and viewing:
Phone: показати контакти (Emanuele)
YouTube: показати контакти
Instagram: показати контакти
Facebook: показати контакти
Website: показати контакти
Telaio: 225079
Pronta consegna – Visibile a Frosinone – Omologazione Europea
Descrizione generale:
Semirimorchio carrellone collo d’oca con pianale ribassato e rampe posteriori elettroidrauliche, progettato per il carico di piattaforme aeree e mezzi gommati.
Caratteristiche tecniche:
• 3 assi ROR da 11 ton (STEFEN – Italia), sospensioni pneumatiche, freni a tamburo
• 1° asse sollevabile – 3° asse autosterzante
• Telaio in acciaio alto resistenziale S 420 / S 500 – Zincato a caldo con costole laterali verniciate grigie
• Lunghezza totale: 13,70 m – Piano basso: 10,00 m – Larghezza: 2,54 m
• Altezza pianale: 88 cm – Altezza sotto ralla: 120 cm
• Massa complessiva: 39.000 kg – Portata utile: 27.800 kg – Tara: 11.200 kg
Sistemi e impianti:
• EBS + ASR antiribaltamento (Knorr Bremse)
• Impianto elettrico MultiLED II (Aspock)
• Valvola pneumatica per variazione altezza pianale
• Piedi anteriori OMS/SAF – Piedi posteriori manuali
Fissaggi e predisposizioni:
• 6 ganci ad anello (3 per lato)
• 16 asole sul piano di carico (8 per lato)
• Asole supplementari su bande laterali
• Predisposizione per rampe e verricello sul collo
• Buche ribassate tra collo e assi (profondità 20 cm) con coperchi in acciaio
Accessori montati:
• Rampe posteriori elettroidrauliche a doppio pezzo (3600 x 1000 mm – 2400 + 1200 mm), rivestite in lamiera stirata forata
• Luce utile regolabile manualmente da 50 cm a 4 cm – Ideali per carico piattaforme aeree e veicoli gommati
• Cerchi in acciaio verniciati blu
• 12 pneumatici Continental 235/75 R 17.5
• 2 cassette porta attrezzi zona collo
Garanzia e assistenza:
• Garanzia conforme alla normativa vigente
• Rete di assistenza disponibile per la parte strutturale a Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• Componenti principali (ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock) con copertura nazionale
Per informazioni e visione:
Telefono: показати контакти (Emanuele)
YouTube: показати контакти
Instagram: показати контакти
Facebook: показати контакти
Sito web: показати контакти