Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T

PDF
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 1 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 2 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 3 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 4 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 5 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 6 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 7 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 8 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 9 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 10 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 11 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 12 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 13 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 14 - Autoline
Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T | Зображення 15 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/15
PDF
32 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 1 613 000 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: Goldhofer
Рік випуску: 2009-08
Перша реєстрація: 2009-08
Вантажопідйомність: 64 625 кг
Власна вага: 15 375 кг
Повна маса: 80 000 кг
Місце розташування: Нідерланди Groot-Ammers6498 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: RHS-GO030565
Дата розміщення: 28 лист. 2025 р.
Осі
Кількість осей: 5
Поворотна вісь
Спарена гума
Гальма
ABS
Стан
Стан: уживані

Додаткова інформація — Напівпричіп низькорамна платформа Goldhofer STZ-H5,5 ACLE, 3 AXLE FORCED STEERING, DOUBLE HYDRAULIC RAMPS, T

Російська
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 3: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 4: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 5: Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní dveře: Ano
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 4: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 5: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Ladebordwand: Ja
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 4: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 5: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Læssebagsmæk: Ja
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 4: Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 5: Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Tail lift: Yes
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 4: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 5: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Trampilla elevadora: Sí
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 4: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 5: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Trappe de chargement: Oui
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 4: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 5: Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó ajtó: Igen
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 3: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 4: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 5: Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Portellone posteriore: Sì
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 4: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 5: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Laadklep: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 4: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 5: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Klapa załadunkowa: Tak
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 4: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 5: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Monta-cargas: Sim
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 4: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 5: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Заднее подъемное устройство: Да
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 3: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 4: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 5: Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadné dvere: Áno
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 4: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 5: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Baklucka: Ja
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
29 900 € ≈ 1 464 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2010
Вантажопід. 31 500 кг Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 10 500 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Ede
JB Trading bv
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
39 000 € ≈ 1 909 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2008
Вантажопід. 26 400 кг Власна вага 13 800 кг
Нідерланди, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
32 950 € ≈ 1 613 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 45 740 кг Власна вага 14 260 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
55 500 € ≈ 2 717 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 35 000 кг Власна вага 19 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Hoogerheide
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 82 520 кг Власна вага 23 480 кг Кількість осей 8
Нідерланди, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
36 950 € ≈ 1 809 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 68 380 кг Власна вага 16 620 кг Кількість осей 5
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
31 950 € ≈ 1 564 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2008
Вантажопід. 33 560 кг Власна вага 14 440 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 85 520 кг Власна вага 23 480 кг
Нідерланди, Assen
De Borg Trading Company
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
56 950 € ≈ 2 788 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2012
Вантажопід. 56 320 кг Власна вага 17 680 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
27 950 € ≈ 1 368 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 47 840 кг Власна вага 13 160 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
72 000 € ≈ 3 524 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2008
Нідерланди, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2010
Вантажопід. 40 600 кг Власна вага 17 000 кг
Нідерланди, Assen
De Borg Trading Company
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2008
Вантажопід. 139 200 кг Власна вага 37 000 кг Кількість осей 8
Нідерланди, Assen
De Borg Trading Company
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
34 950 € ≈ 1 711 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2007
Вантажопід. 31 400 кг Власна вага 10 600 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2008
Нідерланди, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2010
Вантажопід. 40 600 кг Власна вага 17 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
25 950 € ≈ 1 270 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 36 660 кг Власна вага 11 740 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
39 750 € ≈ 1 946 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2008
Вантажопід. 67 020 кг Власна вага 17 980 кг Кількість осей 6
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Напівпричіп низькорамна платформа
2010
Нідерланди, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Зв'язатися з продавцем
26 950 € ≈ 1 319 000 грн
Напівпричіп низькорамна платформа
2009
Вантажопід. 53 520 кг Власна вага 11 480 кг Кількість осей 4
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Інші моделі в рубриці "напівпричепи низькорамні платформи Goldhofer"