Напівпричіп рефрижератор Krone City koeltrailer gestuurd



















Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця







































= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Kühlmotor: Diesel
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: mäßig
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Afkøling af motor: diesel
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: moderat
= Dealer information =
For more information: показати контакти Ernst Woortman показати контакти Sjouke Koopmans показати контакти
= More information =
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Cooling engine: diesel
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: moderate
Cool unit make: Carrier
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Motor de refrigeración: diésel
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: moderado
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Moteur frigorifique: diesel
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: puissant
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie: показати контакти Sjouke Koopmans показати контакти Ernst Woortman показати контакти
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Koelmotor: diesel
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: matig
Merk koeleenheid: Carrier
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Chłodzenie silnika: olej napędowy
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: umiarkowanie
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Motor de refrigeração: diesel
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: moderada
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Охлаждение двигателя: дизельное топливо
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: удовлетворительное
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Motor för kylning: diesel
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: måttlig