Напівпричіп рефрижератор Montracon 10 X THERMO KING SLX 200 -13,4X2,5X2,6 METER - BPW DRUM BRAKES





































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



















= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385X65X22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 90%
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 90%
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385X65X22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 90%
Functional
Cooling engine: diesel and electric
Other information
Cool unit make: Thermo King
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
= Más información =
Tamaño del neumático: 385X65X22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385X65X22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 90%
Moteur frigorifique: diesel et électrique
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385X65X22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 90%
Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 90%
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 90%
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 90%
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 90%
Motor för kylning: diesel och el