Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho

PDF
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 1 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 2 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 3 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 4 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 5 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 6 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 7 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 8 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 9 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 10 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 11 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 12 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 13 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 14 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 15 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 16 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 17 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 18 - Autoline
Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho | Зображення 19 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/19
PDF
7 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 383 200 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: Schmitz Cargobull
Модель: Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho
Рік випуску: 2008-06
Перша реєстрація: 2008-06
Вантажопідйомність: 30 400 кг
Власна вага: 8 600 кг
Повна маса: 39 000 кг
Місце розташування: Нідерланди SLIEDRECHT6501 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: 20006
Дата розміщення: понад 1 місяць
Кузов
Розміри кузова: 13,4 м × 2,5 м × 2,6 м
Задні двері
Осі
Кількість осей: 3
Перша вісь: 385 65 R 22,5
Друга вісь: 385 65 R 22,5
Третя вісь: 385 65 R 22,5
Стан
Стан: уживані

Додаткова інформація — Напівпричіп рефрижератор Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho

Російська
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
= Další možnosti a příslušenství =

- Carrier Vector
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385 65 R 22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkční
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (4263 provozní hodiny diesel; 726 elektrický)

Stát
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: показати контакти
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (4263 Betriebsstunden Diesel; 726 elektrisch)

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (4263 driftstimer diesel; 726 elektrisk)

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Αερανάρτηση
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: показати контакти
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (4263 operating hours diesel; 726 electric)

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (4263 horas de funcionamiento diésel; 726 eléctrico)

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (4263 heures de fonctionnement diesel; 726 électrique)

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (4263 üzemóra dízel; 726 elektromos)

Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Carrier Vector
- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22,5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%

Funzionale
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (4263 ore di funzionamento diesel; 726 elettrico)

Stato
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: показати контакти
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (4263 draaiuren diesel; 726 elektrisch)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (4263 godziny pracy olej napędowy; 726 elektryczny)

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (4263 horas de funcionamento diesel; 726 elétrico)

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (4263 часы работы дизельное топливо; 726 электрический)

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkčné
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (4263 prevádzkové hodiny diesel; 726 elektrický)

Štát
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (4263 körtimmar diesel; 726 elektriska)

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
7 950 € ≈ 383 200 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 30 400 кг Власна вага 8 600 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 950 € ≈ 383 200 грн
Напівпричіп рефрижератор
2007
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 450 € ≈ 310 900 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 950 € ≈ 335 000 грн
Напівпричіп рефрижератор
2007
Вантажопід. 30 350 кг Власна вага 8 650 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 500 € ≈ 361 500 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 33 384 кг Власна вага 8 616 кг Кількість осей 3
Нідерланди, 'S-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 950 € ≈ 479 600 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 30 100 кг Власна вага 8 900 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 950 € ≈ 479 600 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 450 € ≈ 310 900 грн
Напівпричіп рефрижератор
2007
Вантажопід. 32 200 кг Власна вага 9 800 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 950 € ≈ 335 000 грн
Напівпричіп рефрижератор
2011
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 450 € ≈ 407 300 грн
Напівпричіп рефрижератор
2011
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 950 € ≈ 335 000 грн
Напівпричіп рефрижератор
2011
Вантажопід. 32 457 кг Власна вага 9 543 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 250 € ≈ 301 200 грн
Напівпричіп рефрижератор
2007
Вантажопід. 33 870 кг Власна вага 8 130 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Breda
Abid Trading B.V.
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 200 € ≈ 298 800 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 33 060 кг Власна вага 8 940 кг Кількість осей 3
Нідерланди, 'S-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 900 € ≈ 429 000 грн
Напівпричіп рефрижератор
2009
Вантажопід. 33 615 кг Об'єм 88 793 м³ Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 8 385 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Ede
JB Trading bv
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
5 250 € ≈ 253 000 грн
Напівпричіп рефрижератор
2008
Вантажопід. 33 080 кг Власна вага 8 920 кг Кількість осей 3
Нідерланди, 'S-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 950 € ≈ 431 400 грн
Напівпричіп рефрижератор
2012
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
6 250 € ≈ 301 200 грн
Напівпричіп рефрижератор
2007
Вантажопід. 31 540 кг Власна вага 10 460 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Breda
Abid Trading B.V.
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 450 € ≈ 455 500 грн
Напівпричіп рефрижератор
2010
Вантажопід. 33 156 кг Власна вага 8 844 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 450 € ≈ 359 100 грн
Напівпричіп рефрижератор
2012
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 250 € ≈ 349 400 грн
Напівпричіп рефрижератор
2011
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем