

Напівпричіп самоскид LAG





































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця









































Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 15%
Hinterachse 3: Reifen Profil rechts: 5%; Bremsen: Scheibenbremsen
Schäden: keines
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 15%
Bagaksel 3: Dækprofil højre: 5%; Bremser: skivebremser
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 2: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 15%
Rear axle 3: Tyre profile right: 5%; Brakes: disc brakes
Damages: none
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático derecha: 5%; Frenos: frenos de disco
Daños: ninguno
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 15%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus droite: 5%; Freins: freins à disque
Dommages: aucun
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 15%
Achteras 3: Bandenprofiel rechts: 5%; Remmen: schijfremmen
Schade: schadevrij
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 15%
Oś tylna 3: Profil opon prawa: 5%; Hamulce: hamulce tarczowe
Uszkodzenia: brak
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 15%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu direita: 5%; Travões: travões de disco
Danos: nenhum
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 15%
Задний мост 3: Профиль шин справа: 5%; Тормоза: дисковые тормоза
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 15%
Bakaxel 3: Däckprofil rätt: 5%; Bromsar: skivbromsar
Skada på fordon: skadefri