Новий напівпричіп шасі D-Tec PORTMASTER PM-3 B















Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



















Manufacturer D-TEC
Model Portmaster PM-3 Basic
Multifunctional 3-axle container chassis, suitable for 45-40', 2x 20' and 20' rear containers. Delivery according to standard specification PM-3-S - PORTMASTER. Not for 20ft Central or 30ft.
D-TEC chooses conventional brake system
Conventional air suspension
VALX Nv 430 mm disc drive system
First axle can be raised automatically. Axle raising and lowering is managed by the EBS computer. It also works with a switch on the chassis or by switching the brake 3x. With traction support: Increase the maximum load on axles 2 and 3 up to 130%, up to 30 km/h.
Size 385/65 R22,5. Coupling height: 1180mm
D-Tec chooses tyre manufacturer according to production line stock
D-TEC Flexilock®, front extension for legal transport of 13.60 m and 45 ft containers with long tunnel.
Detachable container stoppers for front container guidance.
Bumper
Orange sign to indicate dangerous goods at the rear end of the trailer.
2 bearings for easier movement of the rear of the trailer.
Portmaster spare wheel holder
2 wheel chocks
Rear bumper protector.
Top zinc plating of the chassis - zinc metal coating treatment (except suspension points)
2K RAL 9005 2-layer protection.
Top zinc plating of chassis - zinc metal coating (except suspension points)
2K RAL 9005 protective coatings.
15-core socket in front, next to 2x7-core ISO N S sockets.
Standard Aspöck stops
2 rear LED spotlights.
Producator D-TEC
Model Portmaster PM-3 Basic
Sasiu container multifunctional cu 3 axe, potrivit pentru containere de 45-40', 2x 20' si 20' in spate. Livrare conform specificației standard PM-3-S - PORTMASTER. Nu pentru 20ft Central sau 30ft.
D-TEC chooses brake system conventional
Suspensie conventionala pe aer
Sistem rulare VALX Nv cu disc 430 mm
Prima axa poate fi ridicata automat. Ridicarea si coborarea osiei este gestionata de computerul EBS. De asemenea functioneaza cu un comutator pe sasiu sau prin trecerea franei 3x. Cu suport de tractiune: Cresterea sarcinii maxime pe osiile 2 si 3 pana la 130%, pana la 30 km / h.
Dimensiune 385/65 R22,5. Inaltime cuplare: 1180mm
D-Tec alege producatorul de anvelope in functie de stocul liniei de productie
D-TEC Flexilock®, extensie frontală pentru transport legal de containere de 13,60 m și 45 ft cu tunel lung.
Opritoare de containere, detasabile, pentru ghidarea frontala a containerului.
Bara de protecție
Semn portocaliu pentru indicarea mărfurilor periculoase la capătul din spate al remorcii.
2 rulmenți pentru o deplasare mai ușoară a părții din spate a remorcii.
Suport roată de rezervă Portmaster
2 cale pentru roti
Pres protectie bara spate.
Zincarea superioara a sasiului - tratament cu strat de zincmetal (cu exceptia punctelor de suspensie)
2-straturi de protectie 2K RAL 9005.
Zincarea superioara a sasiului - tratament cu strat de zincmetal (cu exceptia punctelor de suspensie)
2-straturi de protectie 2K RAL 9005.
Priza cu 15 nuclee in fata, langa prize 2x7 nuclee ISO N S.
Stopuri standard Aspöck
2 proiectoare cu LED spate.