Причіп контейнеровоз Floor FLA 3-101 3X BPW AXLE APK TÜV TILL 06-2026










Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 20%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 20%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 20%; Profil pneumatiky vpravo venku: 20%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 5%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
MOT: zkontrolováno do jun. 2026
Registrační číslo: 20-WB-DL
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 40%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Kennzeichen: 20-WB-DL
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Registreringsnummer: 20-WB-DL
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 275/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 40%
APK (MOT): tested until 06/2026
Registration number: 20-WB-DL
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Matrícula: 20-WB-DL
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
Numéro d'immatriculation: 20-WB-DL
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 20%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 20%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 20%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 20%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 5%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026
Rendszám: 20-WB-DL
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 20%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 20%; Profilo del pneumatico interno destro: 20%; Profilo del pneumatico esterno destro: 20%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 5%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
MOT: ispezionato fino a giu 2026
Numero di immatricolazione: 20-WB-DL
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 275/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
APK: gekeurd tot jun. 2026
Kenteken: 20-WB-DL
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Numer rejestracyjny: 20-WB-DL
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
APK (MOT): testado até jun. 2026
Número de registo: 20-WB-DL
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 40%
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Регистрационный номер: 20-WB-DL
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 20%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 20%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 20%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 20%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 5%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
MOT: skontrolované do jun. 2026
Registračné číslo: 20-WB-DL
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 40%
MOT: besiktigat till jun. 2026
Registreringsnummer: 20-WB-DL