Причіп платформа Demmler tdm 2250 hp













Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















________
________;Fahrzeugpapiere: km/h 40;Gesamtgewicht: kg ;Stützlast: kg ;Achslast: kg ;Eigengewicht: kg ca ;Nutzlast: kg ca ;Ladeflächenlänge innen: mm ca. ;Ladeflächenbreite innen: mm ca. ;Muldenhöhe: mm ca. ;Ladevolumen: cbm ca. 12,5;Gesamtlänge außen: mm ca. ;Gesamtbreite außen: mm ca. ;Gesamthöhe bei Serienbereifung: mm ca. ;Brückenhöhe bei Serienausstattung: mm ca. ;Anhängehöhe bei Serienbereifung: mm ca. 550;;Rahmen aus hochwertigem Stahl in stabiler Schweißkonstruktion lackiert im Ral-Farbton 9005 schwarz incl. aller Anbauteile;BPW, Bremse 410 x 180, 2 x 12000 kg Tragfähigkeit bei 40 km/h, 10 Loch Radanschluß, Achsvierkant 150 mm, Spur 2050 mm, BPW-Pendelaggregat;650/55 R Alliance I-390 montiert auf Stahlfelge Silber lackiert;2-Leitungs-Druckluft-Bremsanlage mit ALB-Regler nach EU 2015/68;Federspeicherfeststellbremse;Verbindungsschläuche zum Zugfahrzeug mit vertauschsicheren;Kupplungsköpfen rot/gelb;hydraulisch gefederte Deichsel für Untenanhängung;mit 3-Wege-Hahn umschaltbar auf hydr. Rückwand;Kugelkupplung K80;mechan. Stützfuß;12 V LED-Mehrkammerleuchten mit integriertem Dreieckrückstrahler, Kennzeichenbeleuchtung, gelbe Seitenstrahler, 1 x 7pol. Verbindungsstecker 12 V;Stahlrundmulde aus hochverschleißfestem Hardox;schräge Stirnwand und Standwandschutzbleche;Muldenboden aus 6 mm Hardox;Muldenwände aus 5 mm Hardox;hydraulische Rückwand oben pendelnd gelagert, hydraulisch zu öffnen;stabile Verriegelung zum Nachstellen;Frontkippzylinder mit Einleitersystem, 35,5 ltr. Öl-Menge, für leichtes Kippen mit schweren Lasten;Schnellabsenkung der Mulde, zusätzliches Steuergerät erforderlich;Mulde grundiert und einbrennlackiert im Farbton: 3020 verkehrsrot