Причіп самоскид Kel-Berg D23B3 KIPPER 2011 3XBPW AXLE













Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Středová náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Středová náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Středová náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Značka karoserie: KELBERG
Sklápěč: Za
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Mittenachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Mittenachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Marke des Aufbaus: KELBERG
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Midterste aksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Midterste aksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Karosserifabrikat: KELBERG
Tiplad: Tilbage
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Middle axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Middle axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Make of bodywork: KELBERG
Tipper: Back
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje central 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje central 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Marca carrocería: KELBERG
Volquete: Trasera
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu central 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu central 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Marque de construction: KELBERG
Kipper: Arrière
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Középső tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Középső tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Karosszéria gyártmánya: KELBERG
Billenőplatós: A mögött
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse centrale 1: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse centrale 2: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse centrale 3: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Marca della carrozzeria: KELBERG
Ribaltabile: Dietro
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Middenas 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Middenas 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Merk opbouw: KELBERG
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś środkowa 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś środkowa 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Marka konstrukcji: KELBERG
Wywrotka: Tył
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo intermédio 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo intermédio 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Marca da carroçaria: KELBERG
Camião basculante: Retroceder
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Средний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Средний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Марка кузова: KELBERG
Самосвал: Сзади
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Stredová náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Stredová náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Stredová náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Značka karosérie: KELBERG
Sklápač: Za
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Centralaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Centralaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Fabrikat av karosseri: KELBERG
Tippbil: Bakom