Сміттєвоз Mercedes-Benz Econic 2630 Euro 6 Norba MF 300 18m³ 2 compartimenten











































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця





















- PTO
- Колесен редуктор
- Централен подлакътник
- PTO
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- AP achsen
- Camera mit monitor
- Euro 6
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: Norba 18m³, 2 Fächer (Typ: MF 300 v 18H25 L500)
- Laden: Kamm
- Nur 114.436 km!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: Allison, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Navreduktion
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Interiør
Antal sæder: 3
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Κεντρικό μπράτσο
- Μείωση πλήμνης
- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 6
- PTO
- Reduction
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Norba 18m³, 2 compartments (type: MF 300 v 18H25 L500)
- Loading: comb
- Just 114.436 Km!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Transmission
Transmission: Allison, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Interior
Number of seats: 3
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Cámara con monitor
- Euro 6
- PTO
- Reducción de buje
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Construcción: Norba 18m³, 2 compartimentos (tipo: MF 300 v 18H25 L500)
- Carga: Peine
- ¡Sólo 114.436 kilómetros!
- ¡En buen estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: Allison, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Navan alennus
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Euro 6
- PTO
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
= Remarques =
- Construction : Norba 18m³, 2 compartiments (type : MF 300 v 18H25 L500)
- Chargement : Peigne
- Seulement 114 436 Km !
- En bon état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Transmission
Transmission: Allison, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Priključno vratilo
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Kerékagy-áttétel
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Euro 6
- Presa di forsa
- Riduzione nel mozzo
Exterieur
- Dakdraagsysteem
Interieur
- Armsteun
- Zonnescherm
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Naafreductie
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Norba 18m³, 2 compartimenten (type: MF 300 v 18H25 L500)
- Belading: Kam
- Slechts 114.436 Km!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: Allison, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Euro 6
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: Allison, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Euro 6
- Redução do cubo
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: Allison, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Interior
Número de bancos: 3
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Decuplare motor
- Euro 6
- Евро 6
- Камера с монитором
- Насос отбора мощности
- Редукция
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция: Norba 18м³, 2 отсека (тип: MF 300 v 18H25 L500)
- Загрузка: гребешковая
- Лишь 114.436 км!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- PTO
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Navreduktion
- PTO
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Interiör
Antal sittplatser: 3
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- Poyra hız düşürme
- PTO