Тягач DAF CF 85.410 6X2 EURO 5 + HMF 3000K6 + REMOTE CONTROL























































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця














- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спална кабина
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385-65-22.5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315-70-22.5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 385-55-22.5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Jeřáb: HMF 3000K6, rok výroby 2010, za kabinou
Registrační číslo: BX-SR-04
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385-65-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315-70-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385-55-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Kran: HMF 3000K6, Baujahr 2010, hinter der Kabine
Kennzeichen: BX-SR-04
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385-65-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315-70-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385-55-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Kran: HMF 3000K6, produktionsår 2010, bag førerhuset
Registreringsnummer: BX-SR-04
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air suspension
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385-65-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315-70-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385-55-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Crane: HMF 3000K6, year of manufacture 2010, behind the cab
Registration number: BX-SR-04
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385-65-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315-70-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385-55-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Grúa: HMF 3000K6, año de fabricación 2010, detrás de la cabina
Matrícula: BX-SR-04
- Ilmajousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Frein moteur renforcé
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385-65-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315-70-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385-55-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Grue: HMF 3000K6, année de construction 2010, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BX-SR-04
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385-65-22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315-70-22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385-55-22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Daru: HMF 3000K6, építési év 2010, a vezetőfülke mögött
Rendszám: BX-SR-04
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Freno motore per impieghi gravosi
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385-65-22.5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315-70-22.5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385-55-22.5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Gru: HMF 3000K6, anno di costruzione 2010, dietro la cabina
Numero di immatricolazione: BX-SR-04
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385-65-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315-70-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385-55-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Kraan: HMF 3000K6, bouwjaar 2010, achter de cabine
Kenteken: BX-SR-04
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Kabina sypialna
- Pilot do zamka centralnego
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385-65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315-70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385-55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Żuraw: HMF 3000K6, rok produkcji 2010, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BX-SR-04
- Cabina c/cama
- Fecho centralizado remoto
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385-65-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315-70-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385-55-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Grua: HMF 3000K6, ano de fabrico 2010, atrás da cabina
Número de registo: BX-SR-04
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385-65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315-70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385-55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Кран: HMF 3000K6, год выпуска 2010, сзади кабины
Регистрационный номер: BX-SR-04
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Kabína na spanie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385-65-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315-70-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385-55-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Žeriav: HMF 3000K6, rok výroby 2010, za kabínou
Registračné číslo: BX-SR-04
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385-65-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315-70-22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385-55-22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Kran: HMF 3000K6, byggnadsår 2010, bakom kabinen
Registreringsnummer: BX-SR-04
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme