Тягач DAF XF 440 6x2









































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця












- Въздушно окачване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
показати контакти
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
показати контакти
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Klimaanlage
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Verwärmungsautomatik
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: ZF, Automatik
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
показати контакти
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: ZF, Automatisk
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
показати контакти
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
показати контакти
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heater
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: ZF, Automatic
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Juana Ibanez, DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
показати контакти
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: ZF, Automático
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Juana Ibanez, DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
показати контакти
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
показати контакти
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Chauffage
- Climate control
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: ZF, Automatique
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
показати контакти
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
показати контакти
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
показати контакти
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
показати контакти
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Dakspoiler
- Lane Guard Assistant
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Verwarming
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
показати контакти
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: ZF, Automaat
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Juana Ibanez, DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
показати контакти
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
показати контакти
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: ZF, Automat
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
показати контакти
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: ZF, Automática
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Juana Ibanez para obter mais informações
= Informações do concessionário =
показати контакти
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
показати контакти
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: ZF, Автоматическая
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
показати контакти
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
показати контакти
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: ZF, Automatisk
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
показати контакти
- Araç ısıtıcısı
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
показати контакти