Тягач DAF XF 440 ADR AT FL EXII OX








































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця













- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спойлер на покрива
- Diferenciál s brzdou
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Standheizung
= Anmerkungen =
ADR AT FL EXII OX
MX-Motorbremse
Niederländische LKW
Sehr gute Kondition
= Weitere Informationen =
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Refenmaß: 315/70 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: 44-BGH-3
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Farlige materialer
Dækstørrelse: 315/70 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: 44-BGH-3
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
ADR AT FL EXII OX
MX-engine brake
Truck from the Netherlands
Perfect condition
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Hazardous materials
Tyre size: 315/70 22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%; Suspension: air suspension
Registration number: 44-BGH-3
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Calefacción auxiliar
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Sustancias peligrosas
Tamaño del neumático: 315/70 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: 44-BGH-3
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Chauffage
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur renforcé
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Substances dangereuses
Dimension des pneus: 315/70 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: 44-BGH-3
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Spoiler per il tetto
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
ADR AT FL EXII OX
MX-motorrem
Nederlandse truck
Perfecte conditie
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Bandenmaat: 315/70 22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%; Vering: luchtvering
Kenteken: 44-BGH-3
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Substancje niebezpieczne
Rozmiar opon: 315/70 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: 44-BGH-3
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Substâncias perigosas
Tamanho dos pneus: 315/70 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: 44-BGH-3
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Опасный груз
Размер шин: 315/70 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: 44-BGH-3
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Riskfyllda material
Däckets storlek: 315/70 22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: 44-BGH-3
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme