Тягач MAN TGX 480 PK















Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



















- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Странични престилки
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Boční lemy
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Climate control
- Feuerlöscher
- Heckklapanbindung
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Rußfilter
- Seitenleiste
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung Diesel
- Standklimaanlage
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 71-BNN-7
Getriebe
Getriebe: man 12AS 2331TD, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70x22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Projektører
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 71-BNN-7
Transmission
Transmission: man 12AS 2331TD, 12 gear, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70x22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- (Roof) spoiler
- Air horn
- Aluminum fuel tank
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Fire extinguisher
- Mudguard covers drive shaft
- Parking heater Diese
- Particulate filter
- Side Skirts
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Stationary air conditioners
- Tailgate connection
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 71-BNN-7
Transmission
Transmission: man 12AS 2331TD, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/70x22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Faldones laterales
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas
- Reflectores
- Sistema fija de aire acondicionado
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 71-BNN-7
Transmisión
Transmisión: man 12AS 2331TD, 12 marchas, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70x22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Filtre de suie
- Filtre à particules
- Jupes latérales
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- État clim
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 71-BNN-7
Transmission
Transmission: man 12AS 2331TD, 12 vitesses, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70x22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Bočni pragovi
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Oldalsó védőlemezek
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Fari di profondità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Grembialature laterali
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Brandblusser
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Laadklep aansluiting
- Luchthoorn
- Roetfilter
- Side Skirts
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standairconditioning
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 71-BNN-7
Transmissie
Transmissie: man 12AS 2331TD, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70x22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Partikkelfilter
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Stasjonært klimaanlegg
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Reflektory
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 71-BNN-7
Skrzynia biegów
Pędnia: man 12AS 2331TD, 12 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70x22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Holofotes
- Saias laterais
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 71-BNN-7
Transmissão
Transmissão: man 12AS 2331TD, 12 velocidades, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70x22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Fuste laterale
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обтекатели шасси
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 71-BNN-7
Трансмиссия
Трансмиссия: man 12AS 2331TD, 12 передачи, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70x22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Vzduchová húkačka
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Partikelfilter
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Spotlights
- Stationär luftkonditionering
- Tyfon
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 71-BNN-7
Transmission
Transmission: man 12AS 2331TD, 12 växlar, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70x22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yan etekler