Тягач Mercedes-Benz Actros 1940 trekker































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця














- Въздушно окачване
- Спойлер на покрива
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
- Αεροτομή οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Roof spoiler
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 8000 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
APK (MOT): tested until 10/2025
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
- Krovni spojler
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Spoilers
- Spoilers en fenders
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: показати контакти Marzena : показати контакти Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website показати контакти voor meer foto,s
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 8000 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
APK: gekeurd tot okt. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
APK (MOT): testado até okt. 2025
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Max. axellast för: 8000 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
MOT: besiktigat till okt. 2025
- Havalı süspansiyon
- Tavan spoyleri