Тягач Mercedes-Benz Actros 1945 Double Tank New Apk TÜV










































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця













- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Конвертор
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Diferenciál s brzdou
- Měnič
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Hinterachse Luftfederung
- Klimaautomatik
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Umformer
= Anmerkungen =
Doppelter Kraftstofftank
Apk/TÜV bis 3-2026
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Kennzeichen: 95-BFP-8
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Omformer
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Registreringsnummer: 95-BFP-8
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Μετατροπέας
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Climate control
- Converter
- Differential lock
- Rear axle air suspension
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
Double fuel tank
Apk/TÜV till 3-2026
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/55 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Tyre size: 315/70 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
APK (MOT): tested until 03/2026
Registration number: 95-BFP-8
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Spoiler para el techo
- Transformador
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Matrícula: 95-BFP-8
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Muunnin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Transformateur
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Numéro d'immatriculation: 95-BFP-8
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Pretvarač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Átalakító
- Bloccaggio del differenziale
- Convertitore
- Differenziale a slittamento controllato
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Achteras luchtvering
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Nederlandse truck
- Omvormer
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standkachel
= Bijzonderheden =
Dubbele brandstoftank
Apk t/m 3-2026
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/55 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Kenteken: 95-BFP-8
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Omformer
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Przetwornik
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Numer rejestracyjny: 95-BFP-8
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Conversor
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Número de registo: 95-BFP-8
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Convertizor
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Преобразователь
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/55 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Размер шин: 315/70 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Регистрационный номер: 95-BFP-8
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Konvertor
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Omvandlare
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Registreringsnummer: 95-BFP-8
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Konvertör
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme