Тягач Renault T380 Lowdecker/ mega /Kein Standard / Volluft gefedert /TUV 09-2

































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця






- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Velikost pneumatiky: 295 60 R 22,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: 63-BFB-6
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Lenkhilfe
- Schlafkabine
- Standheizung
= Firmeninformationen =
Homepage: показати контакти
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 295 60 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 63-BFB-6
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftig motorbremse
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 295 60 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 63-BFB-6
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
- fenders
- Heavy duty engine brake
- Hill climb
- Laneguard
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Dealer information =
Homepage: показати контакти
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 295 60 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 50%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 63-BFB-6
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Hill climb
- Laneguard
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 295 60 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 63-BFB-6
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Hill climb
- Laneguard
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 295 60 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 63-BFB-6
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 295 60 R 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 63-BFB-6
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Freno motore per impieghi gravosi
- Hill climb
- Laneguard
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Dimensioni del pneumatico: 295 60 R 22,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: 63-BFB-6
- Dakspoiler
- fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: показати контакти
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 295 60 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 63-BFB-6
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Kraftig motorbrems
- Servostyring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Hill climb
- Kabina sypialna
- Laneguard
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 295 60 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 63-BFB-6
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Direcção assistida
- Hill climb
- Laneguard
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 295 60 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 63-BFB-6
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Laneguard
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 295 60 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 63-BFB-6
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Veľkosť pneumatiky: 295 60 R 22,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Registračné číslo: 63-BFB-6
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 295 60 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 50%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 63-BFB-6
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri