Тягач Volvo FH 13.460 Globetrotter 4x2 Standaard Hydrolyk після аварії

























Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця













- Kipphydraulik
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: I shift, 15 Gänge, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/55; Gelenkt; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 65%; Federung: Blattfederung
Reifengröße hinten: 315/70
Marke des Aufbaus: Volvo
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: I shift, 15 gear, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55; Styretøj; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 65%; Affjedring: bladaffjedring
Størrelse på bagdæk: 315/70
Karosserifabrikat: Volvo
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
- Tipper hydraulics
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: I shift, 15 gears, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/55; Steering; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 65%; Suspension: leaf suspension
Rear tyre size: 315/70
Make of bodywork: Volvo
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
- Hidráulica de volquete
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: I shift, 15 marchas, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 65%; Suspensión: suspensión de ballestas
Tamaño del neumático trasero: 315/70
Marca carrocería: Volvo
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
- Hydraulique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: I shift, 15 vitesses, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55; Direction; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 65%; Suspension: suspension à lames
Dimension des pneus arrière: 315/70
Marque de construction: Volvo
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
- Kiphydrauliek
= Bijzonderheden =
Alleen zijwand schade
Rijdbaar
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: I shift, 15 versnellingen, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/55; Meesturend; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 65%; Vering: bladvering
Bandenmaat achter: 315/70
Merk opbouw: Volvo
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
- Hydraulika
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: I shift, 15 biegi, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 65%; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Rozmiar opon tylnych: 315/70
Marka konstrukcji: Volvo
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
- Sistema hidráulico de camião basculante
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: I shift, 15 velocidades, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55; Direção; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 65%; Suspensão: suspensão de molas
Tamanho do pneu traseiro: 315/70
Marca da carroçaria: Volvo
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
- Гидравлическая система самосвала
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: I shift, 15 передачи, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/55; Рулевое управление; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 65%; Подвеска: рессорная подвеска
Размер задних шин: 315/70
Марка кузова: Volvo
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: I shift, 15 växlar, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/55; Styrning; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 65%; Fjädring: bladfjädring
Storlek på bakdäck: 315/70
Fabrikat av karosseri: Volvo
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information