Тягач Volvo FH 500 FH500XL 6x2 Full Air, Retarder, Isave, WB320











































































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця





































- Въздушно окачване
- Ксенонови фарове
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Прожектори
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Xenon
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Luftfederung
- Standheizung
- Xenonbeleuchtung
= Anmerkungen =
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: I-Shift, 12 Gänge, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Refenmaß: 23560R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Projektører
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: I-Shift, 12 gear, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 23560R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Φωτισμός Xenon
- Χαμηλού θορύβου
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Roof spoiler
- Spotlights
- Vehicle heater
- Xenon lighting
= Remarks =
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: I-Shift, 12 gears, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Tyre size: 23560R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
- Bajo Ruido
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Iluminación de xenón
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: I-Shift, 12 marchas, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 23560R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Ksenon-valot
- Lämmitin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Chauffage
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Éclairage au xénon
= Remarques =
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: I-Shift, 12 vitesses, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 23560R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Ksenonska svjetla
- Niska razina buke
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Xenon
- Fari allo xeno
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Geluidsarm
- Luchtvering
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Xenon verlichting
= Bijzonderheden =
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: I-Shift, 12 versnellingen, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Bandenmaat: 23560R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Luftfjæring
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Xenon-lys
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Oświetlenie ksenonowe
- Piec
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Uwagi =
Volvo FH500XL 6x2
10-2021
YVRT40C2MA885348
421.284 km
I-Save
2 beds
Navi
Fridge / coffee maker
Full air suspension
Retarder
Sliding fiftwheel
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: I-Shift, 12 biegi, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 23560R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Iluminação de xénon
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: I-Shift, 12 velocidades, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 23560R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Frână de motor heavy-duty
- Iluminare cu xenon
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Ксеноновые фары
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: I-Shift, 12 передачи, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Размер шин: 23560R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Xenónové svetlá
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Spotlights
- Takspoiler
- Tystgående
- Värmare
- Xenon-strålkastare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: I-Shift, 12 växlar, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 23560R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Xenon