Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse

PDF
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 1 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 2 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 3 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 4 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 5 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 6 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 7 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 8 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 9 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 10 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 11 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 12 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 13 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 14 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 15 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 16 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 17 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 18 - Autoline
Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse | Зображення 19 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/19
PDF
10 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 527 200 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: Schmitz Cargobull
Модель: SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse
Рік випуску: 2013-06
Перша реєстрація: 2013-06
Вантажопідйомність: 30 000 кг
Власна вага: 9 000 кг
Повна маса: 39 000 кг
Місце розташування: Нідерланди SLIEDRECHT6501 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: 21088
Дата розміщення: 21 лип. 2025 р.
Опис
Габаритні розміри: 14 м × 2,6 м × 4 м
Кузов
Розміри кузова: 13,33 м × 2,5 м × 2,6 м
Задні двері
Осі
Кількість осей: 3
Перша вісь: 385 65 R 22,5
Друга вісь: 385 65 R 22,5
Третя вісь: 385 65 R 22,5
Гальма
ABS
Стан
Стан: уживані
Додаткова інформація
Колір: білий

Додаткова інформація — Ізотермічний напівпричіп Schmitz Cargobull SKO 24 Thermo king SLX 200, 260 inside , disc Scheibebremse

Англійська
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Thermoking

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: показати контакти
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%; Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Bremsen: keine Bremsen
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: keine Bremsen

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11548 Betriebsstunden Diesel)
Wandstärke: 5 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%; Bremser: skivebremser
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Bremser: uden bremser
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: uden bremser

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11548 driftstimer diesel)
Vægtykkelse: 5 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: показати контакти
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%; Brakes: disc brakes
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Brakes: no brakes
Rear axle 3: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Brakes: no brakes

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (11548 operating hours diesel)
Wall thickness: 5 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%; Frenos: frenos de disco
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Frenos: sin frenos
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: sin frenos

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11548 horas de funcionamiento diésel)
Grosor del tabique: 5 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%; Freins: freins à disque
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Freins: sans freins
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: sans freins

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11548 heures de fonctionnement diesel)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%; Fékek: tárcsafékek
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Fékek: nincs fék
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Fékek: nincs fék

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (11548 üzemóra dízel)
Falvastagság: 5 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: показати контакти
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%; Remmen: schijfremmen
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Remmen: geen remmen
Achteras 3: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: geen remmen

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (11548 draaiuren diesel)
Wanddikte: 5 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%; Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Hamulce: brak hamulców
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: brak hamulców

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11548 godziny pracy olej napędowy)
Grubość ściany: 5 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Thermoking

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%; Travões: travões de disco
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Travões: sem travões
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: sem travões

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11548 horas de funcionamento diesel)
Espessura da parede: 5 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%; Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Тормоза: без тормозов
Задний мост 3: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: без тормозов

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11548 часы работы дизельное топливо)
Толщина стенки: 5 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%; Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Bromsar: inga bromsar
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: inga bromsar

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (11548 körtimmar diesel)
Väggtjocklek: 5 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
10 950 € ≈ 527 200 грн
2012
Вантажопід. 30 400 кг Власна вага 8 600 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 950 € ≈ 719 800 грн
2013
Вантажопід. 32 457 кг Власна вага 9 543 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
12 950 € ≈ 623 500 грн
2015
Вантажопід. 32 876 кг Власна вага 9 124 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 950 € ≈ 430 900 грн
2011
Вантажопід. 32 457 кг Власна вага 9 543 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 950 € ≈ 479 100 грн
2013
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
11 950 € ≈ 575 400 грн
2013
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
11 950 € ≈ 575 400 грн
2013
Вантажопід. 29 050 кг Власна вага 8 950 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 450 € ≈ 455 000 грн
2012
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 950 € ≈ 382 800 грн
2012
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 950 € ≈ 430 900 грн
2014
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
15 950 € ≈ 768 000 грн
2017
Вантажопід. 33 324 кг Власна вага 9 600 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 950 € ≈ 382 800 грн
2013
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 950 € ≈ 430 900 грн
2012
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
12 950 € ≈ 623 500 грн
2016
Вантажопід. 30 000 кг Власна вага 9 000 кг Кількість осей 3
Нідерланди, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 200 € 69 000 PLN ≈ 780 100 грн
2013
Кількість осей 3
Польща, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
13 270 € 56 500 PLN ≈ 638 800 грн
2015
Вантажопід. 30 410 кг Підвіска пневмо/пневмо Власна вага 7 595 кг Кількість осей 3
Польща, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
11 260 € 47 970 PLN ≈ 542 300 грн
2012
Об'єм 92,79 м³ Кількість осей 3
Польща, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем