Причіп автовоз SP KAESSBOHRER SP-8-14 L Autotransporter















































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



































Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 6500 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: průměr
Hinterachse 2: Max. Achslast: 6500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Ruben van Hezik, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 6500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Ruben van Hezik for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 6500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Ruben van Hezik for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 6500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Ruben van Hezik para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 6500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Ruben van Hezik pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 6500 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ruben van Hezik-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 6500 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: media
Autotransporter
bpw assen
apk 23-03-2025
= Bedrijfsinformatie =
-
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 6500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 6500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Ruben van Hezik
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Ruben van Hezik
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 6500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Ruben van Hezik para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 6500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Ruben van Hezik для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 6500 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: priemer
Bakaxel 2: Max. axellast: 6500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Ruben van Hezik för mer information