Бортова вантажiвка Mercedes-Benz Atego 815 Machinery transport NL Truck 314.725 Euro 2







































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця























- Euro 2
- Нагревател
- Отопление
- Ресорно пружинно окачване
- Euro 2
- Odpružení listovými pružinami
- Topení
- Topení
- 4x2
- ALTE TACHO
- Arbeitsscheinwerfer hinten
- Arbeitsscheinwerfer vorne
- Blattfederung
- Euro 2
- Frontscheibe
- Geschlossene Kabine
- Originaller farbe
- Rundumleuchte
- Verwärmungsautomatik
= Anmerkungen =
Atego 815
314725 KM
Euro 2
Machine transporter
NL Truck
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 3800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 5700 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 60%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Kennzeichen: BL-SB-30
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- Bladaffjedring
- Euro 2
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5700 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 60%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: BL-SB-30
- Euro 2
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- 4x2
- Closed cabin
- Euro 2
- Front window
- Heater
- Leaf spring suspension
- OLD TACHO
- Original color
- Passenger seat
- Rotating beacon
- Spotlight front
- Spotlight rear
= Remarks =
Atego 815
314725 KM
Euro 2
Machine transporter
NL Truck
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 3800 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 5700 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 60%
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average
Damages: none
Registration number: BL-SB-30
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- 4x2
- Calefacción
- Estufa
- Euro 2
- Suspensión
= Comentarios =
Atego 815
314725 KM
Euro 2
Machine transporter
NL Truck
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
Matrícula: BL-SB-30
- Euro 2
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Lämmitys
- 4x2
- Cabine complète
- Chauffage
- Euro 2
- Pare-brise avant
- Phare arrière
- Phare de travail arriere
- Phare de travail avant
- Suspension de feuille
= Remarques =
Atego 815
314725 KM
Euro 2
Machine transporter
NL Truck
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5700 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 60%
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: BL-SB-30
- Euro 2
- Grijanje
- Grijač
- Lisnata opruga
- 4x2
- Euro 2
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: nap
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3800 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 5700 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
Kár: sérülésmentes
Rendszám: BL-SB-30
- Euro 2
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Sospensione balestra
- 4x2
- ANALOGE TACHO
- Bladvering
- EURO 2
- Gesloten cabine
- Originele kleur
- Passagiersstoel
- Verlichting achter
- Verlichting voor
- Verwarming
- Voorruit
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
Atego 815
314725 KM
Euro 2
Machine transporter
NL Truck
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 3800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 5700 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 60%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Kenteken: BL-SB-30
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Bladfjæring
- Euro 2
- Oppvarming
- Varmeapparat
- 4x2
- Euro 2
- Ogrzewanie
- Piec
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5700 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 60%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: BL-SB-30
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 4x2
- Aquecedor
- Aquecimento
- Euro 2
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5700 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 60%
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
Número de registo: BL-SB-30
- Aerotermă
- Euro 2
- Suspensie pe arcuri
- Încălzire
- 4x2
- Euro 2
- Обогрев
- Обогреватель
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5700 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 60%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: BL-SB-30
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Euro 2
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Vykurovanie
- 4x2
- Bladfjäder
- Euro 2
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 3800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 5700 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 60%
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: BL-SB-30
- Euro 2
- Isıtma
- Isıtıcı
- Yaprak yaylı süspansiyon