Гаковий мультиліфт DAF CF 440 6X2 EURO 6 21T VDL HOOK



























































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



























- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Съединение
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Lufthorn
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Getriebe: AsTronic, 12 Gänge, Automatik
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Marke des Aufbaus: VDL S-21-6400
Kennzeichen: 68-BJS-2
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Transmission: AsTronic, 12 gear, Automatisk
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Karosserifabrikat: VDL S-21-6400
Registreringsnummer: 68-BJS-2
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air horn
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Transmission: AsTronic, 12 gears, Automatic
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Make of bodywork: VDL S-21-6400
Registration number: 68-BJS-2
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- horquilla
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Transmisión: AsTronic, 12 marchas, Automático
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Marca carrocería: VDL S-21-6400
Matrícula: 68-BJS-2
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Transmission: AsTronic, 12 vitesses, Automatique
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Marque de construction: VDL S-21-6400
Numéro d'immatriculation: 68-BJS-2
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
VDL HOOK
21T
2017
S-21-6400
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Transmissie: AsTronic, 12 versnellingen, Automaat
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Merk opbouw: VDL S-21-6400
Kenteken: 68-BJS-2
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Pilot do zamka centralnego
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Pędnia: AsTronic, 12 biegi, Automat
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Marka konstrukcji: VDL S-21-6400
Numer rejestracyjny: 68-BJS-2
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Fecho centralizado remoto
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Transmissão: AsTronic, 12 velocidades, Automática
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Marca da carroçaria: VDL S-21-6400
Número de registo: 68-BJS-2
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Închidere centralizată de la distanță
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: AsTronic, 12 передачи, Автоматическая
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Марка кузова: VDL S-21-6400
Регистрационный номер: 68-BJS-2
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Tyfon
= Ytterligare information =
Transmission: AsTronic, 12 växlar, Automatisk
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Fabrikat av karosseri: VDL S-21-6400
Registreringsnummer: 68-BJS-2
- Havalı korna
- Kaplin
- Uzaktan merkezi kilitleme