Гаковий мультиліфт IVECO Stralis 260SY48 Abrollkipper MEC 8x2 + KRAN und Greifer EU6











































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця









- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Blattfederung
- Luftfederung
- Partikelfilter
- Standheizung
= Anmerkungen =
IVECO STRALIS 260SY48
Abrollkipper MEC KTFBS3058
Kran MEC CL180.82.2Z mit 2 Abstüzungen und 2 hydraulischen Ausschüben und Greifer
8x2
Differentialsperre
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Manualgetriebe
Retarder
Euro 6 mit Partikelfilter
1., 2. und 4. Achse lenkbar und höhenverstellbar
Anhängerkupplung (zul Zuggesamtgewicht 44.000kg)
Reifen 60%-80%
Radstand 4.80m
400L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Klima
Standheizung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Particulate filter
- Passenger seat
- Vehicle heater
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Filtro de particulas
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Chauffage
- Filtre à particules
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Filtar krutih čestica
- Grijač
- Grijač vozila
- Lisnata opruga
- Zračni ovjes
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Filtro antiparticolato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
Iveco Stralis 260SY48
anno 12/2016
km 337.800
scarrabile MEC KTFBS3058
gru MEC CL180.82.2Z con 2 stabilizzatori e 2 sfili idraulici e ragno
8x2
bloccaggio differenziale
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
cambio manuale
Retarder
Euro 6 con filtro antiparticolato
1., 2. e 4. asse sterzante e sollevabile
gancio traino (peso complessivo 44.000kg)
gomme 60%-80%
passo 4.80m
serbatoio 400L
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
aria condizionata
riscaldamento ausiliare
specchi e cristalli elettrici
ABS
- Bladvering
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Roetfilter
- Standkachel
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Dieselpartikkelfilter
- Luftfjæring
- Partikkelfilter
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Противосажевый фильтр
- Рессорная подвеска
- Сажевый фильтр
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Filter pevných častíc
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Dieselpartikelfilter
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Värmare
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Yaprak yaylı süspansiyon